Pagina 223 van 335 EersteEerste ... 123173213219220221222223224225226227233273323 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.331 t/m 3.345 van 5018
    Member Spimk's schermafbeelding
    iTrader
    45 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FrownedUpon Bekijk bericht
    Dankjewel voor de informatie!

Ik ga mijn inschrijvingsformulier morgen op de post doen. Ik las ook dat mensen met een hoger diploma misschien vrijstelling kunnen krijgen op de test van cognitieve vaardigheden. Is dit voor elk diploma? Ik heb namelijk een bachelor toegepaste informatica.
    Ik weet het niet voor ainp maar als je voor aspirant hoofdinspecteur ict gaat dan ben je vrijgesteld voor fe cognitieve proef

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Member Krueger F's schermafbeelding
    iTrader
    36 (97%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koebeest Bekijk bericht
    Aspirant Inspecteur daar dat de rang is waar je voor meedingt.
    Sweet :-) Toch leuk om onmiddelijk het juiste uniform/rang te dragen

Over uniformen gesproken, ik kan me herinneren van vorig jaar dat er een groot deel lang in een overal heeft rondgelopen bij gebrek aan uniformen, is dit dit jaar weer het geval (maw is dit de normale gang van zaken)?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Krueger F Bekijk bericht
    Welke school zouden jullie mij aanraden, A'pen of Brussel?
    Ik woon in Mechelen dus beide zijn ongeveer evenver voor mij
    Iemand?

Member Jaegger159753's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Bah eergisteren resultaten gekregen van medisch onderzoek. Niet goedgekeurd vanwege mijn ogen (mijn linkeroog ziet niet goed genoeg van ver...)

Kvond het een beetje onnozel eerlijk gezegd aangezien nen bril/lenzen dat zo oplost. Kweet niet of zij een idee hebben van oogartsen maar bij de mijne duurt het 3-6 maanden voor een afspraak. Ik kan evengoed de commissie test al doen & evt start vd opleiding, tegen het einde vd opleiding zou dat makkelijk in orde zijn met mijn ogen.

Maw, de volgende 6 maanden zal ik nog niet aan mijn opleiding beginnen... :/, tis al erg genoeg dat ik van februari moest wachten om de eerste 3 testen af te leggen)
    FinalFrag Tournaments (http://finalfrag.be)
    -Hosting tournaments for League of Legends, Haxball & Soldier of Fortune 1.

iTrader
    36 (97%)
    Das jammer...

Heb je lang moeten wachten op de resultaten van het onderzoek?

Banned
    iTrader
    0
    Een vraagje voor de politie mensen.
    - Als je snachts / weekends werkt, krijg je dan extra betaald?

Heb eergisteren men brief voor deelname aan de proeven op de post gedaan! wish me luck

Member Cedric's schermafbeelding
    iTrader
    48 (100%)
    nachtwerk aan €0,5 extra per uur dacht ik

klopt dus niet, heb ergens vandaag gelezen dat het bruto +- het volgende is

19-22h = + €3.5
    22-06h = + €6.5

getallen zullen niet ver van elkaar liggen. dus gewoon delen door 2 om ongeveer te weten wat een nachtshift je extra opbrengt :-)
    Laatst gewijzigd door Cedric; 13 oktober 2011 om 17:38
    Handtekening

Approved 9-lifer Selderijstok's schermafbeelding
    iTrader
    227 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gentille Bekijk bericht
    Dat is zeker niet noodzakelijk. Zelf voor in Brussel te werken is dat geen vereiste (in Brussel gooit men meestal een Vlaamse en een Franse samen) en al gaande weg leer je het wel. Ik werk in Gent en mijn Frans is er ook al enorm op vooruit gegaan.
    Beetje late reactie maar thanks Het is omdat ik nu op zoek ben naar een nieuwe job sinds vorige week en ik politie in het vooruitzicht had. Ondertussen ga ik wel interim werk doen.

Heb al 60 pagina's hier gelezen maar hoe ik er nu effectief moet aan beginnen weet ik eigenlijk nog niet

Member
    iTrader
    0
    Succes!

Welke school zouden jullie mij aanraden, A'pen of Brussel?
    Ik woon in Mechelen dus beide zijn ongeveer evenver voor mij...
    Ik ben onlangs (2 oktober) naar de open bedrijvendag geweest te campus Vesta. Aangezien deze school na 70 jaar in A'pen nu verhuisd is naar Ranst is alles gloednieuw. Bovendien zijn er naast de politieopleidingen ook opleidingen voor brandweer en ambulanciers, waardoor oefeningen in samenwerking met deze diensten mogelijk zijn (zoals in het echt dus). Ook het domein zag er erg groot uit, veel mogelijkheden...

Van Brussel heb ik geen idee. Ikzelf heb ook al gedacht aan Brussel, A'pn of zelfs Asse. Deze 3 scholen liggen op aanvaardbare afstand van Mechelen. Maar nu weet ik niet of Vesta goed te bereiken is met het openbaar vervoer. Ik weet alleszinds dat het op die bewuste zondag enorm druk was op de weg naar de school en dat we er een tijdje moesten aanschuiven... Kan me der al iets bij voorstellen hoe dat daar is tijdens de ochtendspits.

Member Spimk's schermafbeelding
    iTrader
    45 (100%)
    Sweet :-) Toch leuk om onmiddelijk het juiste uniform/rang te dragen

Over uniformen gesproken, ik kan me herinneren van vorig jaar dat er een groot deel lang in een overal heeft rondgelopen bij gebrek aan uniformen, is dit dit jaar weer het geval (maw is dit de normale gang van zaken)?

Iemand?
    Ik volg de opleiding AHINP BS in de DSEF (gestart op 3/10), wij hebben pas vandaag maatname gedaan en in het beste geval hebben we eind deze maand de uniformen. Tussentijds komen wij gewoon in burger

Approved 9-lifer koebeest's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spimk Bekijk bericht
    Ik volg de opleiding AHINP BS in de DSEF (gestart op 3/10), wij hebben pas vandaag maatname gedaan en in het beste geval hebben we eind deze maand de uniformen. Tussentijds komen wij gewoon in burger
    Ja ok, het duurt een tijdje tegen dat je uw uniformen hebt maar van zodra je ze hebt heb je wel de juiste graad.

Nuja, nachten worden inderdaad iets meer betaald maar ik weet niet hoeveel. Het is alvast niet zoveel meer. Weekendwerk is veel interessanter . Telt vlotjes bij
    If you run, you'll only go to jail tired

iTrader
    36 (97%)
    Iemand vertelde me dat Brussel interessanter zou zijn omdat je daar makkelijk met de trein kunt geraken in tegenstelling tot Antwerpen (dit was dan wel toen het nog in Antwerpen zelf was, geen idee van de huidige situatie).

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koebeest Bekijk bericht
    Nuja, nachten worden inderdaad iets meer betaald maar ik weet niet hoeveel. Het is alvast niet zoveel meer. Weekendwerk is veel interessanter . Telt vlotjes bij
    Krijg je geen extra dagen vrij als je nachtwerk doet (ipv meer betaald)? Ik dacht dit gehoord te hebben van een inspecteur...

Member Lodogan's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Iemand vertelde me dat Brussel interessanter zou zijn omdat je daar makkelijk met de trein kunt geraken in tegenstelling tot Antwerpen (dit was dan wel toen het nog in Antwerpen zelf was, geen idee van de huidige situatie).

Krijg je geen extra dagen vrij als je nachtwerk doet (ipv meer betaald)? Ik dacht dit gehoord te hebben van een inspecteur...
    De nieuwe school in Antwerpen (Ranst/Emblem) schijnt moeilijk bereikbaar te zijn met het openbaar vervoer. Hopelijk brengen ze hier verandering in, nu er zoveel volk naar daar moet.

Banned
    iTrader
    0
    Ranst zou goed zijn voor mij, 30 km van mij thuis. Natuurlijk wel elke dag 60km benzine opdoen als ik met de auto moet gaan.

Approved 9-lifer koebeest's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Ik doe nu zelf bijna dagelijks het traject Gent-Kortrijk-Gent. Enkele rit: 57km , heen en terug: 114 km.

Je komt dat wel gewoon ze. Ik geef dat in in de belastingen. Ook ga ik regelmatig met de moto want fiscaal een pak interessanter is dan een auto.
    If you run, you'll only go to jail tired

Banned
    iTrader
    0
    Leren ze dat tegenwoordig ook al bij de opleiding Agresión Policial a Chica Griega en el Banco Dexia Bruselas - YouTube!

Pagina 223 van 335 EersteEerste ... 123173213219220221222223224225226227233273323 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten