Pagina 7 van 223 EersteEerste ... 345678910111757107 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 105 van 3336
    Crew Member Manu's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Den deze heeft 2 vakantiejobs nu, daar moet ge ook wel nen appel voor zijn
    Vanavond eens overleggen. Vermoedelijk de eerste afzeggen en koerier voor apothekers spelen. Ik voldoe niet echt aan de voorwaarden (21j, 2j rijbewijs), maar ze hebben me zelf opgebeld en het blijkt geen probleem te zijn gezien mijn rijervaring.
    What you do today can improve all your tomorrows.

Member Subai's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Nog altijd niets gehoord, heb mij nu ook al online ingeschreven bij een aantal interims maarja...
    Het verleden is een gids voor de toekomst (Thucydides)

Member
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cubbus Bekijk bericht
    Volvo Cars Gent? Daar hebben wij vorige maand nog een flyer van gekregen op school dat ze er zochten (school in Aalst)
    Ik werk tijdens het jaar bij volvo cars en volgens mij zijn alle plaatsen voor studentenjobs al ingevuld voor deze zomer. Ze teren eerst op de studenten die er tijdens het jaar al werken en dan bij de reserve bij randstad. Ma ge kunt altijd is proberen natuurlijk

Je beste kans om bij volvo cars binnen te geraken als student is in september/oktober de site van randstad in de gaten te houden, zo ben ik er toch binnen geraakt.

@ontopic geen vakantie job, wou graag bij de volvo gaan maar dit viel niet te combineren met de herexamens. Ik sta wel op stand by dus mag mss op een paar dagen rekenen als er wat volk ziek valt

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dinosaurus Bekijk bericht
    Welk bedrijf en waar gelegen? 'k Ben er 23 dus kom wel in aanmerking. Lijkt me nog leuk jobke.
    Ze hebben verschillende vestigingen, kijk gewoon op Febelco. Er staat daar ook ergens een sollicitatieformulier. Ben dit weekend zelf een rijtest gaan doen bij Febelco (stelt niet veel voor) en mag in juli beginnen Ze leggen je eerst ook wel even op de rooster ivm. je rijervaring: aantal afgelegde km's, hoeveel boetes enz...

Member Estrebian's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mathieu Bekijk bericht
    Ik werk tijdens het jaar bij volvo cars en volgens mij zijn alle plaatsen voor studentenjobs al ingevuld voor deze zomer. Ze teren eerst op de studenten die er tijdens het jaar al werken en dan bij de reserve bij randstad. Ma ge kunt altijd is proberen natuurlijk

Je beste kans om bij volvo cars binnen te geraken als student is in september/oktober de site van randstad in de gaten te houden, zo ben ik er toch binnen geraakt.

@ontopic geen vakantie job, wou graag bij de volvo gaan maar dit viel niet te combineren met de herexamens. Ik sta wel op stand by dus mag mss op een paar dagen rekenen als er wat volk ziek valt
    Hoe is het werk bij Volvo cars? Ik hoor regelmatig dat daar veel studenten werken en dat het zeer goed verdient, maar is het dan niet zeer lastig werk als de verloning zo hoog is? Ik heb daar zo wat mijn twijfels bij

Member Furiez's schermafbeelding
    iTrader
    65 (99%)
    Bij mijn stagebedrijf, maar de verdiensten weetk nog niet. Maar tis meer voor de ervaring... Kga wel proberen in juni ook nog een maand te werken, want eind mei zit het school erop!

Member
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Estrebian Bekijk bericht
    Hoe is het werk bij Volvo cars? Ik hoor regelmatig dat daar veel studenten werken en dat het zeer goed verdient, maar is het dan niet zeer lastig werk als de verloning zo hoog is? Ik heb daar zo wat mijn twijfels bij
    In eerste instantie hangt het enorm af van welke post je staat. Ik heb een aantal posten op een aantal verschillende lijnen. Bij de ene post heb ik constant werk maar aan een normaal tempo. Bij een andere posten is het zwaarder werk.
    In 2de instantie hangt het bij sommige posten af van de mix die op de lijn komt(het type auto waar je aan moet werken) omdat je bij bepaalde posten verschillende dingen moet doen aan verschillende types(met variërende tijdsduur). Je kan een nacht hebben waar je op het gemak bent maar andere nachten dat het zweet van je voorhoofd loopt. Dit kan zelf veranderen van uur tot uur of minuut tot minuut.
    Ik heb altijd goed geslapen na een nachtje werken .
    Laatst gewijzigd door mathieu; 12 mei 2010 om 05:41

Approved 9-lifer dacuba's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Weblogs
    11
    Net een mailtje verstuurd naar mijn werkgever met de vraag om 's avonds te werken. 4u werk, 5u betaald (9,95 bruto + 25% voor dat extra uur), een ideale regeling. (van 18h - 22h)

Hopelijk komt er een positief antwoord op!
    I just burned 3000 calories. I forgot there was a pizza baking in the oven.
    C55H104O6
    9lives 2013 fanmail. Deel 1. Deel 2. Deel 3.
    9lives 2014 fanmail. Deel 1.

Approved 9-lifer _ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    86 (100%)
    Yepla, ik heb er ook 1 te pakken. Ik word vuilnisman

Approved 9-lifer Baats's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Vorig jaar bij de Lunch Garden gewerkt.. Plezant jobke, semi-goed(iets van een €9/u) betaald, maar soms hard werken bij momenten.

Voor van de zomer heb ik nog niets concreet. Ik ben wel in het begin van juli en eind augustus niet beschikbaar, dus da's wel beu..

Al bij enkele gesolliciteerd, maar.... radiostilte.

@vuilnismanjobken: Lijkt me een vuil maar ook zeer 'plezant' jobke voor de zomer. Tschijnt dat ook zeer goed betaald is?

Approved 9-lifer _ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    86 (100%)
    Vooral zwaar en stinkend, maar verdient normaal retegoed . Contract heb ik nog niet getekend, dus een concreet loon ken ik nog niet.

Banned Starrk's schermafbeelding
    iTrader
    33 (97%)
    Mogelijks interessante studentenjob in Gent gevonden:

VDAB

Iemand ervaring mee? Ik heb gewoon geen zin in nog een jaar kassa (wat ik in het Boudewijnpark zou moeten doen). De periode ligt iets beter, ipv. 15/15 is het de volledige maand juli, en ik loop er het gevaar nog iets bij te leren voor later.

Feit dat het in Gent ligt wil ook zeggen dat ik gemakkelijker naar de Gentse Feesten kan

Approved 9-lifer Jack-in-the-box's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Baats Bekijk bericht

@vuilnismanjobken: Lijkt me een vuil maar ook zeer 'plezant' jobke voor de zomer. Tschijnt dat ook zeer goed betaald is?
    Klopt, tis plezant, zeker als je 'smorgens vroeg begint, en van de koele ochtend naar de warme voormiddag kunt gaan.

Nadelen: tis inderdaad vuil en zwaar, maar ze betalen wel goed

Approved 9-lifer Jack-in-the-box's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Starrk Bekijk bericht
    Mogelijks interessante studentenjob in Gent gevonden:

VDAB

Iemand ervaring mee? Ik heb gewoon geen zin in nog een jaar kassa (wat ik in het Boudewijnpark zou moeten doen). De periode ligt iets beter, ipv. 15/15 is het de volledige maand juli, en ik loop er het gevaar nog iets bij te leren voor later.

Feit dat het in Gent ligt wil ook zeggen dat ik gemakkelijker naar de Gentse Feesten kan
    Voor degenen die 't probleem zouden hebben met de sessies...

1 JOBSTUDENT UPDATE BEDRIJVENBANK (M/V) (GENT)
    Periode: Juli 2010.

Je brengt de databank up to date voor de toekomstige koppeling aan de KBO (kruispuntbank ondernemingen).

Voor extra informatie over de selectieprocedure en de arbeidsvoorwaarden kan je contact opnemen met:
    Eric Min, Adviseur hr & vorming, Koning Albertlaan 35 te 1030 Brussel; Tel. 02/553.44.40 ? e-mail: eric.min@ewi.vlaanderen.be.

Voor extra informatie over de inhoud van de functie kan je contact opnemen met:
    Gonda De Smedt, accountmanager, Seminariestraat 2 te 9000 Gent; Tel. 09/267..40.50 ? e-mail: gonda.desmedt@agentschapondernemen.be.

Verwacht:
    Je hebt gedurende het school- of academiejaar 2009-2010, voltijds of deeltijds secundair beëindigd, hoger niet-universitair (Bachelor) of universitair onderwijs gevolgd. Hiervan moet een attest worden ingediend.
    Je kent de standaard MS Office pakketten (Word en Excel, kennis van Access is een pluspunt).
    Je kan je vlot inwerken in het gebruikte informaticasysteem en kan goed om met het internet.
    Je hebt een goede schriftelijke en mondelinge communicatie.
    Je bent nauwkeurigheid en stipt.
    Je hebt voeling met de uitvoering van administratieve handelingen.
    Ruimtelijk inzicht, basiskennis van GIS of CAD is pluspunt.

Vereiste studies:
    » 3de en 4de graad secundair onderwijs
    Talenkennis: NEDERLANDS (goed)
    Werkervaring: geen ervaring
    Biedt:
    Studentenjob.
    Contract van bepaalde duur - van 01/07/2010 tot 31/07/2010
    Tijdregeling: Voltijds
    Een arbeidsovereenkomst van bepaalde duur van maximum 23 dagen.
    Wij bieden een leerrijke vakantiejob aan in een open werkomgeving met toffe collega?s.
    Voor jobstudenten jonger dan 21 jaar bedraagt het salaris 1.319,47 euro bruto/maand, (inclusief standplaatstoelage).
    Voor jobstudenten van 21 jaar en ouder bedraagt het salaris 1.576,00 euro bruto/maand, (inclusief standplaatstoelage).
    Je hebt eveneens recht op een pro rata gedeelte vakantiegeld en eindejaarstoelage.
    Per gewerkte dag ontvang je een maaltijdcheque. Elke maaltijdcheque bedraagt 5 euro. ? 3,91 daarvan wordt door de werkgever betaald en per cheque wordt 1,09 euro op je nettoloon ingehouden.
    Je kunt aanspraak maken op een fietsvergoeding. De kosten gemaakt voor het woon-werkverkeer met het gemeenschappelijk openbaar vervoer worden volledig terugbetaald. Het agentschap Ondernemen te Gent bevindt zich in de Seminariestraat 2.
    Er zijn glijdende werktijden.
    Per maand heb je recht op 3 vakantiedagen.

De kandidaten worden geselecteerd op basis van hun motivatiebrief en ingediende CV. Kandidaten die geselecteerd worden op basis van het gevraagde profiel, zullen begin juni per mail gecontacteerd worden.

De Vlaamse overheid wil de samenleving waarvoor zij zich inzet zo goed mogelijk weerspiegelen. Kandidaten worden dan ook geselecteerd op basis van hun kwaliteiten en vaardigheden, ongeacht geslacht, afkomst, seksuele oriëntatie, handicap of leeftijd. Personen met een handicap kunnen structurele en/of organisatorische aanpassingen aanvragen via [M]eric.min@ewi.vlaanderen.be

Vermoedelijke aanwerfdatum: 01/07/2010
    Ik zou het doen, ziet er me wel nog interessant uit en je hebt een paar extralegale voordelen die niet slecht zijn.

Member Messias.'s schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    .NET-ontwikkelaar bij een lokale KMO. Verdient uiteraard minder dan een drieploegen-stelsel in een textielfabriek, wat ik tot voor twee jaar deed. Maar bon ja, het leven draait niet alleen rond poen. Belangrijk(er) is dat ik het gevoel heb iets constructief te doen, dat de werkomgeving aangenamer is, en dat het gerust op mijn cv kan staan.
    I caught a glimpse and now it haunts me.

Pagina 7 van 223 EersteEerste ... 345678910111757107 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten