Yoo,
Ik ben momenteel in de running voor enkele jobs maar aangezien de jobinhoud helemaal verschillend is van wat ik nu doe (vertegenwoordiger) en ik totaal geen feeling heb met die functies weet ik niet wat ik kan vragen/krijgen als loon.
Ik ben momenteel in de running bij een studiebureau voor de functie van ontwerpingenieur HVAC/san voor grote projecten (vanaf 500K euro, geen woningbouw). Gezien mijn diploma bachelor elektromechanica, ervaring met AutoCAD en de marktkennis van mijn huidige job zit het mijn mijn CV wel goed. Het is een job waar ze al lang iemand voor zoeken (1 jaar) die blijkbaar bij gebrek aan kandidaten niet ingevuld geraakt.
Weet iemand hoeveel ik hier ongeveer kan/mag verwachten als startloon en eventuele voordelen? (heb bedragen van 2500 gezien voor een beginnend ir. zonder ervaring, kan ik dit als referentie gebruiken? mss iets minder gezien mijn diploma?)
Daarnaast heb ik zeer binnenkort ook nog een gesprek (bij een wervingsbureau weliswaar) voor de functie van mechanisch ontwerptekenaar die zal instaan voor het tekenen van producten/prototypes in Solid Works? Ook hier kan ik mijn ervaring gebruiken van autoCAD en een beetje ervaring in ProE maar globaal gezien zou dit allemaal tamelijk nieuw zijn. Heeft ook hier iemand een indicatie naar loon (hier is via google etc. ZEEEEEER weinig over te vinden).
Salariswijzer is hier niet echt een hulp want daar kom ik bedragen uit gaande van 2500 tot 2750 euro bruto? (i wish)
Alvast bedankt!![]()

LinkBack URL
About LinkBacks
)

Met citaat reageren