Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 31
    Member
    iTrader
    26 (100%)

Freelance / zelfstandig in bijberoep werken

Ik werk al 5 jaar voor een kleine KMO waar ik de volledig marketing zelf doe. Ik ben verantwoordelijk voor alle vormen van publiciteit en reclame, van begin tot einde (dus ook het ontwerp en uitvoering).

Nu begin ik het wel beu te worden aangezien mijn functie beetje de verkeerde richting aan het uitgaan is, en niet 100% meer overeenkom met een collega sinds die een hogere functie kreeg.

Ik ontwerp heel graag catalogi, businesscards, logo's en huisstijlen en zou het wel zien zitten om dit freelance of zelfstandig te doen. Ik vrees alleen dat er serieus wat competitie is, en niet zoveel vraag.

Iemand ervaringen hiermee? Wat heb je nodig om hiermee te beginnen?

Member Dubbelpunt's schermafbeelding
    iTrader
    5 (86%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fonskuh Bekijk bericht
    Ik vrees alleen dat er serieus wat competitie is, en niet zoveel vraag.
    True.

Wat moet je hiervoor doen?
    Gewoon eenmanszaak in bijberoep opstarten, kost 77eur.

Member
    iTrader
    5 (100%)
    Ik vrees alleen dat er serieus wat competitie is, en niet zoveel vraag.
    Er is zeer zeker veel vraag, maar idd de concurrentie is ook zeer sterk aanwezig.
    Wil je trouwens je huidige beroep dan behouden? Want ik denk dat je bijberoep niets mag te maken hebben met je hoofdberoep.

Algemeen vraagje;
    Blijkbaar wordt je als 'freelancer' minder zwaar belast dan als zelfstandige, klopt dit?
    Ik ben ook aan het overwegen om als zelfstandige/freelancer in bijberoep te beginnen. Ik ben wel nog student, dus zou dit combineren. Maar aangezien mijn 'inkomen' al niet echt hoog zou liggen, wil ik niet door de belastingen daar de helft al va kwijtspelen.....

iTrader
    5 (86%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door profound Bekijk bericht