wat is het loon van een magazijnier? Ik zie dikwijls dat ze starten aan 10.50€. Hoe snel gaat dit omhoog?
wat is het loon van een magazijnier? Ik zie dikwijls dat ze starten aan 10.50€. Hoe snel gaat dit omhoog?
Hangt van bedrijf tot bedrijf af. Er zijn bedrijven die aan een soort inwerk systeem werken. Dat er om de zoveel maanden gedurende het eerste jaar telkens wat bij komt. Heb al in verschillende bedrijven gestaan waar het zo te werk gaat. Na die inloop van een jaar krijg je nog enkel Index aanpassingen te zien.
heb ooit nog een maand in het magazijn van dhl gewerkt, had toen ong. €1300 netto (was wel ploegensysteem, maw niet al te best betaald imo, was toen wel maar 19)
1300 netto ong.
yea right, zoals al gezegd geweest hangt dit af van bedrijf tot bedrijf, heb al op een bedrijf gezeten waar ik een goeie 900€ netto kreeg, heb daar nie lang gewerkt
nu in de staalbranche krijg ik 1600€ netto + veel voordelen en bonussen, premies, ...
dus zolang wij nie weten welk soort werk het is, kunnen wij nie schatten hoeveel ge krijgt, trouwens, als ge aan uwe toekomstige werkgever of interim vraagt hoeveel ge krijgt weet ge het sebiet..
Vraag het eens aan Bert...
Heb zelf een half jaar bij TNT gewerkt, verdiende daar +- 1400 euro netto.
Ik had wel de functie van polyvalente magazijnier, maar dat heeft
iedereen daar in het magazijn.
Iemand hier dat als magazijnier bij Colruyt werkt?
en hoeveel je krijgt als je vaste nacht doet?
Colruyt verdient heel veel
Maat van mij heeft 1750eur netto als magazijnier, maar moet wel jaarlijks 2200eur belastingen betalen. Opletten geblazen dus![]()
Te zien hoelang ge er werkt natuurlijk.
Nu mn 3e jaar begonnen en heb 12.15 per uur (bruto)
Reken daar dan u maaltijdcheques bij (4€ ofzo? ze gaan opslaan me 50c)
Uw deelname in de winst (>1000€) in oktober da ge opneemt in geld of aandelen
Vakantiegeld en een 13e maand.
Da samen me veel congé
En toch wil ek er weg![]()
Ik kreeg 9,80 bij Katoennatie en 10,50 bij Deldo.
Bij beide bedrijven gewerkt als jobstudent(via interim) en dat was gewoon van 7 tot 16(pauzes onbetaald).
dubbelpunt,
ik zou ook opteren voor het nachtwerk (2u snachts tot 10u smorgens)
op hoeveel bruto komt dat? mss handiger als je gewoon het basisloon + premienachtloon zegt (netto is voor ieder van ons anders)
ik had idd ook gelezen dat je maaltijdcheques en deelname in de winst krijgt.
is ook wel intressant![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)