Het nieuwe academiejaar komt er weldra aan, naar jaarlijkse traditie deze thread om de vele "wat studeer jij eigenlijk?"-posts te voorkomen.
Richting + jaar + welke universiteit/hogeschool + eventuele reeds voltooide opleidingen + ...
1ste bachelor
2de bachelor
3de bachelor
1ste master
2de master
PhD-student
Ik studeer niet (meer)
Middelbaar
Het nieuwe academiejaar komt er weldra aan, naar jaarlijkse traditie deze thread om de vele "wat studeer jij eigenlijk?"-posts te voorkomen.
Richting + jaar + welke universiteit/hogeschool + eventuele reeds voltooide opleidingen + ...
3e bachelor deel 2 in ICT @ KaHoi.e. GOP
![]()
Interactive Multimedia & Design - 2de jaar - KHM
Hopelijk betert het qua leerstof en dergelijke volgend semester anders is het een misstap in mijn leven geweest![]()
Criminologie, 2de jaar aan de KUL.
Als de herexamens goed gaan zal ik binnen een maand volledig in het derde zitten!
Master of Science in de nanowetenschappen en de nanotechnologie, programma voor industrieel ingenieurs of master industriële wetenschappen.
1ste master, optie burgerlijk ingenieur aan de KULeuven.
Master of Science in de industriële wetenschappen: chemie al op zak.
3 herexamens verwijderd van het 2e jaar TEW aan de KUL
Master Vergelijkende en Internationale Politiek en Master in Management en Beleid van Gezondheidszorg, beide aan de KUL.
Master in de Handelswetenschappen, afstudeerrichting Accountancy optie Revisoraat @ HUB.
EDIT: Fokskes da is raar om zo bij mezelf master te zien staan, 't is precies gisteren dat ik mijn eerste stappen op de campus zette, en eergisteren zat ik nog in het lager![]()
Humane Wetenschappen 4e middelbaar
2de bachelor industrieel ingenieur
2e Bachelor Handelswetenschappen @ HoGent
2e master Informatica - Databases
2e master in de ingenieurswetenschappen:computerwetenschappen aan kul
1ste Bachelor Handelswetenschappen @ HoGent
Postgraduaat in de Vastgoedkunde aan de KUL
Schakeljaar naar ind ing : Biochemie.
2de bachelor sociologie aan UGent.
Als alles goed gaat 2de bachelor bio-ingenieur.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)