@Tom: Ja, wellicht. Misschien moet ge daar eens een info-avond over organiseren.![]()
Ik denk hetAl die opsommingen over hoeveel staatssecretarissen er zijn, of dat vreselijke hoofdstuk over openbaar bestuur met die hervormingen
Echt zo al die praktische dingetjes, wie waar verantwoordelijk voor is en hoe iets gedaan moet worden en welke 17 organen dat eerst moet passeren.
Welk programma moet je dan gebruiken voor een mooie lay-out? Als je echt een visueel mooie thesis wil maken ga je er veel meer tijd in steken dan als je gewoon LaTeX of Word gebruikt...
Inleiding tot statistiek mag ik hopen; variance ìs immers een basis begripWikipedia to the rescue; Variance - Wikipedia, the free encyclopedia
Weet er iemand of als je student voordelig een licentie kunt kopen voor windows 7 (home premium) op de website van de KUL vind ik niet en op academic download is er enkel de upgrade te koop...
http://minerva.ugent.be/main/user/us...?user_id=47149
Die heeft geen voornaam!
ik herinner me nog dat Steyaert in z'n lessen had aangekondigd: je mag dat oplossen met Blackman, of met V_test/I_test methode, das voor mij hetzelfde.
Dus ik dacht bij mezelf: ik gebruik die v_test/i_test wel, das tenminste logisch. Komde bij hem op het examen:
"En als je dat nu zou oplossen met Blackman, hoe doe je dat?"
...
Jup daar hebben ze ons voor gewaarschuwd, daarom dus dat ik dat nog moet doen. Maar ik zou dat ook met Vtest/Itest oplossen, is veel duidelijker. Ik hoop dat ik er daarna vanaf kom met te zeggen "ah deze formule en deze 3 dingen moet ge berekenen".![]()
Eens gekeken wat voor thesisonderwerpen er allemaal zijn dit jaar. Man, zo saai allemaal![]()
Mja ik ben technisch gezien een master student dus ik mag geen 9's meer hebben. Maar als ik toch mijn tijd neem wil ik daar wel deftige punten op.![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)