Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 80 van 122
    Member tommie314's schermafbeelding
    iTrader
    53 (98%)
    wrm werktuigkunde

Member
    iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tommie314 Bekijk bericht
    wrm werktuigkunde
    Omdat ik al werkende merk dat dit mij eigenlijk serieus interesseert. Gelukkig heb ik op 't werk toch hier en daar tijd om me er wat over in te lezen.

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Ik ben altijd al eens benieuwd geweest naar een volledige analyse van de lonen in de rechten. De meeste starters verdienen relatief weinig en in de privé behoren ze volgens mij ook niet tot de best betaalde, maar dan heb je inderdaad de groep van goeie advocaten die per uur veel kunnen aanrekenen.

Ik zou graag eens weten hoe groot die laatste groep nu procentueel is en hoeveel die zo per maand verdienen en hoeveel uren die kloppen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PineMangoes Bekijk bericht
    Nee idd, dat bedoelde ik met mijn posts. Engineering ligt slecht in de markt, de meeste managers/bedrijfsleiders hebben ook geen achtergrond in de engineering waardoor ze de job niet op waarde kunnen schatten.
    Niemand verplicht u om puur in de engineering te blijven met een Ir diploma. Een combinatie van technisch + commercieel profiel (geen pure sales) ligt zeer goed in de markt. Ook in het buitenland smeken ze voor dergelijke profielen.

Want je hebt idd gelijk dat veel managers de zuiver technische profielen moeilijk op waarde kunnen schatten.

Member Iemand's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Straddle Bekijk bericht
    Top 10 starterslonen naar opleiding | Vacature.com

Hoeveel gaan full time mensen met een slecht diploma per maand hebben? Zoveel minder zal het niet zijn. Laat het per maand 1,000-1,500 euro zijn in enkele extreme gevallen, dat is toch niet zo enorm? Ik denk dat die spread in Amerika of veel Aziatische landen pakken groter gaat zijn. De fiscus hier doet de verchillen grotendeels verdampen.
    De best betaalde jobs die nog redelijk bereikbaar zijn voor een gewoon persoon zullen eerder rond de 10 a 15k netto liggen per maand.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MilM Bekijk bericht
    Ik ben altijd al eens benieuwd geweest naar een volledige analyse van de lonen in de rechten. De meeste starters verdienen relatief weinig en in de privé behoren ze volgens mij ook niet tot de best betaalde, maar dan heb je inderdaad de groep van goeie advocaten die per uur veel kunnen aanrekenen.

Ik zou graag eens weten hoe groot die laatste groep nu procentueel is en hoeveel die zo per maand verdienen en hoeveel uren die kloppen.
    Ik denk niet dat er velen zullen zijn die openlijk over hun loon zullen praten. In elk geval zijn vele topadvocaten hun loon wel waard. Rekening houdend met de belangen lijkt mij enkel geneeskunde meer "waard" te zijn als ik dat zo mag uitdrukken.

Platinum Member MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    26 (100%)
    Wil je grof geld verdienen, ga pol en soc studeren!

Dat weet toch iedereen!
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

Member Utred's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Blandijn all the way baby.
    Weer een non-antwoord, of beter gezegd een utred-antwoord.

Approved 9-lifer NotoriousP's schermafbeelding
    iTrader
    152 (100%)
    Want films zijn kei echt.

Jij had beter wat minder films gezien dan had je nu misschien meer dan 20/58 studiepunten behaald.
    It's OK if you disagree with me.
    I can't force you to be right.

iTrader
    152 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KellyDD Bekijk bericht
    Ik hoop dat jij ook beseft dat het leven meer dan studiepunten (en geld) alleen is.
    Goed dat je het zegt, zonder de ervaring van een eerstejaars student had ik dit nooit geweten!

En ik hoop ook dat je beseft dat het mij geen fluit kan schelen wat iemand denkt die duidelijk meer tijd spendeert op een forum dan ik aan films 11.300 berichten op deze hele website zijn van u
    11.300 op 5 jaar is 6 posts per dag, een post neemt gemiddeld 1 minuut in. Jaja de volle 6 minuten per dag, wat doe ik toch met mijn leven. Zelfs al vervijfvoudig je dit om rekening te houden met wat ik lees, dan zit je aan een half uur. Lijkt mij nog best redelijk, vooral omdat ik via dit forum toch op de hoogte blijf van heel wat ontwikkelingen in sport & politiek.

+ ge zijt 93 topics gestart over games alleen? Seriously kerel? :')
    Verkopen van games schatteke, vandaar dat ze in Buy & Sell staan en mijn relatief hoge Itrader. Of ga je er soms van uit dat ik die allemaal uitgespeeld heb? Was het maar waar, wat een boost voor mijn e-penis zou het zijn.

Member
    iTrader
    0
    Ik ben een eerste jaar ja , maar ik ben nog steeds ouder dan u Niet iedereen heeft het van thuis meegekregen om fijn met uw verwend 18jarig kontje op kot te gaan en uw te gaan studeren. Ik heb eerst moeten werken om mijn studies te kunne betalen.

iTrader
    152 (100%)
    Heb jij 6 jaar moeten werken om geld voor je studies bijeen te krijgen?

Member
    iTrader
    0
    Ik heb 4 jaar gewerkt & heb 2 jaar in het ziekenhuis gelegen na een zwaar ongeluk met mijn paard ja. Serieus , moet ik een biografie schrijven speciaal voor u ?

Member
    iTrader
    0
    Geen geld om te studeren maar wel een paard hebben, ok dan

Member
    iTrader
    0
    Het paard had ik op mijn 16de en werd betaald door mijn grootouders die er beiden niet meer zijn & het paard ondertussen ook niet meer. Wilt niet zeggen omdat ik 10 jaar geleden een ongeluk met een paard heb gehad dat mijn situatie nu of 5 jaar geleden dezelfde was he? Serieus , zijn jullie nu écht allemaal zo rot of is het gewoon omdat ik een vrouw ben & dat al dat mannelijk ego hier niet goed omkan met wat reacties van een buitenstaander? Bende kleine kinderen.

Member
    iTrader
    0
    trouwens drew ik durf wedden dat jij echt niets van paarden kent (wat niet te verwijten valt) , maar waarom dan een grote mond opentrekken als je eigenlijk niet weet wat zoiets kost? Leve de vooroordelen van de simpele mensen.

iTrader
    152 (100%)
    Als het de mannelijke ego was die hier problemen veroorzaakte dan was mijn eerste post: "Ik hoop dat die DD in uw nick uw cupmaat is want anders zijn we uitgepraat. "

Member
    iTrader
    0
    Waarom een grote mond opentrekken als je hier 4 posts hebt...
    This wallpaper is dreadful, one of us will have to go - Oscar Wilde <3

Member
    iTrader
    0
    Dat doe ik helemaal niet. Dat van fightclub is toch helemaal niet grof of beledigend? Ik val notoriusP wel aan omdat hij mij meteen aanvalt met een topic wat ik hier ben gestart omdat ik wel dacht dat hier mensen zaten die iets afwisten van studiepunten. Niet om het daarna naar mijn kop gegooid te krijgen omdat ik iets zeg van een film te kijken. Jullie hebben toch door dat zoiets geen écht advies is he?

Member
    iTrader
    0
    Dan weet je nu dat je hier op 9lives niet veel serieuze antwoorden moet verwachten
    This wallpaper is dreadful, one of us will have to go - Oscar Wilde <3

Member
    iTrader
    0
    Ja mijn antwoord over fightclub was toch ook niet serieus? Wat is dan precies het verschil?
    En ja ik heb een dubbele D cup. nu blij?

Member spliffrider's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    ohw yeah coldplayke Vs Kelly double D
    Na 10 jaar op dit forum, EINDELIJK mijn eerste catfight!
    Noi viviamo sommersi nel fondo d'un pelago d'aria
    E. Toricelli

Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten