Pagina 6 van 165 EersteEerste ... 23456789101656106 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 120 van 3282
    Approved 9-lifer _ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    86 (100%)
    Vooral zwaar en stinkend, maar verdient normaal retegoed . Contract heb ik nog niet getekend, dus een concreet loon ken ik nog niet.

Banned Starrk's schermafbeelding
    iTrader
    33 (97%)
    Mogelijks interessante studentenjob in Gent gevonden:

VDAB

Iemand ervaring mee? Ik heb gewoon geen zin in nog een jaar kassa (wat ik in het Boudewijnpark zou moeten doen). De periode ligt iets beter, ipv. 15/15 is het de volledige maand juli, en ik loop er het gevaar nog iets bij te leren voor later.

Feit dat het in Gent ligt wil ook zeggen dat ik gemakkelijker naar de Gentse Feesten kan

Approved 9-lifer Jack-in-the-box's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Baats Bekijk bericht

@vuilnismanjobken: Lijkt me een vuil maar ook zeer 'plezant' jobke voor de zomer. Tschijnt dat ook zeer goed betaald is?
    Klopt, tis plezant, zeker als je 'smorgens vroeg begint, en van de koele ochtend naar de warme voormiddag kunt gaan.

Nadelen: tis inderdaad vuil en zwaar, maar ze betalen wel goed

Approved 9-lifer Jack-in-the-box's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Starrk Bekijk bericht
    Mogelijks interessante studentenjob in Gent gevonden:

VDAB

Iemand ervaring mee? Ik heb gewoon geen zin in nog een jaar kassa (wat ik in het Boudewijnpark zou moeten doen). De periode ligt iets beter, ipv. 15/15 is het de volledige maand juli, en ik loop er het gevaar nog iets bij te leren voor later.

Feit dat het in Gent ligt wil ook zeggen dat ik gemakkelijker naar de Gentse Feesten kan
    Voor degenen die 't probleem zouden hebben met de sessies...

1 JOBSTUDENT UPDATE BEDRIJVENBANK (M/V) (GENT)
    Periode: Juli 2010.

Je brengt de databank up to date voor de toekomstige koppeling aan de KBO (kruispuntbank ondernemingen).

Voor extra informatie over de selectieprocedure en de arbeidsvoorwaarden kan je contact opnemen met:
    Eric Min, Adviseur hr & vorming, Koning Albertlaan 35 te 1030 Brussel; Tel. 02/553.44.40 ? e-mail: eric.min@ewi.vlaanderen.be.

Voor extra informatie over de inhoud van de functie kan je contact opnemen met:
    Gonda De Smedt, accountmanager, Seminariestraat 2 te 9000 Gent; Tel. 09/267..40.50 ? e-mail: gonda.desmedt@agentschapondernemen.be.

Verwacht:
    Je hebt gedurende het school- of academiejaar 2009-2010, voltijds of deeltijds secundair beëindigd, hoger niet-universitair (Bachelor) of universitair onderwijs gevolgd. Hiervan moet een attest worden ingediend.
    Je kent de standaard MS Office pakketten (Word en Excel, kennis van Access is een pluspunt).
    Je kan je vlot inwerken in het gebruikte informaticasysteem en kan goed om met het internet.
    Je hebt een goede schriftelijke en mondelinge communicatie.
    Je bent nauwkeurigheid en stipt.
    Je hebt voeling met de uitvoering van administratieve handelingen.
    Ruimtelijk inzicht, basiskennis van GIS of CAD is pluspunt.

Vereiste studies:
    » 3de en 4de graad secundair onderwijs
    Talenkennis: NEDERLANDS (goed)
    Werkervaring: geen ervaring
    Biedt:
    Studentenjob.
    Contract van bepaalde duur - van 01/07/2010 tot 31/07/2010
    Tijdregeling: Voltijds
    Een arbeidsovereenkomst van bepaalde duur van maximum 23 dagen.
    Wij bieden een leerrijke vakantiejob aan in een open werkomgeving met toffe collega?s.
    Voor jobstudenten jonger dan 21 jaar bedraagt het salaris 1.319,47 euro bruto/maand, (inclusief standplaatstoelage).
    Voor jobstudenten van 21 jaar en ouder bedraagt het salaris 1.576,00 euro bruto/maand, (inclusief standplaatstoelage).
    Je hebt eveneens recht op een pro rata gedeelte vakantiegeld en eindejaarstoelage.
    Per gewerkte dag ontvang je een maaltijdcheque. Elke maaltijdcheque bedraagt 5 euro. ? 3,91 daarvan wordt door de werkgever betaald en per cheque wordt 1,09 euro op je nettoloon ingehouden.
    Je kunt aanspraak maken op een fietsvergoeding. De kosten gemaakt voor het woon-werkverkeer met het gemeenschappelijk openbaar vervoer worden volledig terugbetaald. Het agentschap Ondernemen te Gent bevindt zich in de Seminariestraat 2.
    Er zijn glijdende werktijden.
    Per maand heb je recht op 3 vakantiedagen.

De kandidaten worden geselecteerd op basis van hun motivatiebrief en ingediende CV. Kandidaten die geselecteerd worden op basis van het gevraagde profiel, zullen begin juni per mail gecontacteerd worden.

De Vlaamse overheid wil de samenleving waarvoor zij zich inzet zo goed mogelijk weerspiegelen. Kandidaten worden dan ook geselecteerd op basis van hun kwaliteiten en vaardigheden, ongeacht geslacht, afkomst, seksuele oriëntatie, handicap of leeftijd. Personen met een handicap kunnen structurele en/of organisatorische aanpassingen aanvragen via [M]eric.min@ewi.vlaanderen.be

Vermoedelijke aanwerfdatum: 01/07/2010
    Ik zou het doen, ziet er me wel nog interessant uit en je hebt een paar extralegale voordelen die niet slecht zijn.

Member Messias.'s schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    .NET-ontwikkelaar bij een lokale KMO. Verdient uiteraard minder dan een drieploegen-stelsel in een textielfabriek, wat ik tot voor twee jaar deed. Maar bon ja, het leven draait niet alleen rond poen. Belangrijk(er) is dat ik het gevoel heb iets constructief te doen, dat de werkomgeving aangenamer is, en dat het gerust op mijn cv kan staan.

Approved 9-lifer roslar's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Normaal drie vakantiejobs, wel niet zo goed betaald als hier.

Thuis werken als chauffeur met de nacht.
    en in een bakkerij normaal met de nacht en een vrachtwagen
    En overdag week en weekend in een supermarkt

mijn dagen gaan terug goed gevuld zijn

Member
    iTrader
    0
    Kom da tegen, een chauffeur die van thuis uit werkt

Banned Starrk's schermafbeelding
    iTrader
    33 (97%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Messias. Bekijk bericht
    .NET-ontwikkelaar bij een lokale KMO. Verdient uiteraard minder dan een drieploegen-stelsel in een textielfabriek, wat ik tot voor twee jaar deed. Maar bon ja, het leven draait niet alleen rond poen. Belangrijk(er) is dat ik het gevoel heb iets constructief te doen, dat de werkomgeving aangenamer is, en dat het gerust op mijn cv kan staan.
    Zoiets, qua idee dan, zoek ik ook voor een vakantiejob. Iets waar ik eigenlijk wat uit kan leren. Al is het maar hoe ik met bepaalde office software moet omgaan.

Approved 9-lifer djbramz's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Starrk Bekijk bericht
    Zoiets, qua idee dan, zoek ik ook voor een vakantiejob. Iets waar ik eigenlijk wat uit kan leren. Al is het maar hoe ik met bepaalde office software moet omgaan.
    ², een mens werkt een heel academiejaar aan z'n informaticavaardigheden, maar dan mag hij terug een oersaai werk gaan doen in de zomer.

Platinum Member GaMe®'s schermafbeelding
    iTrader
    86 (99%)
    Kga ook eens iets zoeken voor juli Ik zie net dat De Post nog studenten zoekt in Limburg.

