|
|
#1 | ||||
|
Wat is uw brutoloon? - deel 4
Hop
![]() "Deze tabel is gebaseerd van een thread uit een ander forum (tweakers.nl)" Leeftijd: Opleiding: Werkervaring (wat / hoelang) : Burgerlijke staat (+ten laste?): ------------- Werkgever/Industrie waar je in werkt (+ paritair comité?): Huidige functie: Anciënniteit (*) : Werkweek (parttime/fulltime/hoeveel uren/week effectief): Afstand woon/werk: Ploegarbeid (? shiften)/dagwerk: Plaats waar je werkzaam bent: (Stad/Provincie) ------------- Vakantiedagen (wettelijk (16,20,24?): Vakantiedagen (arbeidsduurvermindering): Vakantiedagen (andere extra): ------------ Eindejaarspremie (volledig/gedeeltelijk): 14e maand of winstuitkering: GSM: Auto: Laptop: Maaltijdcheques (bedrag?): Andere voordelen (bonus, cadeaucheques,...) ------------- Maand salaris (bruto): Maand salaris (netto): Laatst gewijzigd door Kandul; 18 mei 2012 om 21:52 Reden: Jobtemplate toegevoegd |
||||
|
|||||
|
|
#3 (permalink) | |||||
|
Quote op deze post van vorige thread:
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#4 (permalink) | ||||
|
ik heb een vraagje.
ik heb deze maand een opslag van 1€ gekregen, van 12.48€ naar 13.50€ mijn looncategorie ging van 3 naar 4, waardoor ook mijn sociaal statuut naar boven ging. kan het zijn dat ik nu minder verdien (maandelijks) dan voorheen daardoor? tnx |
||||
|
|||||
|
|
#5 (permalink) | ||||
|
Neen, een hogere belastingschijf is enkel van toepassing op dat deel van je inkomen dat binnen die schijf valt, niet op je gehele inkomen. Het is onmogelijk om na een loonsverhoging minder te verdienen louter en alleen door belastingen. Misschien zijn er wel technische details waar ik niet van op de hoogte ben.
|
||||
|
|||||
|
|
#6 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#9 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Nu gaat gij bijna niks meer moeten bijleggen, of misschien zelfs terugkrijgen op het einde van het jaar... het is letterlijk wat het zegt dat het is: 'VOORheffing'. Hiapoe |
|||||
|
||||||
|
|
#13 (permalink) | ||||
|
Allez, nu heb ik überkak aan mijn hoofd.
Binnenkort vertrekt er hier een externe, +-1,5 jaar bij ons gewerkt. Nu moet iemand die zijn werk overnemen, en af is het nog niet, en niemand die dat echt opgevolgd heeft. Is ook niemands domein, andere technologie. Blijkbaar in een verdagering beslist geweest, en wel degelijk op deze toon : 'oh, dinges neemt dat wel over'. Dat is het, beslist. Na alle tot nu toe getormenteerde shit, komt dit er nog eens bij. Kids, zorg dat je nooit programmeur wordt. Echt niet waard. Laatst gewijzigd door Oldskooler; 4 augustus 2011 om 19:16 |
||||
|
|||||
|
|
#14 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#17 (permalink) | |||||
|
Iedereen is hier al overbelast.
Dat het hier langs geen kanten draait, en dat niets er nog bij kan, is al langer geweten, bij iedereen. Maar als daar totaal geen gehoor wordt aangegeven... en men alles keer op keer blijft onderschatten en men eigenlijk totaal geen idee heeft waarmee men bezig is.... En het hoger management dat enkel maar cijfers wilt zien en de druk opvoert. Citaat:
Ben sowieso al ander werk aan 't zoeken. Wel geen programmeer-werk meer. De problemen zijn al zo lang gekend, men heeft er geen oren naar, men blijft arrogant. Na al die jaren al zoveel onderschat te hebben, en zoveel klachten van verscheidene mensen gehoord te hebben, ook van externen, zou je denken dat er een belletje gaat rinkelen... maar nee hoor, het is de schuld van de anderen en recht vooruit blijven kijken. Haast wonderbaarlijk dat er zulke mensen zijn, die zich jaren aan een stuk zo kunnen blijven manifesteren, zo in hun eigen ivoren toren zitten, terwijl alles rond hun steeds ontploft. Dag in, dag uit, weer die stresserende shit in, steeds overwerkt thuiskomen, alsof ze hun nederlaag niet onder ogen willen zien. Gaat er iets mis, 't is den andere die het gedaan heeft. Als ze zeggen tegen mij: 'het gras aan de overkant is groener', zeg ik steeds: 'één ros grassprietje is ook al goed'.
De echte enige echte oldskooler: (kl)ikke (18+) Laatst gewijzigd door Oldskooler; 4 augustus 2011 om 19:48 |
|||||
|
||||||
|
|
#18 (permalink) | ||||
|
Ik snap u heel goed skooler. Ik ben geen programmeur maar ik heb dezelfde shit soms voor.
Mijn baas heeft 3 mogelijkheden. Ofwel geeft hij het werk aan iemand die het zeker niet goed zal doen, ofwel aan iemand die het misschien goed zal doen, ofwel iemand die het zeker goed zal doen. Rara aan wie de baas het geeft en wie overbelast is met zijn momenten :-). Probleem is dat als je gemotiveerd bent en verantwoordelijkheid wil nemen en geen nee kan / durft zeggen je altijd gescheten bent. Zie gewoon dat je ergens anders gaat werken waar je wel gewaardeerd wordt. PS: Ik word wel gewaardeerd hoor, enkel heb ik soms iets teveel verantwoordelijkheidsgevoel en zou ik sommige zaken beter onaangeroerd laten. |
||||
|
|||||
|
|
#19 (permalink) | |||||
|
Citaat:
In mijn geval kan ik kort zijn: ik begin op 5 september ergens anders. Ik ben hier nu al 7 maande nmijn tijd aan het verspillen, maar daar komt eindelijk een einde aan. |
|||||
|
||||||
|
|
#20 (permalink) | |||||
|
Citaat:
. Niet mee inzitten om te veranderen dus, er zijn genoeg betere IT jobs te vinden atm. |
|||||
|
||||||
![]() |
| Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) | |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|