Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
    Member venomke's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)

Loon studiebureau / ontwerptekenaar

Yoo,

Ik ben momenteel in de running voor enkele jobs maar aangezien de jobinhoud helemaal verschillend is van wat ik nu doe (vertegenwoordiger) en ik totaal geen feeling heb met die functies weet ik niet wat ik kan vragen/krijgen als loon.

Ik ben momenteel in de running bij een studiebureau voor de functie van ontwerpingenieur HVAC/san voor grote projecten (vanaf 500K euro, geen woningbouw). Gezien mijn diploma bachelor elektromechanica, ervaring met AutoCAD en de marktkennis van mijn huidige job zit het mijn mijn CV wel goed. Het is een job waar ze al lang iemand voor zoeken (1 jaar) die blijkbaar bij gebrek aan kandidaten niet ingevuld geraakt.

Weet iemand hoeveel ik hier ongeveer kan/mag verwachten als startloon en eventuele voordelen? (heb bedragen van 2500 gezien voor een beginnend ir. zonder ervaring, kan ik dit als referentie gebruiken? mss iets minder gezien mijn diploma?)

Daarnaast heb ik zeer binnenkort ook nog een gesprek (bij een wervingsbureau weliswaar) voor de functie van mechanisch ontwerptekenaar die zal instaan voor het tekenen van producten/prototypes in Solid Works? Ook hier kan ik mijn ervaring gebruiken van autoCAD en een beetje ervaring in ProE maar globaal gezien zou dit allemaal tamelijk nieuw zijn. Heeft ook hier iemand een indicatie naar loon (hier is via google etc. ZEEEEEER weinig over te vinden).

Salariswijzer is hier niet echt een hulp want daar kom ik bedragen uit gaande van 2500 tot 2750 euro bruto? (i wish )

Alvast bedankt!
    Two mooses where sitting in a pinetree and then a submarine landed in the pine next to thiers..

The first moose said: He probably lives there.

Liv
    Liv is offline
    Member
    iTrader
    0
    Een startersloon van €2500 is voor een burgerlijk ingenieur. Als ik het goed begrijp heb jij een diploma Bachelor Elektromechanica, dat verschil is wel immens...
    Volgens mij kan je met jouw diploma niet eens de job van "ontwerpingenieur" uitvoeren.

Approved 9-lifer NotoriousP's schermafbeelding
    iTrader
    152 (100%)
    Als ze al een jaar niemand vinden zal het wrs zijn omdat het loon niet voldoende is voor een ir. of een ing. (die zowel autocad als pro engineer ervaring hebben). Dan denk ik niet dat je op zo'n hoog salaris moet rekenen, maar je kan maar proberen hé.

Member
    iTrader
    5 (100%)
    Welk bedrijf is het?
    Zit veel verschil tussen studiebureaus.

Member venomke's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liv Bekijk bericht
    Een startersloon van €2500 is voor een burgerlijk ingenieur. Als ik het goed begrijp heb jij een diploma Bachelor Elektromechanica, dat verschil is wel immens...
    Volgens mij kan je met jouw diploma niet eens de job van "ontwerpingenieur" uitvoeren.
    die 2500 blijkt idd van een burgie te zijn.

ONTWERPINGENIEUR HVAC & SANITAIR / GRADUAAT KLIMATISATIE,ELECTROMECHANICA is de benaming die zij gebruiken voor de vacature. What's in a name? de term engineer wordt ook te pas en te onpas gebruikt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bunecarera Bekijk bericht
    Welk bedrijf is het?
    De naam zelf ga ik niet veiligheidshalve niet noemen maar het gaat om een studiebureau technieken (elek., hvac, san) in het West-Vlaamse.

Approved 9-lifer NotoriousP's schermafbeelding
    iTrader
    152 (100%)
    De term engineer is dan ook niet beschermd.

Member yaris's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik heb zelf voor een groot Bureau in Belgie gewerkt als IT-er. De lonen liggen niet heel hoog omdat ze winst moeten maken met hun projecten hé . Een 2200 - 2300 kan wel mogelijk zijn. Bij ons werkten toen projectleiders met 10 jaar ervaring burgie aan 3000 bruto met auto en gsm ... .

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bunecarera Bekijk bericht
    Welk bedrijf is het?
    Studiebureau Boydens

Member Yvoshkir0's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    .
    Laatst gewijzigd door Yvoshkir0; 5 februari 2014 om 12:46

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten