|
||||||
| Werk & Studie - Hier kan je terecht voor alles wat met werk en studie(keuzes) te maken heeft. |
![]() |
| LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#2725 (permalink) | ||||
|
Crap, I did it again
![]() Macro-Economie: 15 Handelsrecht: 12 Statistiek II: 11 Marketing: 13 Management: 10 Fiscaal Recht: 13 Economische Sociologie: 13 Duits II: 16 Financiële Algebra: 16 Handelsrecht en vooral Fiscaal Recht nogal teleurgesteld, algebra is de grote verrassing. |
||||
|
|||||
|
|
#2734 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#2735 (permalink) | |||||
|
Citaat:
btw kmoet u nog trakteren vanop 9lives poker ding kben het nog altijd ni vergeten. |
|||||
|
||||||
|
|
#2737 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#2738 (permalink) | ||||
|
Ah maat, echt slechte punten. 'k Ben zo ontgoocheld. Eén buis wist ik, maar die is opgehaald door een ander vak. Een andere vak dat ik echt goed heb gedaan gewoon een 9. Maar bon, die haar examens waren zo subjectief en niet representatief... Ik ga echt eens onderhoren. Voor de rest één 19, de rest bengelt rond de 12.
|
||||
|
|||||
|
|
#2739 (permalink) | ||||
|
manman
Gisteren docent ziek, nog op tijd een bericht gekregen, vandaag les van diezelfde docent, ik dacht nog thuis te blijven, maarja, ze lieten niet weten of hem ziek was, dus ik naar school, voor niks hé! Komt ge naar huis met de nmbs en zit ge daar een uur te schilderen in die trein die niet verder kon door een stroompanne. Jaja, mijne dag en het begin van het 2de semester is weeral geslaagd. Vooral ook het feit dat we ons punten donderdag krijgen wanneer we geen les heb en ook geen les op vrijdag komt weer goed uit. |
||||
|
|||||
![]() |
| Labels |
| 2e zit, blok, doorzettingsvermogen, epic exam success, ing. > ir., kotsbeu, lineaire algebra, nachtblok ftw!, nerdy unief, studeren, zuipen |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/werk-studie/696541-attn-studenten-steun-en-klaagthread-deel-7-a.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| 1 Pagina Overzicht: Gratis teller Belstat MAX gratis website statistieken, tellers, web site analyse, bezoek | This thread | Refback | 10 januari 2010 13:35 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|