Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12
    Member Black Hawk's schermafbeelding
    iTrader
    0

(ex)Studenten Informatica PHL!!

Hai!

Zitten hier toevallig mensen die dit jaar of de afgelopen jaren informatica studeren/studeerden aan de PHL in het eerste jaar? Ik ben zelf ook student in het eerste jaar informatica (1TIN).

En ik zou vriendelijk willen vragen of jullie nog over oefeningen/oplossingen/nuttige links beschikken van het vak Toegepaste Wiskunde. Ik heb namelijk herexamen van dit vak maar ik moet gewoon door zijn op dit vak! Ik zie het helemaal niet meer zitten om wiskunde opnieuw in het eerste jaar te volgen! Uiteraard ben ik van plan er ook goed voor te leren maar extra's die me kunnen verder helpen om te slagen zijn altijd welkom!

Je kan PM'en als je me kan helpen!

Alvast bedankt en succes met de verdere examens!

Crew Member Fraggie's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Heb je ook een specifieke vraag? Of wil je gewoon alles?

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fraggie Bekijk bericht
    Heb je ook een specifieke vraag? Of wil je gewoon alles?
    Ik heb zoveel vragen, en ik zal het zelf moeten uitzoeken hoe het nu juist zit met bepaalde zaken. Daarom hoop ik aan de hand van oefeningen met de correcte oplossingen antwoorden op mijn vragen te kunnen krijgen.

Member
    iTrader
    0
    herexamen is moeilijker dan gewoon examen vond ik(vorig jaar). Vragen waren precies maar wat bijeen gegooid. Bij het gewoon examen kreeg ge nog zo allemaal titelkes als ik het mij goed herinner, bij herexamen allemaal nie. Kreeg ge gewoon de vragen achtereen, zoek maar uit wat ge moet doen leek het.
    Ik moet er wel bij zeggen, ik had er toen nie voor geleerd, dus ik wist er bijna niks meer van.

Als ik u was zou ik gewoon zo goed mogelijk lere. Want 2de keer doen suckt wel, alle taken opnieuw maken, altijd aanwezig zijn...

En aan goede oplossingen van cursus komt ge toch wel via u klasgenoten?