Mensen die dat al gedaan hebben? Is dat een plezante job?

Member Joeshoe's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Volgende week op gesprek bij de lokale AS Adventure voor int verlof een paar dagen per week bij te springen in de winkel.

Khoop dak da mag doen, een part time vakatiejob is exact wat ik zoek. Iemand een idee wa die betalen?

Member Subai's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JoeCatshoe Bekijk bericht
    Volgende week op gesprek bij de lokale AS Adventure voor int verlof een paar dagen per week bij te springen in de winkel.

Khoop dak da mag doen, een part time vakatiejob is exact wat ik zoek. Iemand een idee wa die betalen?
    Verkopersstatuut dus geen massa

Approved 9-lifer duivelmann's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Momenteel nog niks, had me aangemeld bij colruyt, pizza hut en ben nog ingeschreven in verscheidene interimbureau's.
    In de match zochten ze nog een paar studenten, iemand daar ervaring mee?

Member iamhollywood's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Ik doe mijn allerlaatste vakantiejob bij Inno. Heb er 3 jaar onder het jaar gewerkt, we ronden in schoonheid af ^^. Had niet echt nood aan vakantiewerk daar ik in oktober vast begin te werken maar ik wil maar al te graag nog een laatste tijd met mijn collega's doorbrengen.

Member marle's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Welk bedrijf of interim bureau moet je contacteren voor een vakantiejob als vuilnisman?
    Ben al in verschillende bedrijven ingeschreven, maar zoek iets goed betaald.

Approved 9-lifer Aggr0's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marle Bekijk bericht
    Welk bedrijf of interim bureau moet je contacteren voor een vakantiejob als vuilnisman?
    Ben al in verschillende bedrijven ingeschreven, maar zoek iets goed betaald.
    Als je in de buurt van sint-niklaas woont, kan je je bij ASAP inschrijven. Als je daar zegt, ik wil bij SmetCo werken, heb je zo goed als zeker 20 dage werk(als je goed werkt)...

Member omfg's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Zelfde als vorig jaar; met een grote bestelwagen (zo ene) kleren, eten, was, ... rondvoeren op een privédomein
    Enige nadeel is dat ik om 6u30 moet beginnen, voor de rest heb ik een schema dat ik op een bepaald uur op de ene plaats iets moet afhalen en dan afleveren ergens anders, maar 'k heb ruim voldoende tijd ^^

AWD
    AWD is offline
    Member AWD's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door duivelmann Bekijk bericht
    Momenteel nog niks, had me aangemeld bij colruyt, pizza hut en ben nog ingeschreven in verscheidene interimbureau's.
    In de match zochten ze nog een paar studenten, iemand daar ervaring mee?
    Ik heb lang in de Smatch gewerkt, is eigenlijk hetzelfde als de Match.
    Ik vond het nog redelijk plezant, ook omdat die winkels heel wat kleiner zijn dan bv een colruyt en je de vaste klanten al snel begint te kennen.
    Daarnaast leek de rekken aanvullen niet op een oneindige klus terwijl dit volgens mij bij grote winkels gewoon nooit stopt.
    Het is natuurlijk niet zo goed betaald, maar het werk dat je in de plaats moet doen is ook niet echt zwaar (tenzij je bakken bier moet aanvullen, maar dat is ook maar 1x per week).

Member EternalSilence's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jack-in-the-box Bekijk bericht
    Klopt, tis plezant, zeker als je 'smorgens vroeg begint, en van de koele ochtend naar de warme voormiddag kunt gaan.

Nadelen: tis inderdaad vuil en zwaar, maar ze betalen wel goed
    naar wat ik weet:
    15 - 20€/uur ...

Crew Member Manu's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Doom Dragon Bekijk bericht
    naar wat ik weet:
    15 - 20€/uur ...
    Ik ga dat eens navragen, ben hier ook wel benieuwd naar. Als het echt zo goed betaalt, ga ik dat zeker eens overwegen voor volgend jaar
    Schoon loon, schone uren, altijd buiten en bewezen dat ik me niet te goed voel!

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten