|
||||||
| Werk & Studie - Hier kan je terecht voor alles wat met werk en studie(keuzes) te maken heeft. |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#1 | ||||
|
Evolutie.
Een dier evolueerd toch naargelang zijn omgeving (omstandigheden, vijanden etc....)
Dus is het niet zo dat met de tijd bepaalde dieren zich zullen aanpassen aan de mens? Zich zo zullen aanpassen dat ze extra defensief zijn tegen bepaalde 'wapens' van de mens? Of gaan we daar te snel voor? Kan de vraag nogal moeilijk verwoorden. |
||||
|
|||||
|
|
#4 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#5 (permalink) | ||||
|
Iedereen die hier 'nee' zegt zonder reden: virussen kunnen zich zeer snel voortplanten en zo bv resistent worden tegen bepaalde geneesmiddelen = evolutie.
Maar bij dieren gaat dit proces veeeeel trager (omdat ze zich niet verdubbelen in een halfuur!). Koeien gaan niet zomaar een extra paar poten groeien om u ass te kicke hoor. |
||||
|
|||||
|
|
#6 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Maar OT: volgens mij zal de mens er alles aan verhinderen, en wij evolueren trouwens mee he..., en als er ineens een groep neushoorns auto's en wapens zouden maken, dan zijn wij toch al in een verder stadium van de technologie en kunnen we dat verhinderen ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#13 (permalink) | ||||
|
Ik denk dat de technologie van de mens te snel veranderd om je daar via evolutie aan aan te kunnen passen. De dieren hebben momenteel nog altijd geen antwoord op de speer of de vuistbijl, dus voor het geweer moeten we toch nog even wachten.
|
||||
|
|||||
|
|
#14 (permalink) | ||||
|
K vraag me eigelijk af hoe de mens er over een paar miljoen jaar uitziet (als er nog een komeet op de aarde geragd is, geen kernoorlog is uitgebroken of het millieu het begeven heeft). Als je bedenkt dat de mens veels te mietig is geworden. Voeten/tenen, tanden en handen worden kleiner, terwijl de herseninhoud en het denkvermogen toeneemt.
|
||||
|
|||||
|
|
#15 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Betreft : "en als er ineens een groep neushoorns auto's en wapens zou maken" Uw grammatica is ook niet mee geëvolueerd, neem ik aan? pwned ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#17 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#19 (permalink) | |||||
|
|
Citaat:
Tenzij de reïncarnatie van ome Adolf onze saaie levens weer eens wat wil opfleuren. |
|||||
|
||||||
![]() |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/werk-studie/651659-evolutie.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| evolutie | BoardReader | This thread | Refback | 26 juli 2009 10:55 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|