Pagina 6 van 16 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 90 van 234
    Member Makwaak's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Als je toch procesoperator wil worden, waarom ga je dan geen opleiding procesoperator volgen volgend jaar?
    PSN: Makwaak

Member screen's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Is er dan ergens in de regio gent waar je zo'n opleiding kan volgen of is dit in een chemie bedrijf?

Approved 9-lifer dragonflo's schermafbeelding
    iTrader
    38 (100%)
    Je kan dit doen in Sint-niklaas maar je moet je op tijd inschrijven! Dit schooljaar was er plaats tekort.

Member
    iTrader
    0
    ik lees hier allemaal zeer hoge lonen , wat verdient een startende burgie bij bayer, basf ,...(petro chemie ) ...
    en met welk functie start 'm . Welk richting in de burgie wordt er aangeraden ? vb. werktuigkunde, chemiesche materialen,...
    . . . . . ... . /¯/)
    . . . . . . . ./¯ ./
    . . . . . . . /. . /
    . . . . /¯`/'. .'/¯¯/

Approved 9-lifer NotoriousP's schermafbeelding
    iTrader
    153 (100%)
    Leer is deftig posten jongen... en doe wat moeite, zo'n zaken kan je vinden door zelf wat op te zoeken.
    It's OK if you disagree with me.
    I can't force you to be right.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NotoriousP Bekijk bericht
    Leer is deftig posten jongen... en doe wat moeite, zo'n zaken kan je vinden door zelf wat op te zoeken.
    Heb zeer lang gezocht over burgie's maar heb nooit zulke lonen gezien als op dees forum.
    Kan iemand me verder helpen ??
    . . . . . ... . /¯/)
    . . . . . . . ./¯ ./
    . . . . . . . /. . /
    . . . . /¯`/'. .'/¯¯/

Member
    iTrader
    0
    @ Bozkurt3
    Als ik me niet vergist, heb je nog een jaar om goed na te denken over je hogere/universitaire studies.

En stel de vraag aan jezelf: ' Wat doe ik graag?' i.p.v te zoeken naar de jobs die goed verdienen. Liever iets dat je graag doet en iets minder betaald. Dan veel geld verdienen en elke dag met tegenzin gaan werken.

Member DBK's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eivlys Bekijk bericht
    En stel de vraag aan jezelf: ' Wat doe ik graag?' i.p.v te zoeken naar de jobs die goed verdienen. Liever iets dat je graag doet en iets minder betaald. Dan veel geld verdienen en elke dag met tegenzin gaan werken.
    What he said!

Member Böhse Onkel's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Aight vandaag naar den ACTA geweest voor de selectieproeven, uiteraard geslaagd, morgen verwacht ik telefoon om bij een bedrijf langs te gaan.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eivlys Bekijk bericht
    @ Bozkurt3
    Als ik me niet vergist, heb je nog een jaar om goed na te denken over je hogere/universitaire studies.

ik heb inderdaad nog een jaartje om na te denken maar het probleem is dat ik niets leuk of interessant vind wat met school te maken heeft. De wetenschappelijke vakken zijn gewoon de vakken die ik het minst haat. Daarom wil ik later een job dat veel verdient . Het maakt niet veel uit wat het is (zeker niets met talen ) als het maar veel verdient .
    . . . . . ... . /¯/)
    . . . . . . . ./¯ ./
    . . . . . . . /. . /
    . . . . /¯`/'. .'/¯¯/

Member Gandalf1993's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bozkurt3 Bekijk bericht
    ik heb inderdaad nog een jaartje om na te denken maar het probleem is dat ik niets leuk of interessant vind wat met school te maken heeft. De wetenschappelijke vakken zijn gewoon de vakken die ik het minst haat. Daarom wil ik later een job dat veel verdient . Het maakt niet veel uit wat het is (zeker niets met talen ) als het maar veel verdient .
    niet alles is geld

Crew Member Jurgenv1's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bozkurt3 Bekijk bericht
    Je bent duidelijk nog niet matuur genoeg om een volwassen beslissing te nemen in dit geval. Geld is niet alles en ik snap dat het al schoolgaande dat dit nog zeer moeilijk te snappen is, als je je werk niet graag doet zal je het niet lang volhouden, trust me. Mensen die veel verdienen hebben dat dankzij hun inzet en het graag doen van hun job, niet omgekeerd.

iTrader
    6 (100%)
    Zijn er zijn toevallig mensen die bij Taminco, On Semiconductor, rpc werken of mensen kennen die er werken, ik heb bij deze bedrijven gesolliciteerd maar kzou niet weten welke nu het beste voor mezelf is omdat ze allemaal wel interessant zijn.

Member joske007's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Taminco heb ik ook ooit nog gesolliciteerd, maar heb toen afgehaakt wegens de afstand. En naar Gent verhuizen zag ik niet echt zitten.

Het enigste wat mij aantrok aan Taminco was de verplichting om deel uit te maken van de vrijwillige brandweer. (Wat een geweldige contradictie trouwens, maar daar kwam het wel op neer aan de telefoon ) Altijd leuk meegenomen en een doel om wat aan de conditie te doen ^^. De twee andere bedrijven ken ik eerlijk gezegd niet.

Maar heb even op internet gezocht, en naar wat ik kan zien is dat eerste bedrijf iets dat halfgeleiders maakt en het tweede een bedrijf dat verpakkingen maakt. Dan lijkt mij een echt chemisch bedrijf als Taminco toch stukken interessanter en uitdagender ..

iTrader
    6 (100%)
    Die 2 andere bedrijven zijn niet in de scheikunde maar omdat dit topic ook over operatoren gaat heb ik dit er maar bijgezet. Voorlopig twijfel ik nog maar er zijn nog chemische bedrijven waar ze mijn cv hebben opgestuurd die van het interim ago. Zouden jullie mij aanraden om via een interim werk te zoeken of zou hebben beter zijn zelf mijn cv te sturen met motivatiebrief?

Pagina 6 van 16 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten