Pagina 9 van 223 Eerste ... 56789101112131959109 ... Laatste
    Baats's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manuvdv Bekijk bericht
    Ik ga dat eens navragen, ben hier ook wel benieuwd naar. Als het echt zo goed betaalt, ga ik dat zeker eens overwegen voor volgend jaar
    Schoon loon, schone uren, altijd buiten en bewezen dat ik me niet te goed voel!
    En 'tis niet slecht voor uw spieren en conditie ook nog

Ik zou ook wel graag weten hoe je daar binnenraakt

iTrader
    0
    Jep, vooral om op je CV te zetten. Iemand ervaring hoe je bij de vuilkar kan beginnen regio Mechelen?

Manu's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Baats Bekijk bericht
    En 'tis niet slecht voor uw spieren en conditie ook nog

Ik zou ook wel graag weten hoe je daar binnenraakt
    Ze zoeken altijd wel volk hoor, ik heb zelfs nog een oproep zien staan op de website (van het bedrijf waar ik zou gaan: DDS-Verko). En desnoods schakel ik een familielid in die daar in de directie zit, werkt altijd

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dinosaurus Bekijk bericht
    Jep, vooral om op je CV te zetten. Iemand ervaring hoe je bij de vuilkar kan beginnen regio Mechelen?
    Sarcasme?
    Kunt ge altijd nen draai aan geven hé, mocht iemand het negatief zien. "Bereid hard te werken, u niet te goed voelen, ...". En dan nog, de andere ervaringen op mijn CV zijn al voldoende.
    What you do today can improve all your tomorrows.

dacuba's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Serieus? 15 - 20 euro per uur? Daar wil ik wel efkes voor stinken ze.
    I just burned 3000 calories. I forgot there was a pizza baking in the oven.
    C55H104O6
    9lives 2013 fanmail. Deel 1. Deel 2. Deel 3.
    9lives 2014 fanmail. Deel 1.

Manu's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Ik heb daar wel mijn twijfels bij, 15/u lijkt mij al veel maar bon, volgend jaar eens navragen of wachten tot er hier iemand zijn contract gezien heeft. Mocht het echt kloppen, weet ik al wat ik volgend jaar ga doen
    What you do today can improve all your tomorrows.

iTrader
    0
    Ik werk ook bij "de vuilkar" als vakantiewerk (IOK afvalbeheer in Geel) en daar verdien ik 12,56 euro per uur + per gewerkte dag een maaltijdcheque van 6 euro. In tegenstelling tot wat er hier al beweerd is, valt de stank nog goed mee (enkel GFT stinkt) en ik vind het eigenlijk nog redelijk meevallen qua hard werken. Tis enkel in dorpskernen en vooral winkelstraten dat het wel eens wat zwaarder word omdat daar veel buitenstaat en alles kort opeen is. Op zo'n momenten komen de meeste chauffeurs ook nog een handje toesteken zodat ge met 3 aant laden bent. Op de boerenbuiten daarentegen is het meer genieten van het zicht en bijna niet werken, zeker in de zomer tusse 8 en 9 is het meestal zalig om achter de vuilkar te staan. Ik kan het dus enkel aanbevele.

Aggr0's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Verdiende ook maar een 12,5 euro per uur... Denk dat dit zowat het meest voorkomende loon is voor vuilnisman vakantiewerk.
    Je doet elke dag wel zeker één en vaak meerdere overuren. (althans waar ik werkte). Zodat je 23 dagen later toch dicht tegen de 3000 euro hebt verdient...

Kan het iedereen aanraden. Is zwaar werk vooral, maar is een ervaring, en je weet hierdoor ook wat werken is. Extra stimulans om zeker goed te leren.
    Stank valt heel goed mee (tenzij er weer eens een zak vol rotte vis, of gevuld met stront tussen zit... Zure melk stinkt ook wel.

Er hangt ook veel af van de ronde die je moet doen, hoe meer centra/wijken, hoe zwaarder dat het wordt. Zeker omdat in wijken de zakken vaak behoorlijk zwaar uitvallen(zeker in turkenwijken, die vuilzakken zijn altijd tot de nok gevuld en veel te zwaar; of mensen die het nodig vinden stenen/zand of kattebak vulling in hun zak te steken.)

