Pagina 1 van 47 1234511 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 929
    Member onslieke's schermafbeelding
    iTrader
    0

jouw vakantiejob(ke)

Wat was jouw laatste vakantiejob? was het leuk of toch ni zo?! hoeveel verdiende je? Te weinig voor al da zware werk? Laat het hier weten!!!

Approved 9-lifer chosen1's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    eind juli: schoonmaak aan 10.**€/u
    door mijn harde werken in het oog gesprongen bij de bazin en die heeft mij een andere job gegeven:
    augustus en september: horeca 11€/u, keuken 11€/u, (ik mocht redder zijn maar dat heb ik maar niet gedaan omdat ik geen diploma redder heb ik dan lijkt me dat niet zo verstandig)
    mijn laatste dag heb ik daar vrijwel niets moeten doen buiten rondrijden en dit voor 12€/u

Banned Stancke's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    4 jaar in de keuken van een bejaardenthuis gewerkt. Dit jaar m'n brief gekregen dat ik niet meer moet terugkomen ondanks dat ik al 4 jaar een A+ had bij m'n beoordeling.

Goh, werken is nooit leuk maar was wel content dat ik m'n pré had op het einde van de maand. +-1400€

Member [-3nvi-]'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    diepvriespicking in een groentebedrijf, nachtshift. koudepremie ( -18°) + nachtpremie opt einde van de maand 2000 euro en ne klets.. Doe het al 3 jaar ma dees jaar zoekek mij iets anders. Alhoewel het werk nie echt lopende band is, aangezien ge moet rondrijden me een transpallete, steekt et mij toch tegen. Gans mijn bioritme na de zak, kou, margi collega's etc

DBK
    DBK is offline
    Member DBK's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    atlas copco, vorig jaar met den dag had ik een kleine 2000, dit jaar probereren in 3 ploegen, dan lap ik daar nog een 400 euro bij

Member metaphore's schermafbeelding
    iTrader
    3 (80%)
    Mc donalds aan €9,93/u
    Ik werk daar zondag voormiddag ook, en ik heb ni te klagen.

Als ik geen herexamens heb zoek ik voor augustus wel eens een ander jobke om wa meer te verdienen. Mss int ziekenhuis een maand verpleger gaan spelen, op men stage zeiden ze da daar €1500 mee te verdienen viel. En anders ergens in een fabriek ofzo...

Member Dr. Muerte's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Heb 3 jaar na elkaar bij Gudrun gewerkt, chocoladefabriek. Echt kutwerk. Altijd lopende band, altijd hetzelfde. Der waren soms dagen dat 'k nen helen dag hazelnootjes moest leggen op pralines... Dan word je echt slowly mad.
    Vorig jaar vakantiejob bij m'n nonkel in Brussel gaan doen. Die hadden kei veel dossiers die in de computer gezet moesten worden. Dus mijn job bestond erin om nen helen dag dossiers in te scannen aan't kopieermachien. Zalig!

Member koendg's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Afwas-keukenhulp aan de kust, vrij zwaar werk, zeker op warme dagen was het daar snikheet

+- 700 euro voor 2 weken met wat overuren, dus wel vrij goed betaald

Dit jaar hoop ik op werk bij de post, de bank of het ministerie... Ik zoek het wat relaxter na al die drukte

Approved 9-lifer Ether's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Boekbinderij IBW.
    Ofwel in ploeg aan 10.7€/u ofzo, ofwel de nacht aan 15€+/u
    En ook nog paar nachten in Campina gewerkt

Approved 9-lifer crackdasher's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    De Post, kdacht bijna 10€/u + MC
    zalig jobke als ge in de minst drukke periode van vakantie gaat werken, soms maar vijf uurtjes werke per dag en toch ganse dag uitbetaald
    nadeel: vroeg opstaan, "vroeg slapen" (wordt ge wel gewend), weer en wind als ge pech hebt , anders chill in korte broek

Banned Stancke's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    IBW, zou daar ook eens moeten gaan om te solliciteren. Verdient goed daar. Waar is dat ergens, Sint-Andries? 'Leuke' job?

Member aXl_'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    vorige zomer eerst 3 en een halve week bij sporenproductie gewerkt in de citrique in Tienen (10.15€/uur, 39.5 uren/week) en daarna nog een weekje bij rvo society (in Imec, Leuven aan 1400 € / maand gedeeld door 4 dus ongeveer 350 euro).

Die eerste job was vroeg opstaan en toch relatief zwaar in de voormiddag (de namiddagen waren altijd wel redelijk op het gemakske).
    Die laatste job is de chillste job die ik ooit gehad heb. Wat gaatjes boren in houten kistjes en ze in elkaar vijzen .
    En de collega's vielen op beide jobs eigenlijk heel goed mee.
    Laatst gewijzigd door aXl_; 31 maart 2008 om 12:00

Approved 9-lifer BuBbA's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Laatste vakantiewerk moest ik kunststoffen buizen stapelen, afsluiten en verzegelen voor transport.

Echt, pure hel zeg ik u.

Ik moest op mn eentje 2 extrusie machines in de gaten houden, waar ze normaal minstens 2 man per machine zetten. Da was echt ni te doen.

Buizen komen goe warm uit de machine, dan moestek die opnemen en in een houten constructie leggen. Die moesten dan weer op een correcte manier gestapeld worden, wat simpeler klinkt dan het is. En als den "bak" vol was moestek ene met den heftruck roepen om die bullen weg te late doen.

Ma ge kunt u al inbeelden hoe da gaat hé. 2 machines, dus der gaat zowiezo al overlapping zijn. Terwijl dage die houte bakken aant maken zijt blijven die buize komen, dus ge moet echt rap rap doen zoda der ni teveel buizen op de grond vallen. Dan tijdens het laden zelf ist wel ff rustiger, maar da zijn slechts 10 buizen ofzo dage wa kunt rusten. Dan zit dieje bak vol, en moete met speciale ijzerdraad da ding vastmaken, ma da moet op 4 plaatsen waardoor ge dus ook wel ff bezig zijt en dus tegelijkertijd weer da ander machine en u eige machine int oog moet houden.

Ge hebt niks van contact met u collega's, aangezien het daar onderbemand was. Iedereen moest in shifts gaan eten enzo dus ge zat er tijdens uw eten ook alleen.

Nee, nooit meer ze.

En het loon was dan ook nog ni echt super. Net iets meer dan 9€/uur.

Member Lord Kveldulv's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aXl_ Bekijk bericht
    vorige zomer eerst 3 en een halve week bij sporenproductie gewerkt in de citrique in Tienen (10.15€/uur, 39.5 uren/week) en daarna nog een weekje bij rvo society (in Imec, Leuven aan 1400 € / maand gedeeld door 4 dus ongeveer 350 euro).

Die eerste job was vroeg opstaan en toch relatief zwaar in de voormiddag (de namiddagen waren altijd wel redelijk op het gemakske).
    Die laatste job is de chillste job die ik ooit gehad heb. Wat gaatjes boren in houten kistjes en ze in elkaar vijzen .
    En de collega's vielen op beide jobs eigenlijk heel goed mee.
    In de citrique heb ik in '96 ook nog vakantiejob gedaan bij de technische afdeling. Over de collega's ben ik nie te spreken. En die van Kestens die onderhoud kwamen doen waren precies klein kinderen. Tegen ons zeiden ze niks ma ze hadden zelf ook jobstudenten en kvind da nie normaal da ne 35-jarige pipo zo'n 16-jarig gastje pakt en voor iedereen die zijn broek aftrekt om em uit te lachen. Mij lieten ze gerust omda ze wisten wie mijne pa was. Die had daar toen een hogere functie

Mijn laatste 2 jaar als student heb ik vakantiejob gedaan bij Keddy Hasselt als chauffeur. Auto's ophalen en afleveren bij klanten. Gaande van Saxo'kes tot camionnettes en dikke Mercedessen. Ne werkdag duurde minstens 10h omdat ze per schijf van 5h met hun chauffeurs werken en middagpauze werd er nie genomen. Eten terwijl ge rijdt. Ge moest wel zien da al uw leveringen gedaan waren. De langste werkdag was 14h. En het meest aantal km's op ne dag een 1200 als ik mij nie vergis. Die dag heb ik in Luik, A'pen, Dilbeek, ergens in Holland in de buurt van Maastricht gezeten en nog een aantal leveringen in Limburg en Vl-Brabant. En na elke rit moet ge natuurlijk eerst terug naar het kantoor in Hasselt.
    Door de overuren was da 3 weken werken en 4 betaald. Fysiek heel zwaar maar ook heel leuk om te doen. Het loon weet ik niemeer vanbuiten maar het was zeker nie weinig.

Member Plut0r's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ether Bekijk bericht
    Boekbinderij IBW.
    Ofwel in ploeg aan 10.7€/u ofzo, ofwel de nacht aan 15€+/u
    En ook nog paar nachten in Campina gewerkt
    Vorig jaar maand daar de nacht gedaan

Banned
    iTrader
    17 (100%)
    in de delhaize gewerkt aan het indrukwekkende loon van €6.1 per uur

Member aXl_'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SimonL Bekijk bericht
    in de delhaize gewerkt aan het indrukwekkende loon van €6.1 per uur
    in de gb en den delhaize worden jobstudenten dan ook uitgewrongen. Liefst dan ook nog als part-time aan 24 uur / week zodat ge uiteindelijk op het einde van de maand niet veel overhoudt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lord Kveldulv Bekijk bericht
    In de citrique heb ik in '96 ook nog vakantiejob gedaan bij de technische afdeling. Over de collega's ben ik nie te spreken. En die van Kestens die onderhoud kwamen doen waren precies klein kinderen. Tegen ons zeiden ze niks ma ze hadden zelf ook jobstudenten en kvind da nie normaal da ne 35-jarige pipo zo'n 16-jarig gastje pakt en voor iedereen die zijn broek aftrekt om em uit te lachen. Mij lieten ze gerust omda ze wisten wie mijne pa was. Die had daar toen een hogere functie
    . Dat is ook niet normaal nee. Chancke dat de mensen waar ik mee moest samen werken toch wel vrij normaal waren dan

Member
    iTrader
    0
    colruyt stapelplaats collishop, is dus orderpicking (transpaletteke rondrijden) 11.7 /u +0.3 ploegenpremie, wat mij zeer happy maakt :d

Member Raukaris's schermafbeelding
    iTrader
    29 (97%)
    Afwassen aan 8!! € per uur in een taverne.

Zoek atm ook een weekendjobke in Gent maar niks te vinden..

Member Vlees's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    vorige week nachtploeg gedaan in tropicana zeebrugge. 90 euro per ploeg (van 22u tot 06u) + 2,5 euro maaltijdcheque per shift. wel saaiste werk ooit maar de verdiensten compenseren dat wel.

Pagina 1 van 47 1234511 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten