Ik heb vandaag een vacature gevonden voor een vakantiejob die enigszins een jobinhoud heeft die in lijn ligt van mijn studies. Even een kick-ass motivatiebrief + cv opgestuurd en hopelijk is de plaats nog vrij![]()
Ik heb vandaag een vacature gevonden voor een vakantiejob die enigszins een jobinhoud heeft die in lijn ligt van mijn studies. Even een kick-ass motivatiebrief + cv opgestuurd en hopelijk is de plaats nog vrij![]()
En ik heb toch een andere (leukere) job: Moni/'edutainer' bij Technopolis!![]()
Allez bon toch nog een last minute vakantiejobke kunne vinden in de lokale as adventure. Voorlopig wel enkel int weekend, ma das eigenlijk exact wa ik zocht omdak het geld toch ni nodig heb op de moment, kwilt eerder als bezigheidstherapie. (Ok, en de occasionele ps3 game mss)
En plezant dak tijdens het schooljaar ook ga kunnen bijverdienen als ze mij blijven vragen.
21 jaar
ga dit jaar opnieuw bij de CM werken, verdien ongeveer 1400 + maaltijdcheques (en fietsvergoeding maar da zal ni zoveel zijn ^^)
Wou normaal bij een Vlaams agentschap vakantie werk doen maar ze nemen dit jaar niemand aan. Kut crisis.
Mag normaal gezien gaan werken in de pizza hut de 1ste 2 weken van Juli en dan Augustus en een weekje september. Nettoloon van ongeveer €10/u. Binnen een week of twee zou ik mijn contract mogen gaan tekenen (fingers crossed dus)![]()
28 juni weet ik mijn loon![]()
lokale doe-het-zelfzaak, werk er ondertussen 3 jaar ( nu 20 ) aan 9,10€ / u
10 weken onbezoldigde stage. Jeej!
daarstraks aanbod gekregen om parkeerwachter te spelen. Toch nog maar ff uitkijken naar een ander jobke![]()
Volgens de vacature zou ik aan- en verkoopfacturen moeten boeken, administratie in orde houden en nog wat nevenactiviteiten ivm het magazijn/stockbeheer. De jobinhoud is niet meteen iets dat ik voor ogen heb om later te doen, maar ik denk wel dat het op mijn CV beter staat dan weer een jaar als productiearbeider in één of ander bedrijf.
Daarnet gebeld door Actif Interim voor bij SKF 3 weken in september, perfect.
Gesolliciteerd bij zo goed als elke computer of IT winkel in een straal van 20km, maar nergens een vakantiejob in de aanbiedingZou ik wel leuk gevonden hebben als IT student, maar ja...
Dan maar geprobeerd bij Makro (daar kon ik vorig jaar beginnen, maar dit kon niet doorgaan omdat ik onverwachts in het ziekenhuis belande. Hopelijk krijg ik daarom dit jaar een beetje voorrang? ^^") en Aveve. Daar kon ik vorig jaar ook beginnen, maar Makro was toen eerst![]()
Bij H&M, valt goed mee![]()
Bij die grote bedrijven zullen ze allen kijken naar het feit dat je vorig jaar al is "geweigerd" hebt en zal je minder kans hebben om aangenomen te worden. niet dat je hier aan kon doen maar ik denk niet dat dit veel zal uitmaken.
Ik kan mij vergissen natuurlijk.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)