Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12
    Member Black Hawk's schermafbeelding
    iTrader
    0

(ex)Studenten Informatica PHL!!

Hai!

Zitten hier toevallig mensen die dit jaar of de afgelopen jaren informatica studeren/studeerden aan de PHL in het eerste jaar? Ik ben zelf ook student in het eerste jaar informatica (1TIN).

En ik zou vriendelijk willen vragen of jullie nog over oefeningen/oplossingen/nuttige links beschikken van het vak Toegepaste Wiskunde. Ik heb namelijk herexamen van dit vak maar ik moet gewoon door zijn op dit vak! Ik zie het helemaal niet meer zitten om wiskunde opnieuw in het eerste jaar te volgen! Uiteraard ben ik van plan er ook goed voor te leren maar extra's die me kunnen verder helpen om te slagen zijn altijd welkom!

Je kan PM'en als je me kan helpen!

Alvast bedankt en succes met de verdere examens!

Crew Member Fraggie's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Heb je ook een specifieke vraag? Of wil je gewoon alles?

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fraggie Bekijk bericht
    Heb je ook een specifieke vraag? Of wil je gewoon alles?
    Ik heb zoveel vragen, en ik zal het zelf moeten uitzoeken hoe het nu juist zit met bepaalde zaken. Daarom hoop ik aan de hand van oefeningen met de correcte oplossingen antwoorden op mijn vragen te kunnen krijgen.

Member
    iTrader
    0
    herexamen is moeilijker dan gewoon examen vond ik(vorig jaar). Vragen waren precies maar wat bijeen gegooid. Bij het gewoon examen kreeg ge nog zo allemaal titelkes als ik het mij goed herinner, bij herexamen allemaal nie. Kreeg ge gewoon de vragen achtereen, zoek maar uit wat ge moet doen leek het.
    Ik moet er wel bij zeggen, ik had er toen nie voor geleerd, dus ik wist er bijna niks meer van.

Als ik u was zou ik gewoon zo goed mogelijk lere. Want 2de keer doen suckt wel, alle taken opnieuw maken, altijd aanwezig zijn...

En aan goede oplossingen van cursus komt ge toch wel via u klasgenoten?

Als het trouwens u enigste herexamen is, moet ge maar een 8 of 9 halen, omdat ge op 10studiepunten door gelaten kunt worden zonder problemen ofzoiets.

Maar ge kunt er wel op door geraken hoor

Extra tip: ga niet naar pukkelpop

Member Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    57 (100%)
    Da is gewoon tolerantie da ge kunt inzetten, maar da komt normaal wel op uw diploma dat ge daar tolerantie voor hebt ingezet.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rags Bekijk bericht
    herexamen is moeilijker dan gewoon examen vond ik(vorig jaar). Vragen waren precies maar wat bijeen gegooid. Bij het gewoon examen kreeg ge nog zo allemaal titelkes als ik het mij goed herinner, bij herexamen allemaal nie. Kreeg ge gewoon de vragen achtereen, zoek maar uit wat ge moet doen leek het.
    Ik moet er wel bij zeggen, ik had er toen nie voor geleerd, dus ik wist er bijna niks meer van.

Als ik u was zou ik gewoon zo goed mogelijk lere. Want 2de keer doen suckt wel, alle taken opnieuw maken, altijd aanwezig zijn...

En aan goede oplossingen van cursus komt ge toch wel via u klasgenoten?

Als het trouwens u enigste herexamen is, moet ge maar een 8 of 9 halen, omdat ge op 10studiepunten door gelaten kunt worden zonder problemen ofzoiets.

Maar ge kunt er wel op door geraken hoor

Extra tip: ga niet naar pukkelpop
    Nog moeilijker... amai da gaat wa geven dan. Maar aangezien ik een 2de keer niet zie zitten moet ik wel goed hebben. Als de examens nu allemaal meezitten is men enigste buis wiskunde. Een totaal van 7/20, 1 punt te weinig om nog gedelibereerd te worden.

Wat de goede oplossing via klasgenoten betreft:
    Oplossingen van alle taken hebben allemaal wel op blackboard gestaan en die heb ik ook wel, maar aangezien elke klas andere taken krijgt (aangepaste oefeningen) zou het handig zijn moest ik daar ook een aantal van hebben. Kwestie van alle soorten mogelijke oefeningen gehad te hebben.

Hebt gij toevallig uw documenten van wiskunde nog? PM me please!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Da is gewoon tolerantie da ge kunt inzetten, maar da komt normaal wel op uw diploma dat ge daar tolerantie voor hebt ingezet.
    Hoezo? Ik dacht gewoon dat je op het einde van het jaar 10 gewogen tekortpunten mocht hebben. En dat is het aantal studiepunten van een bepaald vak * de punten tekort. Dus een 8/20 op een vak als wiskunde dat voor 5 studiepunten meetelt geeft dan 10 tekortpunten wat een deliberatie wordt als dat het enigste tekort is?

Member
    iTrader
    0
    Ik denk dat op bb toch allemaal dezelfde oplossingen staan? want staat toch nie ingedeeld in klassen, ma ik kan fout zijn hoor.
    En het enigste wat anders zou kunnen zijn is cijfers ofzo, zullen wel allemaal ongeveer dezelfde vragen zijn.
    Ik heb van dit jaar wiskunde zo goed als niks.

En van die studiepunten hebt ge gelijk, ik betwijfel ook of dit op u diploma vermeld word.
    Het is iets van als ge 10 studiepunten te weinig hebt in totaal op al u vakken, dan wordt ge gewoon doorgelaten, en dan kunnen ze zelfs nimmer beslissen om u nie door te laten. Heb ik ooit eens ergens gehoord van leerkracht, maar ik weet nie of het echt zo is, ma lijkt mij wel.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rags Bekijk bericht
    Ik denk dat op bb toch allemaal dezelfde oplossingen staan? want staat toch nie ingedeeld in klassen, ma ik kan fout zijn hoor.
    En het enigste wat anders zou kunnen zijn is cijfers ofzo, zullen wel allemaal ongeveer dezelfde vragen zijn.
    De opgave zijn wel degelijk verschillend van klasgroep tot klasgroep. Ik had van iemand in mijn klas, met IT-traject, een aantal oefeningen met oplossingen gekregen en deze verschilde met de oefeningen die wij moesten maken. Geen grote veranderingen maar toch genoeg om de oefening anders te moete oplossen. Daarmee dat het zo een grote hulp zou zijn.

Member
    iTrader
    0
    Ah, wist ik nie
    Maar ik kan u nie helpe, want ik heb zelf van dit jaar geen oplossingen

Ge komt daar meestal wel aan via via, tis zeker handig als ge iemand kent uit ander klasse (of iemand in u klas kent ander). En sommige IT-ers hebben soms wel meerdere oplossingen, zeker als ze nog eens herexamen hebben

iTrader
    0
    Ale da wordt dan maar goed blokken in augustus, yay kijk er al naar uit..

Member
    iTrader
    0
    In augustus pas? Volgende week al beginne hè man!

haha, nee als ge 2 weekskes daar wat op leert, en laatste week u der echt aanzet, moet da wel lukken.
    Ge leert veel beter 2weekskes in de vakantie, dan het opnieuw te moete doen.
    Want dan zijt ge als ge pech hebt, ook ineens een jaar extra bezig

iTrader
    0
    Hehe, ja idd 2 weekskes op voorhand beginnen lijkt me voldoende om te kunnen slagen. Ik zeg nie dat ik er naar uitkijk maar zie er op dit moment niet tegenop. Dus das toch al iet.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten