Hallo,
Momenteel sta ik op een punt om iets te doen wat ik wil doen. Dat is via de hoge school het diploma Event Management halen. Nu moet ik wel zeggen ik heb al 5 jaar geen boek meer opengedaan of echt geblokt (bso), 2 jaar cursus via de vdab, en half jaar werk interim is nu stop gezet. Momenteel zit ik al 7 jaar in het bestuur van een festival. Misschien dit jaar een groter festival erbij nemen.
Waarom het interesseert mij zo enorm. Ik zou mij er echt op gooien. Maar zoals je ziet zal het heel heel heel zwaar worden. Voor de vakken statistiek, talen, recht, zullen heel zwaar worden. Ik heb natuurlijk wel een pak ervaring (subsidies, aanvragen enz... zit namelijk op het secretariaat van dit festival (mede hoofdverantwoordelijke).
Ook zeggen vele vrienden dat ik er gewoon moet voorgaan. Nu vraag ik mij of er enige vorm van goeie begeleiding bestaat? Ik weet dat je er geheel alleen staat. Zijn er mensen die de richting gevolgd hebben. Hoe zwaar schatten jullie dit in? Wie kan mij wat info geven over deze studie

LinkBack URL
About LinkBacks
), 2 jaar cursus via de vdab, en half jaar werk interim is nu stop gezet. Momenteel zit ik al 7 jaar in het bestuur van een festival. Misschien dit jaar een groter festival erbij nemen.
).
Met citaat reageren

Ik kan mij moeilijk inbeelden waarom een PR-afdeling niemand uit communicatiemanagement zou kunnen gebruiken. Maar ik ken de richting ook niet echt grondig dus ik wil het wel graag weten