Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 27
    Member Hannah17's schermafbeelding
    iTrader
    0

Question Op kot:)Regina Mundi Leuven

Heeeey,

Nou ik ben wat info aan het verzamelen over wat koten etc. Ik heb rml al eens bezocht en ik vond het er wel leuk uitzien maar ik vroeg me af of er iemand is die me wat info kan geven over hoe de sfeer bij rml is, of het echt zo streng is dat je na 2200 niemand meer op je kamer mag hebben, is het een beetje sociaal, ga je veel om met je kotgenoten of juist niet etc?

nouja alvast bedankt

xx

Member Slipsnot's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hannah17 Bekijk bericht
    Heeeey,

Nou ik ben wat info aan het verzamelen over wat koten etc. Ik heb rml al eens bezocht en ik vond het er wel leuk uitzien maar ik vroeg me af of er iemand is die me wat info kan geven over hoe de sfeer bij rml is, of het echt zo streng is dat je na 2200 niemand meer op je kamer mag hebben, is het een beetje sociaal, ga je veel om met je kotgenoten of juist niet etc?

nouja alvast bedankt

xx
    Na 22.00 buiten willen gaan = dag in de isoleercel

Member Darkness's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    moet ge dat niet allang geregeld hebben? of is regina mundi geen peda zoals ik dacht?

Member Slipsnot's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Darkness Bekijk bericht
    moet ge dat niet allang geregeld hebben? of is regina mundi geen peda zoals ik dacht?
    Denk niet dat alles nu al volzet zal zijn ze

Member Darkness's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Slipsnot Bekijk bericht
    Denk niet dat alles nu al volzet zal zijn ze
    Ah, ik dacht toch dat de peda's een week na het begin van de inschrijvingen al terug volzet waren. Mja tzal wel niet, aangezien ze hier nu achter komt vragen...

iTrader
    0
    Het is een residentie ik heb geen id wat een peda is :P maar ik wilde alleen wat info :P... ik ben pas een 5e jaars... maar omdat er een wachtlijst is dacht ik lekker vroeg te beginnen

Member Santa's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Darkness Bekijk bericht
    Ah, ik dacht toch dat de peda's een week na het begin van de inschrijvingen al terug volzet waren. Mja tzal wel niet, aangezien ze hier nu achter komt vragen...
    Peda's zit idd altijd rap vol met eerstejaars ^^

n.t
    n.t is offline
    Member n.t's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Heeeey,

nouja alvast bedankt

xx
    Een vriendin van mij zat daar op kot en idd ze zijn daar héél streng op. Ze heeft het destijds gepresteerd om 2x op een heel jaar haar vriendje een nacht te laten slapen en dat was daar blijkbaar een 'prestatie'. Was ook altijd binnen en buiten sneaken.
    Ik snap niet waarom iemand daar zou willen verblijven tbh..

Member [BAT] Hydra's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Microkamers, ouderwets uiterlijk & infrastructuur en een streng regime. Pure geldklopperij. Ik raad iedereen aan daar weg te blijven. De muren zijn daar nog dunner dan een stuk karton. Na 10u moet je er stil zijn wat betekent dat je nooit vrienden kan uitnodigen op je kot.

Ik zit er zelf niet, maar een vriend van me wel en die is daar volgend jaar zeker weg wegens bovenstaande redenen.

Approved 9-lifer DogFacedGod's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door [BAT] Hydra Bekijk bericht
    Microkamers, ouderwets uiterlijk & infrastructuur en een streng regime. Pure geldklopperij. Ik raad iedereen aan daar weg te blijven. De muren zijn daar nog dunner dan een stuk karton. Na 10u moet je er stil zijn wat betekent dat je nooit vrienden kan uitnodigen op je kot.

Ik zit er zelf niet, maar een vriend van me wel en die is daar volgend jaar zeker weg wegens bovenstaande redenen.
    een vriend?
    Regina Mundi is toch alleen maar voor meiskes?

Als alternatief: Regina Pacis ,
    de zusters zijn daar weg. Dus niet meer letten op uren. Dichter bij station en grote markt. Iets mooiere omgeving. Kamers zijn modern. gemengd sinds recent.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door n.t Bekijk bericht
    Een vriendin van mij zat daar op kot en idd ze zijn daar héél streng op. Ze heeft het destijds gepresteerd om 2x op een heel jaar haar vriendje een nacht te laten slapen en dat was daar blijkbaar een 'prestatie'. Was ook altijd binnen en buiten sneaken.
    Ik snap niet waarom iemand daar zou willen verblijven tbh..
    Ik wilde er vebrlijven want het zijn best mooie kamers ofja iig die van 19m^2 maar wat gebeurt er als ze er achter komen dat je je vriend op je kamer hebt .... ze kunnen toch moeilijk straf gaan uitdelen aan 18 jarigen en ouder:S of weet je dat niet :P?

Approved 9-lifer chosen1's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Ik wilde er vebrlijven want het zijn best mooie kamers ofja iig die van 19m^2 maar wat gebeurt er als ze er achter komen dat je je vriend op je kamer hebt .... ze kunnen toch moeilijk straf gaan uitdelen aan 18 jarigen en ouder:S of weet je dat niet :P?
    niemand die zoiets kan navertellen

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tsjerno Bekijk bericht
    een vriend?
    Regina Mundi is toch alleen maar voor meiskes?

Als alternatief: Regina Pacis ,
    de zusters zijn daar weg. Dus niet meer letten op uren. Dichter bij station en grote markt. Iets mooiere omgeving. Kamers zijn modern. gemengd sinds recent.
    Hebben die ook een site of iets dergelijks? kan daar helemaal niks over vinden :P

Member migelle's schermafbeelding
    iTrader
    0
    int boekske da k geleze heb toen k daar was stond da ge vrij waart om binne en buite te gaan

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door migelle Bekijk bericht
    int boekske da k geleze heb toen k daar was stond da ge vrij waart om binne en buite te gaan
    volgens mij ben je dat ook alleen mag je wel geen bezoek na 2200 :S

Member migelle's schermafbeelding
    iTrader
    0
    net regelement is geleze

De residentie heeft geen openingsuren of sluitingsuren.

Approved 9-lifer DogFacedGod's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Hebben die ook een site of iets dergelijks? kan daar helemaal niks over vinden :P

Regina Pacis

Lei 41
    Tel. 016 20 60 88
    e-mail: info@globiss.be
    Beheer: Globiss NV
    Verantwoordelijke: Mvr. A. Vanderpoorten
    http://www.globiss.be/main.php?c=gebouw&id=34

vind je hier http://www.kuleuven.ac.be/huisvestin...at/leuven.html

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tsjerno Bekijk bericht
    Regina Pacis

Lei 41
    Tel. 016 20 60 88
    e-mail: info@globiss.be
    Beheer: Globiss NV
    Verantwoordelijke: Mvr. A. Vanderpoorten
    http://www.globiss.be/main.php?c=gebouw&id=34

vind je hier http://www.kuleuven.ac.be/huisvestin...at/leuven.html
    tnx

Approved 9-lifer Sir.Killalot's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Lol? Regina Mundi heeft helemaal geen openings of sluitingsuren :/

Je gaat daar binnen wanneer je wil, je gaat daar buiten wanneer je wil en je neemt daar mee wie je wil en wanneer je wil

Is een toffe residentie voor 1ste bachers lijkt me. Vrij goeie sfeer, sochtes ontbijt, vrijheid (zie niet van waar jullie dat halen..).

Ik zit aan de overkant van de tuin in De Goede Herder, is van dezelfde organisatie. Hier zitten wel meer ouderejaars dan in Regina Mundi, velen uit Regina Mundi gaan na hun eerste jaar naar de Goede Herder omdat het hier echt volledige vrijheid is (concierge zit in Regina Mundi) en de kamers iets groter zijn enzo.

Soit, ik ga zelf wel weg volgend jaar. Wil dichter int centrum zitten

Maaruhm, er is énorm veel vraag naar residenties dit jaar (vorig jaar kon je Goede Herder niet bezoeken, dit jaar wel). Dus de kans dat je binnengeraakt is wel vrij klein. Als je je nog niet op de wachtlijst hebt gezet ben je eigenlijk te laat.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir.Killalot Bekijk bericht
    Lol? Regina Mundi heeft helemaal geen openings of sluitingsuren :/

Je gaat daar binnen wanneer je wil, je gaat daar buiten wanneer je wil en je neemt daar mee wie je wil en wanneer je wil

Is een toffe residentie voor 1ste bachers lijkt me. Vrij goeie sfeer, sochtes ontbijt, vrijheid (zie niet van waar jullie dat halen..).

Ik zit aan de overkant van de tuin in De Goede Herder, is van dezelfde organisatie. Hier zitten wel meer ouderejaars dan in Regina Mundi, velen uit Regina Mundi gaan na hun eerste jaar naar de Goede Herder omdat het hier echt volledige vrijheid is (concierge zit in Regina Mundi) en de kamers iets groter zijn enzo.

Soit, ik ga zelf wel weg volgend jaar. Wil dichter int centrum zitten

Maaruhm, er is énorm veel vraag naar residenties dit jaar (vorig jaar kon je Goede Herder niet bezoeken, dit jaar wel). Dus de kans dat je binnengeraakt is wel vrij klein. Als je je nog niet op de wachtlijst hebt gezet ben je eigenlijk te laat.
    Fijn een positieve reactie :P dus het is niet zo dat je na 2200 niemand meer mag meenemen of wel?
    Maar ben pas een 5e jaars dus ik hoop dat er volgend jaar gewoon weer kamers vrij komen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten