Oorspronkelijk geplaatst door
Prodigy94
Ik heb zelf 1 jaar vast gewerkt bij Colruyt en ga vrij sterk akkoord met wat $uB^(volgens heb ik er nog mee samen gewerkt

) allemaal al zei. Onderschat het echter zeker niet, zeker als je vaak in de waspoeders, BW-rayons gaat moeten zitten en platte karren zult moeten doen al hangt dit net zoals de werksfeer nogal sterk af van filiaal tot filiaal(of soms van dag tot dag). Bepaalde filialen zag ik serieus tegen op omwille van collega's en/of de gerant. Zelf vond ik de job niet echt mijn ding maar Colruyt als werkgever is wel een aanrader: qua correctheid van uitbetaling, bescherming tegen ongevallen e.d. heb ik zeker niet kunnen klagen, zeker in vergelijking tot wat ik van andere bedrijven al gehoord heb. Niettegenstaande dit, vond ik het kassasysteem allesbehalve efficiënt, als je kijkt hoeveel meer kassa's ze daar moeten openhouden voor dezelfde massa in andere winkels, 2x moeten weg en weer lopen(en telkens operatornummer enal intoetsen) naar hun touchscreen per klant, stevig gevulde platte karren waren ergonomische dooddoeners...maar da's mijn mening!
Moch je kunnen starten bij Colruyt, wees dan niet teleurgesteld in uw netto loon, Colruyt houdt nl. al vrij veel belasting af(glimlach verzekerd bij ontvangst van je belastingsbrief!

) en geeft je ook een resem extralegale voordelen. Voor zover ik weet heeft Colruyt in het verleden ook geen massale ontslagen moeten uitvoeren en ook van individuele ontslagen op basis van loutere gril heb ik geen weet van.
Succes ermee