Pagina 27 van 41 Eerste ... 1723242526272829303137 ... Laatste
    godf@ther's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Wat zijn transponders? Bij ons komt de 2de camion met post rond 6u aan, en als dan de post van die camion in de kasten is gestoken mogen we vertrekken

Vandaag had ik weer om 9u30 gedaan, ik had zo maar 1.5 bak post (zo van die blauw bakke). En dan nog een hoopke groot formaat post (knack onder andere).

En dan moet ge bedenken, ik had om 9u30 gedaan, maar was wel als 1 van de laatste binnen (van de jobstudenten onderling was ik wel eerst).
    Studeer je aan de Hogeschool Gent aan de faculteit Natuur en Techniek of Bedrijf en Organisatie? Kom bij HSC Salmonella, we zijn een gezellige club van kameraden die nieuwe studenten in Gent met plezier verwelkomen! Voor meer info kan je een altijd een PM sturen.

sameram1101's schermafbeelding
    iTrader
    113 (95%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door godf@ther Bekijk bericht
    Wat zijn transponders? Bij ons komt de 2de camion met post rond 6u aan, en als dan de post van die camion in de kasten is gestoken mogen we vertrekken

Vandaag had ik weer om 9u30 gedaan, ik had zo maar 1.5 bak post (zo van die blauw bakke). En dan nog een hoopke groot formaat post (knack onder andere).

En dan moet ge bedenken, ik had om 9u30 gedaan, maar was wel als 1 van de laatste binnen (van de jobstudenten onderling was ik wel eerst).
    Transponder: brief met een soort chip in.
    1 of ander bedrijf controleert op deze manier dat de post zijn
    werk goed doet.

De Post is soms nogal streng over wat wel en niet kan gepraat worden buiten de post.Dus ik heb er een beetje spijt van dat ik dit naar voor heb gebracht en ter gelijkertijd niet weet of ik het hier helemaal mag uitleggen.

Kan ik morgen ff navragen en anders vraag het eens in jouw kantoor zelf.

iTrader
    0
    9u30 gedaan? hoeveel bussen heb je wel? Da's zeer snel
    Lijkt me onwaarschijnlijk op mijn ronde, was net 11u als ik gedaan had.

belgianreaver's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    nog 2 daagskes werken en de maand zit derop als er weinig werk is zonder drukwerken (zoals vandaag) heb ik rond 10u45 gedaan, maar voor ik bij mijn eerste bus ben moet ik wel een minuutje of 15-20 rijden.
    I love you mom and I always will

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjeut Bekijk bericht
    9u30 gedaan? hoeveel bussen heb je wel? Da's zeer snel
    Lijkt me onwaarschijnlijk op mijn ronde, was net 11u als ik gedaan had.
    Ik dacht 523, en das het meeste van ons kantoor. Maar ik moet ma 100 meter rije voor men eerste brievebus

En die transponders, nog nooit van gehoord bij ons, maar we krijgen ook geen klachten of zo, iedereen doet zijn werk tegoei.
    Studeer je aan de Hogeschool Gent aan de faculteit Natuur en Techniek of Bedrijf en Organisatie? Kom bij HSC Salmonella, we zijn een gezellige club van kameraden die nieuwe studenten in Gent met plezier verwelkomen! Voor meer info kan je een altijd een PM sturen.

Darks's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Waar ik het wel soms van op m'n zenuwen krijg zijn mensen die verhuizen zonder dit te melden en dan klachten krijgen van de volgende bewoners dat ze post krijgen die niet van hun is

Of mensen die klagen dat geregeld een brief verkeerd zit maar te lui zijn om hun naam/nummer op de bus te zetten in een appartement van 10-12 bussen..

Achja

iTrader
    1 (100%)
    niet op letten darks...kgeef u 100% gelijk
    in appartementen van meer dan 20 bussen zend ik trouwens alle brieven terug waar gaan busnummer op staat...tzal hen leren!!!

en als hun naam nie op de bus staat zend ik het zowiezo terug... hoeveel moeite is het om uw naam op die fucking bus te schrijven serieus?
    en als ge ze dan tegenkomt (om te klagen dat ze hun post nie krijgen natuurlijk) ziet ge dan meestal dat het crapuul zijn (vol met tatoeages, sigaret in hun bek etc)

PCder's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jayvie Bekijk bericht
    Ik vind het btw niet goed dat jobstudenten krantenrondes hebben... als je kijkt naar de klachten deze maand, serieus verschil tegenover eerst
    Valt bij ons nogal mee denk ik, voor zover ik weet zijn er van mijn ronde nog geen klachten binnengekomen. Hoe werkt dat eignelijk, krijgt de post/die bureau een premie als ze onder een bepaald percentage zitten?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Darks Bekijk bericht
    Waar ik het wel soms van op m'n zenuwen krijg zijn mensen die verhuizen zonder dit te melden en dan klachten krijgen van de volgende bewoners dat ze post krijgen die niet van hun is

Of mensen die klagen dat geregeld een brief verkeerd zit maar te lui zijn om hun naam/nummer op de bus te zetten in een appartement van 10-12 bussen..

Achja
    Check, echt hatelijk, en ik doe het nu nog maar als jobstudent.

Darks's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Ik vraag mij eigenlijk af hoezeer verschil de zomer nu eigenlijk is tov. de rest van het jaar qua drukte. Vaste postbodes hier die dat wat kunnen verduidelijken?

Heb wel eens een aantal dagen in November gewerkt & ik was toen toch ook terug voor de middag dus vond het nog wel meevallen eigenlijk.

XTAZ's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Hangt af van kantoor, ronde en dag.
    Binnen 2 weken max zal het wel weer terug op gang komen, met de piek tijdens de winter.
    Nu hebben we geluk, 1 of hoogstens 2 keer reclame op de week.
    Maar normaal heb je zeker 3 dagen reclame, en dan soms nog eens 3 stuks per dag.
    Omdat we ze niet meer ineen mogen steken is het dus nog zwaarder geworden.
    En qua postvolume, tjah nu is er niet veel he, maar binnen een week of 2 zal dat wel weer veranderen.
    Als je nu 1.5 blauwe bakken hebt, zal je er dan 3, 4 of 5 krijgen.
    Natuurlijk hangt alles af van kantoor, ronde en dag zelf..

Als ik dat hier lees van mensen die om 9u gedaan hebben.
    Wat voor rondes zijn dat dan niet vraag ik mij af?
    Een ronde van 600 bussen op een afstand van 500 meter?

prozackx's schermafbeelding
    iTrader
    0
    9u vind ik ook wel heel vroeg. Vandaag (geen reclame, 10tal aangetekende brieven) ben ik om 5u30 begonnen, 2u later vertrokken op ronde en om 10u15 gedaan (een dikke 700 bussen). Nog gaan tanken, terug naar kantoor rijden en nog wat scannen en om 11u10 thuis, mijn 'record' tot nu toe . Groot contrast met gisteren (2 reclammekes), pas om 13u30 thuis.
    ik wil serieus genomen worden!

iTrader
    1 (100%)
    ik vraag mij toch wel af op welke kantoren jullie allemaal zitten, in dat van oostende is er afaik geen enkele ronde onder de 1000 bussen ><

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door XTAZ Bekijk bericht
    Hangt af van kantoor, ronde en dag.
    Binnen 2 weken max zal het wel weer terug op gang komen, met de piek tijdens de winter.
    Nu hebben we geluk, 1 of hoogstens 2 keer reclame op de week.
    Maar normaal heb je zeker 3 dagen reclame, en dan soms nog eens 3 stuks per dag.
    Omdat we ze niet meer ineen mogen steken is het dus nog zwaarder geworden.
    En qua postvolume, tjah nu is er niet veel he, maar binnen een week of 2 zal dat wel weer veranderen.
    Als je nu 1.5 blauwe bakken hebt, zal je er dan 3, 4 of 5 krijgen.
    Natuurlijk hangt alles af van kantoor, ronde en dag zelf..

Als ik dat hier lees van mensen die om 9u gedaan hebben.
    Wat voor rondes zijn dat dan niet vraag ik mij af?
    Een ronde van 600 bussen op een afstand van 500 meter?
    Bij mij 530 bussen, maar die afstand klopt niet, dat is dan geen grootstad zoals Gent of zo he, tis toch wel over een afstand van in totaal 5km fzo (kan veel meer zijn, maar minstes 5km, ben ni goed in afstanden schatten).

Ik heb 1 straat met rijhuizen, de rest zijn dan open bebouwingen. Tja gewoon een rustig dorpke eigelek ... op mijn aangetekende brieven mag ik ook gewoon bij identiteitsnummer Gekend schrijven, omdat ik de meeste mensen al ken (3de jaar dat ik op die ronde sta).

Mijn pa is daar vaste facteur en in de winter heeft die toch wel rond 2u gedaan ze, door die open bebouwingen moet die bij elk huis van zen brommer stappen als het gesneeuwd heeft. In gent kan men dan bijvoorbeeld makkelijker te voet gaan.

+ tis ten vroegste 9u30 1 keer om 8u20 gedaan maar toen hadk opleiding en gewoon de ronde in 2 gesplitst.

V()Dk@ LaZeR's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Vorig jaar ook bij De Post gewerkt als vakantiejob.. vond het wel tof.. was in een boerendorpe en khad ook elken dag gedaan om 10-11u.
    1sten dag was ook erg druk, 2.30 gedaan met hulp dan nog haha..

iTrader
    0
    Vandaag weer om 9u20 gedaan, bijna geen werk.

Pagina 27 van 41 Eerste ... 1723242526272829303137 ... Laatste

Regels voor berichten