De optie van "werken als infiltrant om zo minder jailtime te hebben" is misschien binnenkort wel beschikbaar
Een andere optie is er niet, denk ik.
Ze zullen daar zeker rekening mee houden, en diefstal is nu niet bepaald iets kleins.
De optie van "werken als infiltrant om zo minder jailtime te hebben" is misschien binnenkort wel beschikbaar
Een andere optie is er niet, denk ik.
Ze zullen daar zeker rekening mee houden, en diefstal is nu niet bepaald iets kleins.
ik vind het wel onzin, omdat je iets stoms gedaan hebt op jonge leeftijd moet je ervoor boeten voor de rest van je leven..
Ik vraag me wel af als je bvb een diefstal gepleegd hebt en je hebt niet moeten voorkomen voor de rechtbank, maar je hebt dan wel een dossier bij de politie of je dan bij de politie kan werken?
En met verkeerstrafblad ? Dat heb ik spijtig genoeg![]()
Hij zegt niet dat 30 gram weinig is, maar dat het een kleine 30 gram was.. as in 28,9 ofzo. Weetjewel .
Hoe kunt ge nu verwachten dat mensen u serieus nemen als politie-agent als ge diezelfde wetten die ge moet uitvoeren al hebt gebroken?
Oei is jammer,zal wel ok zijn zeker hopelijk niet te veel achterstand opgelopen nu.
Nog steeds geen feedback ontvangen, kan het zijn dat ze dit telefonisch geprobeerd hebben? Ik had wel een gemiste oproep van een onbekend nr maar op het werk kan ik mijn gsm niet zomaar opnemen... Misschien best zelf even bellen naar de contactpersoon die op mijn laatste brief vermeld staat?
sorry hoor, maar de helft van de flikken zijn nu ook wel geen heilige boontjes, integendeel zelfs, denk dat het soms nog de ergste van al zijn. Degene dat ik ken toch en da zijn er heel wat.. Mijn buur is flik, en de stoten dat die allemaal uitsteekt.. Ik zou eens willen zien als je agent bent wel niet in dienst en je collegas doen je stoppen terwijl je zat aan het rijden bent.. Ik denk niet dat ze er veel op de bon gaan slingeren van degene da ze goed kennen. Toch vind ik het belachelijk, als je 18 bent doe je stomme dingen, iedereen.. OK niet iedereen pleegt een diefstal ofzo, maar voor een vechtpartij kun je ook al een strafblad hebben en hoe rap gebeurt da al niet als je gedronken hebt op die leeftijd..
ja da zal wel ehop onze school werkten ze ook met contracten, je moet dat ondertekenen waar instond wat je niet meer ging doen en als je het wel nog deed vloog je buiten
gij gaat nergens nog werk vinden, behalve aan de ford aan de band mss ... maar zelfs dat is hoogst onzeker
Ja hij plaagde vaak zijn klasgenoten. Op een dag ging het iets te ver en moest hij zo'n ding ondertekenen ofzoiets. Als je gaat solliciteren, moet je op gesprek gaan. Naast hun ligt dan jouw dossier (strafblad, je dossier van je studiejaren, etc.). Door dat contract vond ze hem niet geschikt. Hoe dan ook hebben ze een akkoord bereikt, hij mocht nog eens terug komen na een bepaalde periode. Als hij tussen dan en nu niet meer in aanmerking komt met de politie was het in orde. Wel alle proeven opnieuw doen uiteraard. Dat gesprek is zowat het laatste dacht ik?
Niets te zien hier
zeg ik iedereen? Ga eens buiten binnen 3 uur waar veel jonge gasten zijn en je ziet het ene misdrijf na het ander in beschonken toestand... En man, het kan zijn dat het stereotype klinkt, maar de helft van mijn vrouw haar familie zit bij de politie, ik hoor daar genoeg op hun feestjes van hun verhaaltjes. Bvb een lot gestolen dingen vinden en een deel voor zichzelf houden (is ook diefstal volgens mij?), een lijk gevonden net op de rand van hun district en hem laten afdrijven naar het volgende omdat ze geen papierwerk zouden hebben,.. En nuchter naar huis rijden zit er bij hen ook niet in. Als dat dan ons goeie voorbeeld is. Het zijn echt niet de helden waar je moet naar opkijken, maar gewone mensen die ook dwaze dingen doen. Leer er eerst eens enkele kennen..
En daarbij denk je serieus dat ik me daar mee bezig hou met uitgaan en vechten? Ik ben 29 en heb een vrouw en kind, ik heb wel andere dingen te doen dan da.
Laatst gewijzigd door djemz; 17 maart 2012 om 21:24
Jep, wie zichzelf niet in de problemen werkt, dat moet wel een seut of een nerd zonder leven zijn
Laten we anders de zaak even omdraaien: de meeste mensen slagen er wel in uit te gaan en ja zelfs te drinken, zonder dat ze daarom stomme stoten begaan of andere mensen moeten lastigvallen. Wat zegt dat dan over diegenen bij wie dat niet lukt hmm?![]()
Laatst gewijzigd door Feignasse; 17 maart 2012 om 22:01
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)