Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
    Member
    iTrader
    1 (100%)

Student grafische vormgeving

Ik ben op zoek naar een student grafische vormgeving die graag makkelijk wat geld wil bijverdienen door middel van een klein project.

Dit forum leek me gezien z'n doelpubliek een vrij effectief medium om op zoek te gaan naar dit type mensen, dus ik hoop dat het wat oplevert. Ik zoek vooral iemand die bedreven is met indesign.

Ik zeg nu dat ik op zoek ben naar een student, voornamelijk omdat ik weet dat het als student altijd wel meegenomen is om een centje bij te verdienen, maar uiteraard, indien er hier niet-studenten aanwezig zijn die het ook wel iets zegt mogen die me natuurlijk ook altijd contacteren.

Stuur gewoon een privé berichtje en ik contacteer je zo snel mogelijk!

Alvast bedankt bij voorbaat.

Stijn
    Be fast, go faster, be the fastest!

eS
    eS is offline
    Approved 9-lifer eS's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Die vraag stel je best in het GAD-deel van het forum:
    Graphics - Art - Design - 9lives - Games Forum

Zet er best ook iets meer info in waarom het net gaat (logo/typografie/flyer/affiche/web...).

Gebruik wel de juiste prefix (JOB als je er een degelijke verloning tegenover zet, Q als je eerder om een gunst vraagt). Hou er wel rekening mee dat voor niks de zon op gaat, maar al te vaak wordt gevraagd om er iemand 'eventjes' een logo/thema etc kan ontwerpen voor een vaak belachelijk bedrag (bv €50 voor een hele huisstijl), wat dan ook op hoongelach wordt onthaald.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten