Op zoek naar Kot in Brussel Centrum ! Pm Me !
Op zoek naar Kot in Brussel Centrum ! Pm Me !
Iemand weet van een kot in Antwerpen, enkel voor het eerste semester?
Iemand die weet heeft van een kot dat vrij staat in Leuven in de buurt van het station?
BTW: is dit trouwens de beste website om een kot te zoeken?
[Op Kot In Leuven] - Vind hier je ideale kot, studio of appartement in Leuven
Iemand die een studio van rond de 400 euro beschikbaar in Gent? (Voorkeur: Zuid). Grtz
Kot gezocht:
Prijs: Da moet ik nog is bekijken
Andere voorkeuren: niets specifiek
Info over mijzelf: 20 jaar ik ga naar het derde jaar industrieel ingenieur bouwkunde
iemand die een goed kot weet in gent?
Kot gezocht:
Prijs: max. 350 incl. kosten
Info over mn vriendin : meisje van 18jaar , gaat bio-ingenieur studeren (niet roker)
Mijn vriendin vroeg me om een kot te zoeken , ze heeft nu pas de keuze gemaakt om naar gent te verhuizen
kot gezocht:
prijs max 285-300 all in
info: voor vriendin, leerkracht mode, geen rokers voor de rest maakt het niet veel uit.
Kot gezocht in Antwerpen
Prijs max. rond de €350
Locatie: Tussen Lessius Antwerpen (campus carolus) en het Centraal-Station.
PM me indien jij of iemand die je kent me kan verder helpen.
ik ben ook nog steeds op zoek voor een kot in het Antwerpse. Ik hoop op drop-outs die hun kot willen door/onderverhuren.
Max rond de €350, zit op Lessius, liefst omgeving maar mag iets verder.
Wel geen "gedeelde woning", ik ben part-time portier/bodyguard en de kans dat ik geregeld midden in de nacht moet vertrekken of thuiskom is vrij groot. Maar je bent wel zeker dat je kot goed veilig isDat dan weer wel.
PM als iemand iets weet of iets beschikbaar heeft voor gegevens.
Ik ben hier hopeloos nieuw, heb me maar aangemeld in de zoektocht naar een leuke huisgenoot voor ons leuk huis
wij zijn per direct op zoek naar een leuke huisgenoot voor de derde (kleine) slaapkamer in ons huis. Het is op enkele meters van het Astridplein, dus super centraal gelegen! Er zijn 2 (twee!) balkonnetjes, een grote living, aparte keuken, 2 toiletten waarvan 1 in de ruime badkamer. Beneden in de hal kan je je fiets kwijt.
De huur voor de kamer is 285, internet inbegrepen, en dan komt er nog het water & verwarming bij, ik gok iets van €60 per persoon. De kamer is ongeveer 12 vierkante meter, maar met zo'n toffe gemeenschappelijke ruimtes hoef je daar niet de hele tijd in de zitten natuurlijk.
komen kijken op dinsdag 1 november zou ideaal zijn.
iemand voor minstens 1 jaar krijgt voorrang.
ik weet niet of ik hier mijn mail mag zetten, maar indien geïnteresseerd kan je uiteraard PMen.
Wegens verandering van studierichting zoek ik iemand die mijn kot in Leuven wil overnemen.
- Adres: Tervuursevest 358 te Leuven
- Huurprijs: €265 per maand, inclusief energiekostenvoorschot (€55)
- Overige: Gezamenlijke keuken
Gemeubileerd (kledingkast, bed, bureau, boekenkast, nachtkastje)
13 bewoners in het gebouw
EDIT: Al iemand gevonden. Niet meer beschikbaar.
Laatst gewijzigd door Amsii; 14 januari 2012 om 20:44
Kot gezocht voor periode Januari/ Februari tot begin 2e semester.
Prijs: max. 375 incl. kosten
Kot gezocht:
Locatie: Gent, liefst dicht bij station Sint-Pieters of richting Mariakerke
Prijs: maximum €300
Andere voorkeuren: Niets specifiek
Info over mijzelf: Ik ben 18 jaar en begin mijn studies crossmedia te Artevelde in Mariakerke begin februari. Ik rook niet.
Kun je uw kotbazin verplichte om iets aan een schimmelprobleem te doen? IK ben namelijk precies ziek geworde daardoor...
Kot gezocht voor tweede semester in Antwerpen! Dringend dus.
Prijs: max 300, liefst.
Voorkeuren: sociaal leuk kot ^^
mezelf: doe momenteel 2e schakeljaar rechten, 23 jaar.
Kot gezocht:
Prijs: max. 325 incl. kosten
Voorkeur: sociaal kot aangezien dit de eerste keer is dat ik op kot ga en liefst centrum Leuven of richting Heverlee.
Mezelf: 2de jaar Fin./Verzekeringen, 24j
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)