Pagina 51 van 171 EersteEerste ... 4147484950515253545561101151 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 751 t/m 765 van 2565
    Approved 9-lifer D--Amo's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Das wel zeer vreemd.. Zeker dat je tijdzone niet verkeerd is ingesteld ofzo?
    PSN: D--Amo

Even a fool gets to be young once...

Member
    iTrader
    0
    ik heb serieus mijn bedenkingen bij JFS
    wees blij da ge niet moet beginnen daar en stap es naar een serieuze subco ;-)

Member
    iTrader
    0
    Bwa, laat ons nu ook niet overdrijven
    En er zijn weinig subco's momenteel die nog aannemen
    Laatst gewijzigd door wproost; 8 juni 2009 om 18:06

Member Waelvis's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door di massimo Bekijk bericht
    Das wel zeer vreemd.. Zeker dat je tijdzone niet verkeerd is ingesteld ofzo?

Alles staat hier goed..

Maar blijkbaar was die kerel overtuigd da ik er om 12.30 moest zijn, maar in zn bevestigingsmail stond 13.00.

@1CEZ: ik heb bij alle subco's gesolliciteerd, Cas-Vos al op gesprek geweest, was een ramp, JFS idem. Simac en Vandenbergh(heijmans) al brief gekregen dat ik niet weerhouden ben.
    "No one ever wins, no one finally loses, except the dead... Under the sun they rot together with absolute biological equality."

Approved 9-lifer arbiter's schermafbeelding
    iTrader
    72 (99%)
    het is gewoon een slechte periode voor jullie om te solliciteren ze hebben keuze genoeg aan ervaren techs van planhold die zelf ook solliciteren dus waarom zouden ze dan iemand nieuw opleiden?
    Telenet installateur
    psn: vercruz
    xbox gamertag: Vercruz

Member
    iTrader
    0
    Volgens mij is het net omgekeerd.. ik heb niks ervaring, baahl en sp1lo daarentegen wel.
    Het is wss goedkoper om iemand op te leiden en een mindere pree te betalen dan een ervaren persoon meer pree te geven? En ze verwachten misschien ook dat na de opleiding het niet lang duurt voor men op hetzelfde niveau zit.

Member
    iTrader
    0
    mja als ik weet dat jfs 10 plh techniekers in dienst neemt, en die zijn niet zeker dat ze onder dezelfde voorwaarden mogen beginnen gelijk bij plh vrees ik er voor. het is nu kalm ( typisch voor de zomer periode die eraankomt) als installs

ik heb morgen weer 2 installs en 10 plt ,

Approved 9-lifer arbiter's schermafbeelding
    iTrader
    72 (99%)
    morgen heb ik anders werk genoeg! en vandaag ook, maarja ik zit regio maldegem-eeklo, heb de indruk datk hier alleen zit soms ik kom bijna nooit andere techs tegen!
    morgen dus toch install of 5staan maar vooral 3avondklanten 1e in eeklo; 2e sint-laureins 3e aalter fun dus want tussen al die klanten ist ongeveer zeker 20min rijden
    Telenet installateur
    psn: vercruz
    xbox gamertag: Vercruz

Member wardcoysman's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Hallo,

ik ben een afstuderende Pc-technicus. Nu wil ik beginnen als Telenet internet installateur regio kortrijk - brugge.

waar kan ik het best soliciteren?

mail : wardcoysman@hotmail.com
    intell Q9450 @ 3500mhz asus P5e crucial ballistix tracer DDR2 PC6400 HD4870x2 DDR5 WD raptor raid0 74gb

waterkoeling : www.highflow.nl/forum

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wardcoysman Bekijk bericht
    Hallo,

ik ben een afstuderende Pc-technicus. Nu wil ik beginnen als Telenet internet installateur regio kortrijk - brugge.

waar kan ik het best soliciteren?

mail : wardcoysman@hotmail.com
    lees eens goe deze topic door en da zal je al veel info vinden

Member wardcoysman's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    ik heb dat bedrijf in roeselare-beveren al opgezocht maar jullie zeggen dat dat filiaal gesloten is? Dus ff VDAB / interims contacteren dus
    intell Q9450 @ 3500mhz asus P5e crucial ballistix tracer DDR2 PC6400 HD4870x2 DDR5 WD raptor raid0 74gb

waterkoeling : www.highflow.nl/forum

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wardcoysman Bekijk bericht
    ik heb dat bedrijf in roeselare-beveren al opgezocht maar jullie zeggen dat dat filiaal gesloten is? Dus ff VDAB / interims contacteren dus
    try verstraete

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wproost Bekijk bericht
    Volgens mij is het net omgekeerd.. ik heb niks ervaring, baahl en sp1lo daarentegen wel.
    Het is wss goedkoper om iemand op te leiden en een mindere pree te betalen dan een ervaren persoon meer pree te geven? En ze verwachten misschien ook dat na de opleiding het niet lang duurt voor men op hetzelfde niveau zit.
    ik denk ni dak ergens kan beginnen door mijn vorige subco... Ben daar ontslagen doordat ik véél tegenslag had (1 laptop doorgebrand, 1 werkkoffer erop, 1 aanrijding in fout, 1 niet in fout)... Spijtig :|

Member
    iTrader
    0
    Eerste dag opleiding zit erop.
    Vind het toch maar raar dat ik voor JFS werk en ze in feite nooit spreek. Er is mij bijvoorbeeld verteld geweest dat ik treinticketten kan terugvorderen, maar weet hier verder niks over. Ik moet precies alles uit mezelf doen. Ook is me beloofd geweest dat ik in augustus in de field zou mogen beginnen, maar Scarlet weet hier niks over.

Er zijn nog 7 andere mensen in opleiding; 1 ervan werkt vast bij JFS en springt een week in voor iemand. De 6 resterende werken allemaal 6 maand via interim. Zei tekenden ook al een contract terwijl ik nog geen contract gezien heb (niet interim, niet vast)

Approved 9-lifer 128MB's schermafbeelding
    iTrader
    16 (95%)
    Ik vandaag, morgen wel terug werken -> 2 installs
    Gisteren ondanks kalmte toch 11u gedaan in installs en in eigen regio.

Pagina 51 van 171 EersteEerste ... 4147484950515253545561101151 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten