Pagina 4 van 223 Eerste 123456781454104 ... Laatste
    Darks's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simeo Bekijk bericht
    En hoe geraken jullie over het algemeen aan je vakantiejob? Ik heb de laatste 2 jaar low-payed crapjobs (toilette kuise e.d) gehad via interim, omdat ik niet veel andere keus had. Ben 19j en wil nu toch iets anders en beter

ik sta ingeschreven bij zowat alle interims in de buurt en heb de laatste 2 jaar gaan 'solliciteren' bij heel wat kmo's ( met weinig/geen resultaat). Ik heb nogal het idee dat de beterbetaalde (9,5-11 eur/u) vakantiejobs vooral voor vrienden familie van werknemers zijn die hen binnenloodsen, of zie ik dat verkeerd?
    Ga rechtstreeks op bedrijven af. Heb het niet zo met die interimbureaus..

Jaegger159753's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Momenteel nog niets (was vorig jaar ook ne late). Ik hoop nog snel een job in de horeca te vinden die ik deze maand + in de zomer kan doen.

@simeo, beste is gewoon overal binnenstappen. jobstudent.be is ook een goeie site om jobs te vinden. Vooral promotiewerk wordt veel gezocht en je wordt best goed betaald voor niets te doen (flyers uitdelen).

Chappii (oi22)'s schermafbeelding
    iTrader
    42 (100%)
    Ben 16, geen werkervaring, moeilijk om CV te maken dan.
    Maar is dit goed ?

http://i40.tinypic.com/2ch53zk.jpg
    Being realistic is the most commonly traveled road to mediocrity.

Estrebian's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jaegger159753 Bekijk bericht
    Momenteel nog niets (was vorig jaar ook ne late). Ik hoop nog snel een job in de horeca te vinden die ik deze maand + in de zomer kan doen.

@simeo, beste is gewoon overal binnenstappen. jobstudent.be is ook een goeie site om jobs te vinden. Vooral promotiewerk wordt veel gezocht en je wordt best goed betaald voor niets te doen (flyers uitdelen).
    Hmm er staan wel zeer interessante vakantiejobs op die site maar allemaal minstens een half uur hier vandaan, sucks

Manu's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Estrebian Bekijk bericht
    Hmm er staan wel zeer interessante vakantiejobs op die site maar allemaal minstens een half uur hier vandaan, sucks
    Ik ga ook in Brussel werken?
    What you do today can improve all your tomorrows.

Put_met_keren's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Ik had in een winkeltje in het Gentse een papiertje zien uithangen. Men zocht een jobstudent voor tijdens de Gentse feesten, van 18u tot 24u. Dit leek mij wel iets. Dus ik ga binnen gaan vragen hoeveel het loon zou bedragen: 7 euro of 7,5 euro, men wist het nog niet zeker.
    Dit is toch bitter weinig? Voor avondwerk en dan nog tijdens de Gentse feesten, een drukke periode.
    Het papiertje hangt er al een hele poos, wat volgens mij wil zeggen dat ze nog steeds niemand hebben gevonden.
    Zou ik toch mijn cv eens binnensteken? En horen of er nog te onderhandelen valt over het loon?
    "A mistake is simply another way of doing things." - Katharine Graham

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    tuurlijk is dat weinig (meer dan wss zelfs onder het wettelijke). Hoe oud ben jij?
    Sent From My Brain Using Common Sense

Estrebian's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manuvdv Bekijk bericht
    Ik ga ook in Brussel werken?
    Een half uur rijden is me net iets te ver, het is eigenlijk zelfs 40 minuten.

Ik hoop nog altijd om in Vitalo (chemische industrie) te mogen beginnen. De voorbije 3 jaar heb ik daar gewerkt en dat verdiende zeer goed (ieder jaar minstens € 1900, vorig jaar zelfs € 2150). Het werk was wel wat eentonig maar voor dat geld wil ik met plezier mijn hersenen een maand thuislaten

Put_met_keren's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
    tuurlijk is dat weinig (meer dan wss zelfs onder het wettelijke). Hoe oud ben jij?
    Ik ben er 21.

Ik ben overigens momenteel niet echt actief op zoek naar een vakantiejob.
    Ik zou in juli willen werken, als ik gedurende die maand enkele interimbureaus bezoek zou ik toch nog vlot aan werk moeten raken? Ik ben vooral geïnteresseerd in (goedbetaald) bandwerk.
    Laatst gewijzigd door Put_met_keren; 8 mei 2010 om 16:07
    "A mistake is simply another way of doing things." - Katharine Graham

Sorryfreak's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Put_met_keren Bekijk bericht
    Ik had in een winkeltje in het Gentse een papiertje zien uithangen. Men zocht een jobstudent voor tijdens de Gentse feesten, van 18u tot 24u. Dit leek mij wel iets. Dus ik ga binnen gaan vragen hoeveel het loon zou bedragen: 7 euro of 7,5 euro, men wist het nog niet zeker.
    Dit is toch bitter weinig? Voor avondwerk en dan nog tijdens de Gentse feesten, een drukke periode.
    Het papiertje hangt er al een hele poos, wat volgens mij wil zeggen dat ze nog steeds niemand hebben gevonden.
    Zou ik toch mijn cv eens binnensteken? En horen of er nog te onderhandelen valt over het loon?
    Ik ga deze vakantie werken in het tankstation bij mij in het dorp. Ben ook langs geweest voor een gesprek, die persoon zei dat mijn loon ook iets van een 7€/u ging zijn. 't Is inderdaad wel weinig, maar er zijn wel andere dingen die de job interessant maken voor mij (nabijheid en de aard van het werk op zich). Hij zei wel dat dat dus berekend wordt op basis van mijn leeftijd (ben 19) dus 'k weet nog niet of het nu meer zal zijn of niet.

mdconcept's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Ik ga maandje koerier spele bij febelco= orderpikking voor apothekers, dus rondrijden met camionette
    lijkt me nog chill & verdient vrij goed!

Manu's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mdconcept Bekijk bericht
    Ik ga maandje koerier spele bij febelco= orderpikking voor apothekers, dus rondrijden met camionette
    lijkt me nog chill & verdient vrij goed!
    Leeftijd?
    Ik heb ook met 2 bedrijven contact gehad om apothekers te bevoorraden (dan nog via via, dus niet zomaar lukraak gekozen), en bij beiden moest je 21 zijn
    What you do today can improve all your tomorrows.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jappii Bekijk bericht
    Ben 16, geen werkervaring, moeilijk om CV te maken dan.
    Maar is dit goed ?

http://i40.tinypic.com/2ch53zk.jpg
    Vooral die reiservaringen zijn zinvol!

Terrorist_Hell's schermafbeelding
    iTrader
    105 (99%)
    Is het niet wat overdreven om als minpunt 'gebrek aan werkervaring' op te geven als 16-jarige? En daarbij, 7,5 euro per uur is niet slecht betaald, ge zult later met bedrag zeer content mogen zijn bij een doorsnee job

Chappii (oi22)'s schermafbeelding
    iTrader
    42 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door e.House Bekijk bericht
    Vooral die reiservaringen zijn zinvol!
    Aangezien ze daar zelf om vroegen, vond ik het wel nuttig om het er ook op te zetten.

anyways, bedankt voor je poging om grappig te doen.
    Being realistic is the most commonly traveled road to mediocrity.

Pagina 4 van 223 Eerste 123456781454104 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten