|
||||||
| Werk & Studie - Hier kan je terecht voor alles wat met werk en studie(keuzes) te maken heeft. |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#121 | ||||
|
|||||
|
|||||
|
|
#124 (permalink) | ||||
|
- Zwembrevet 800m
- We-Wi (6) - Base SAS certificaat. - Prolly ook ergens iets van 1 jaarke avondschool Japans. Als alles beetje loopt zoals verwacht binnen 2 jaar toch wat meer dan dat. ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#130 (permalink) | ||||
|
Wetenschappen-wiskunde diploma, atm bezig met Burgerlijk Ingenieur (1ste jaar).
Dat is het enige belangrijke denk ik Al heb ik ook al een voorlopig rijbewijs ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#132 (permalink) | ||||
|
Alvinne in Heule denk ik.
http://alvinne.wordpress.com/brasseriekeuken-recepten/ |
||||
|
|||||
|
|
#134 (permalink) | ||||
|
Zwemattesten en loopattesten alom
TSO boekhouden - informatica Diploma typen (F, NL, D), diploma webdesign, diploma word, excell, ... (via aparte instelling behaald) Getuigschrift Automechanica in zaterdagonderwijs Rijbewijs B (+ervaring) en Rijbewijs C met vakbekwaamheid Clarkattest + 5 jaar ervaring Bachelor Accountancy - Fiscaliteit Enkele creditbewijzen Schakelprogramma Handelswetenschappen HUB Bachelor na bachelor Logistiek Management (Bezig) Leeftijd 22 jaar ![]() edit: Ohja ik heb ook nog een cursus gevolgd voor kind en gezin, kinderoppasser , diploma SBP onderneming, diploma EHBO edit 2: Kzou graag nog mijn vervoersvergunning halen, ADR voor chauffeur en veiligheidscoordinator ADR (verplicht in elke transportfirma), en mijn CE rijbewijs (kheb dan mijn CE, BE en mjin G). En mijn banaba afwerken ![]() Laatst gewijzigd door roslar; 6 december 2009 om 20:35 |
||||
|
|||||
|
|
#135 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#138 (permalink) | ||||
|
Hebt ge al veel gereisd, of ergens anders gewoond? Want eerlijk gezegd vind ik van alles waar ik al geweest ben Belgie toch veruit een van de beste landen om te wonen. (Voorlopig al in VS gezeten voor een jaar, en nu Frankrijk voor een semester)
|
||||
|
|||||
|
|
#139 (permalink) | ||||
|
keef een dipeloma fan middelbaar en ene dipeloma van bedryfsbegeer en ene dipeloma van kembritsj (a)
mijne folgende dipeloma iser hopeluk 1 fan toepaste taalenkunnen |
||||
|
|||||
|
|
#140 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Ook al heb je daar bepaalde 'vrijheiden' niet (helemaal niet storend vind ik), het is er veel aangenamer om te leven. Het gaat daar ook vooruit, er zit dynamiek in, terwijl hier mensen niet meer willen werken om vooruit te geraken, altijd maar steen en been klagen, gratis geld krijgen om niets te doen, je bepaalde tramlijnen in bepaalde steden als blanke al niet meer moet nemen, etc.
|
||||||
![]() |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/werk-studie/686381-welke-diplomas-heb-jij.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| Nieuwe bieren op Den Bierzolder/new beers Den Proefzolder & Den Bierzolder @ Alvinne | This thread | Refback | 28 december 2009 14:03 | |
| Buitenlandse bieren/non Belgian beers Den Proefzolder & Den Bierzolder @ Alvinne | This thread | Refback | 18 december 2009 14:40 | |
| Den Bierzolder / beershop Den Proefzolder & Den Bierzolder @ Alvinne | This thread | Refback | 11 december 2009 17:02 | |
| 3rd Pré-ZBF @ Alvinne – 2010 Den Proefzolder & Den Bierzolder @ Alvinne | This thread | Refback | 8 december 2009 10:12 | |
| Psychiatrie - Zoeken in psychiatrische weblogs | This thread | Refback | 23 november 2009 14:59 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|