|
|
#3761 | ||||
|
|||||
|
|||||
|
|
#3768 (permalink) | ||||
|
Morgen heb ik m'n cognitieve proef die van start gaat om 13:00 en 'een halve dag' in beslag kan nemen. Iemand die ongeveer kan schatten wanneer ik daar ga kunnen vertrekken? 17:00? 18:00? Blijkbaar is die campus in Antwerpen moeilijk te bereiken met het openbaar vervoer dus onze pa zou mij dan oppikken na zijn werk. Maar dan moet hij wel weten wnn ik ongeveer gedaan ga hebben.
![]() |
||||
|
|||||
|
|
#3770 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Had jij geen universitair diploma, zodat je een vrijstelling krijgt of verwar ik u met iemand anders? ![]() Over de proef zelf, die kan wel een tijdje duren, vaak beginnen ze ook een half uur te laat Tegen 5uur zou normaal wel haalbaar moeten zijn.Veel succes in ieder geval! Ik moet er morgen ook zijn, voor de selectiecommissie weliswaar. |
|||||
|
||||||
|
|
#3772 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() Ik heb deze namiddag zo wat van die logica-oefeningen zitten maken, als voorbereiding op m'n cognitieve test. Dat lukte meestal wel vrij goed dus hopelijk zit ik safe wat dat betreft. Ook spelling en grammatica zouden voor mij normaal gezien geen probleem mogen vormen, of kan dat tegenvallen? Ik zou ook niet goed weten hoe ik mij daar nog extra op kan voorbereiden. Voor het overige... Nog tips die jullie me willen meegeven? Fysiek ben ik goed in vorm dus hopelijk geen tegenslagen wat dat betreft. En verder... Dunno. Heb het gevoel dat ik me deftig heb voorbereid. Maar alle tips zijn uiteraard nog welkom! Oh ja, een rekentoestel heb ik morgen toch niet nodig hé? Want bij een van die voorbereidingoefeningen op jobpol mocht je een rekentoestel gebruiken maar het lijkt me sterk dat ik dat morgen ook ga mogen gebruiken. ![]()
|
||||||
|
|
#3773 (permalink) | ||||
|
Rekenmachine ga je niet mogen gebruiken...
Spelling en grammatica waren (voor mij) moeilijker dan gedacht, kans dat je in de war geraakt door de verschillende mogelijkheden. Voorts goed nadenken bij het antwoorden, niet gokken (!) en uw tijd in het oog houden. Succes! |
||||
|
|||||
|
|
#3780 (permalink) | ||||
|
Vrijdag: verkeersactie met de PZ Aalter-Knesselare. 2 verschillende dispositieven opgezet waar er controle gedaan werd van de papieren en verplichte toebehoren voor de auto. Gordeldracht en alcohol werd ook gecontroleerd.
Zaterdag: Hazeldonk (internationale drugactie) grenscontrole met de PZ Damme-Knokke Heist op het invoeren van drugs. In principe waren wij als AINP enkel bevoegd als AP dus personen konden niet nagevraagd worden. Zondag: TVP = toezicht en verkeerspatrouille. Al waren we bij een oproep over winkeldiefstallen wel als eerste ter plaatse en heb ik die arrestatie meegemaakt. Staat in de gazet van vandaag ook (hln, Knokke-Heist)Gisteren: Verkeer = mensen die aan het telefoneren waren intercepteren en onmiddelijke inning uitschrijven. Voor de rest enkele uren patrouille gereden |
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) | |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|