Feit dat het buiten is, is in de zomer wel nog leuk als het niet regent, en ook niet te warm is. Ook al eens paar dagen in de winter gewerkt. Kan ik niet aanraden. De combinatie van sneeuw en vriestemperaturen zorgen ervoor dat je na een halfuur al geen gevoel in je handen meer hebt...

Er hangt ook veel af van de chauffeur. En of je papier, huisvuil, pmd of groot vuil moet gaan ophalen... PMD en groot vuil zijn plezantste. Papier vind ik stomste. Te veel bukken, en weegt vaak ook genoeg. Wel rustiger werktempo dan met zakken...

Baats's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    €12.5 vind ik een zeer schoon loon! Met alles boven de €10 zou ik overigens al enorm tevreden zijn. Nu is alleen nog maar een kwestie om der binnen te raken... Ik vrees dat ik al te laat ben, en op de site van IVAGO vind ik ook niets meer..

dacuba's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Mja ik heb dat ook in het ziekenhuis een week of 2 gedaan. Het vuilnis ophalen (zakken met kleren, karton en chemisch afval gescheiden) en dat naar buiten rijden. Vond ik veel leuker dan gewoon de vloer boenen.
    I just burned 3000 calories. I forgot there was a pizza baking in the oven.
    C55H104O6
    9lives 2013 fanmail. Deel 1. Deel 2. Deel 3.
    9lives 2014 fanmail. Deel 1.

DaTa's schermafbeelding
    iTrader
    0
    De kans is groot dat ik bij een tuinbouwfirma in het dorp kan gaan werken in de maand Augustus. Alleen weet ik niet goed welk uurloon ik zou moeten "eisen" want voor een minimumloon ga ik ook niet een hele dag onkruid etc. gaan wieden. Wat is ongeveer het gemiddelde uurloon voor een jobstudent anno 2010? (Brutto)

iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DaTa Bekijk bericht
    De kans is groot dat ik bij een tuinbouwfirma in het dorp kan gaan werken in de maand Augustus. Alleen weet ik niet goed welk uurloon ik zou moeten "eisen" want voor een minimumloon ga ik ook niet een hele dag onkruid etc. gaan wieden. Wat is ongeveer het gemiddelde uurloon voor een jobstudent anno 2010? (Brutto)
    Indien dit gewoon bij een zelfstandige is zal je niet veel meer of 8 a 9u bruto moeten verwachten. Veel zal afhangen van het bedrijf

d-loc's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    3 jaar achter elkaar bij DHL Exel gewerkt in Opglabbeek. Verdiende daar ongeveer €12/u met ploegenpremie. 5 min fietsen van m'n thuis. Sinds een paar maanden geleden overgenomen door Covidien en nu nemen ze nauwelijks nog interimmers en zo goed als geen jobstudenten meer aan. Tijd terug bij Scania gaan soliciteren, hopelijk heb ik daar wat geluk.

_ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    86 (100%)
    Ik zal mijn loon bij de vuilkar hier ook eens neerpoten wanneer ik m'n contract teken .

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manuvdv Bekijk bericht
    Sarcasme?
    Kunt ge altijd nen draai aan geven hé, mocht iemand het negatief zien. "Bereid hard te werken, u niet te goed voelen, ...". En dan nog, de andere ervaringen op mijn CV zijn al voldoende.
    Haha, neje, dat was geen sarcasme.

Ik zat met hetzelfde in mijn hoofd, komt nog redelijk goed over: "niet te schoon om mijn handen vuil te maken."

no_way2go's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DaTa Bekijk bericht
    Ik kreeg twee jaar geleden €10.30/uur bij een tuinaanleg/onderhoud bedrijf. Wel redelijk vroeg beginnen (6u15) en pauzes/vervoer niet betaald.
    What is needed on this planet is a massive shift in consciousness.
    Religon - the root of all evil ?!

Pagina 9 van 223 Eerste ... 56789101112131959109 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten