Pagina 94 van 167 EersteEerste ... 4484909192939495969798104144 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.861 t/m 1.880 van 3329
    Member Racing_Genk's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Op dees moment moogde wel alle studentenjobs aannemen als ge nog op zoek zijt ze

Member Nunak's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Racing_Genk Bekijk bericht
    Op dees moment moogde wel alle studentenjobs aannemen als ge nog op zoek zijt ze
    Mja kweeni ze. Ik ben begonnen met zoeken vlak voor de examens. Toen waren er precies nog nergens vakantiejobs beschikbaar. Na de examens de zoektocht hernomen en nu moet ik plots al alles aannemen wat ik kan krijgen

iTrader
    16 (100%)
    Nog nergens? Je bedoelt niet meer beschikbaar

Meesten zoeken in april & mei

iTrader
    0

"Bel half juni nog eens terug."

EDIT: En ik ben eigenlijk ook al eind april beginnen rondmailen maar wel in een niche en op het gemak.

Member
    iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tristan Bekijk bericht
    Wat studeer(de) je?
    Spontaan solliciteren kan wonderen doen
    Digital Design & Media. Maar uiteindelijk maakt dat niet meer uit, wil gewoon geld verdienen. 1420EUR vind ik net iets te weinig. Elke job da 'k al gedaan heb was rond dat bedrag, en dan hoor(de) ik van iedereen dat ze nie werken voor minder dan 10 of 11EUR (aangezien dat tegenwoordig de normale bedragen zijn). Bedoeling is om in deze 3 maand 50 dagen te werken en zoveel mogelijk te sparen, dat 'k hier weg kan (uit Belgi)

CV en portfolio kan 'k pas vanaf overmorgen in orde brengen, dus in de branche solliciteren is pas voor volgende week. Gewoon alle interims afgaan en werk vragen? Meestal schepen die mij af met iets la "ge moet eerst online registreren, dat staat daar allemaal op". En dan moet ge toch langsgaan. Of omgekeerd.

Member Brython's schermafbeelding
    iTrader
    0

Toen ik in de paasvakantie naar interimkantoren ging, toen stonden ze allemaal met een opengevallen mond naar mij te kijken. Ze konden het niet geloven dat ik er al zo vroeg bij was...

Ze zeiden dat ik de laatste week van juni pas moest komen aangezien zij dan pas op de hoogte zijn van de planningen van de verschillende bedrijven... En dat is nu toch al enkele jaren het zelfde praatje (niettegenstaande dat ik er elk jaar weer sta in april, ten laatste mei )

Member Bananarama's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GenesisX Bekijk bericht
    Bedrijf waar 'k stage gedaan heb biedt mij 1420EUR aan voor de ganse maand augustus. Lijkt mij zr weinig? 7,7EUR/u (wrs nog bruto ook) en word in die maand 23. Ik verdiende 3 jaar geleden meer aan de kassa in de Lidl :')
    Ik krijg zo'n 1450, ben 22 en verdiende als 16-jarige ergens in een magazijn even veel. En dan nog te denken dat ik voor deze job wl denkwerk moet verrichten... Het is niet logisch en ik lees hier precies overal dat veel mensen vl meer krijgen dan dat, maar ik ben toch blij met die 1450. Vind het een mooi bedrag, en gezien ik twee maanden doe heb ik op het einde van de rit bijna 3000, klinkt toch al beter dan 1450 hee

T is ook niet dat ik wat beters te doen heb... Geen herexamens, en drie maanden op mijn gat zitten gaat ook vervelen. Ik vond de vrije week tussen mijn laatste examen en de eerste werkdag al stikvervelend.

Member
    iTrader
    8 (100%)
    Bedrijf waar 'k stage gedaan heb biedt mij 1420EUR aan voor de ganse maand augustus. Lijkt mij zr weinig? 7,7EUR/u (wrs nog bruto ook) en word in die maand 23. Ik verdiende 3 jaar geleden meer aan de kassa in de Lidl :')

Doen, in twee dagen tijd alle interimkantoren afschuimen op zoek naar iets dat meer betaalt of hopen dat ik in de komende weken werk vind in het verlengde van mijn studierichting? Ze verwachten namelijk dringend een antwoord. En 't is wel handig, iets in de sector. Ik denk niet dat ik zoiets zal vinden via interim?
    Kan nooit 7,7 euro zijn. Dat is onder minimum loon... Zoek maar eens op hoeveel minimum loon is.

Verstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xcessive- Bekijk bericht
    Kan nooit 7,7 euro zijn. Dat is onder minimum loon... Zoek maar eens op hoeveel minimum loon is.

Verstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk
    1420 ligt maar 30 euro onder mijn loon en mijn loon is volgens barema. Zou mij verbazen dat 1420 onder het minimumloon ligt. Maar als GenesisX 23 x 7,5 uur per dag werkt, dan zou hij +-8,8 per uur krijgen en geen 7,7 zoals hij zegt.

iTrader
    0
    Vraagje: de barema's van PC 218 lopen maar tot 20j voor studenten. Wil dat zeggen dat studenten ouder dan 20 onder de gewone loonschaal vallen, of wil dat zeggen dat iedereen ouder dan 20 gewoon hetzelfde loon als 20-jarigen krijgt?

Member weirdo's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    21 en hoger heeft recht op zelfde brutoloon als gewone werknemers met 0 jaar anc.

Member spray-bunny's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)

Doen, in twee dagen tijd alle interimkantoren afschuimen op zoek naar iets dat meer betaalt of hopen dat ik in de komende weken werk vind in het verlengde van mijn studierichting? Ze verwachten namelijk dringend een antwoord. En 't is wel handig, iets in de sector. Ik denk niet dat ik zoiets zal vinden via interim?
    Ik heb die keuze ook moeten maken.

Ofwel 2200 netto per maand + maaltijdcheques als magazijnier.
    Of 1400 bruto voor een vakantiejob in het verlengde uw diploma en dat ge op u CV kunt zetten.

Ik koos het eerste om duidelijke redenen, maar op LT is het tweede wss een beter idee...

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door weirdo Bekijk bericht
    21 en hoger heeft recht op zelfde brutoloon als gewone werknemers met 0 jaar anc.
    Hoezee! Nu hopen dat ze mij daadwerkelijk het juiste loon storten,... Die mevrouw was maar op de barema's van studenten aan het wijzen en wist dat ik 22 was..

iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brython Bekijk bericht
    Toen ik in de paasvakantie naar interimkantoren ging, toen stonden ze allemaal met een opengevallen mond naar mij te kijken. Ze konden het niet geloven dat ik er al zo vroeg bij was...

Ze zeiden dat ik de laatste week van juni pas moest komen aangezien zij dan pas op de hoogte zijn van de planningen van de verschillende bedrijven... En dat is nu toch al enkele jaren het zelfde praatje (niettegenstaande dat ik er elk jaar weer sta in april, ten laatste mei )
    Goh in april vind je toch veel sneller een vakantie job imo, maar dat zal zijn omdat de verhouding zoekende studenten/vacatures dan veel lager is.

Member LocoRojo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    16 Jaar, Horeca, eet-cafe/feesten, 6.5/uur werk er pas 3 weken maar is wel leuk werk.

Approved 9-lifer MaximumOfBass's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    17 jaar, Bakkerij, werk er al een jaar ongeveer als weekend werker, 7.5/uur in het zwart (wit is iets van een 10.53 netto, 7u per zaterdag, rest zwart)

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bananarama Bekijk bericht
    Hoezee! Nu hopen dat ze mij daadwerkelijk het juiste loon storten,... Die mevrouw was maar op de barema's van studenten aan het wijzen en wist dat ik 22 was..
    Hebt ge niet alleen recht op hetzelfde minimumloon?

Member
    iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bananarama Bekijk bericht
    1420 ligt maar 30 euro onder mijn loon en mijn loon is volgens barema. Zou mij verbazen dat 1420 onder het minimumloon ligt. Maar als GenesisX 23 x 7,5 uur per dag werkt, dan zou hij +-8,8 per uur krijgen en geen 7,7 zoals hij zegt.
    1420/23/7,5 = 8,23EUR? Maar ik had eerst gerekend aan 8u/dag. Minimumloon is tevens 1472EUR, dus we worden beiden in 't zak gezet?

Ik weet niet wat die ginder ook aan 't denken zijn, mensen een lager loon aanbieden dan wettelijk verplicht. Is wrs ook nog bruto, zoals 'k zei. Zal er nog es een nachtje over moeten slapen. Heb er ook al 3 maand stage gedaan, dus mss eens iets anders zoeken.

— Hoe brengt ge da aan da ze nie in orde zijn en ge eigenlijk meer wilt? Of gewoon niet?
    Laatst gewijzigd door GenesisX; 3 juli 2012 om 01:49

iTrader
    0
    Ik ga morgen eens bellen met het bedrijf en eens zien of ik mijn loon boven het minimumloon krijg

Member Batiatus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Als ge u inschrijft in een interimbureau voor vakantiejobs, moet je niets pers aanvaarden he?

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten