Pagina 5 van 167 EersteEerste 1234567891555105 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 t/m 100 van 3336
    Member
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jappii Bekijk bericht
    MM, feit.

Kga wel ke rondzien voor meer info vo volgende keer.
    merci
    Beste is ook om niet gewoon goeie punten over jezelf op te schrijven zonder dat je zegt waarom... 't Is gemakkelijk om te stoefen over jezelf he.
    Zeg bvb. sportief - ik doe al x aantal jaar aan die bepaalde sport (evt. op hoog niveau ofzo).
    en behulpzaam - een of andere ervaring op school ofzo, of mss geef je sporttraining aan klein mannen, ... zo'n dingen.

Belangrijkste is ook nog dat als je uw cv doormailt je een deftige & originele motivatie in de bijhorende brief/mail meestuurt -> waarom wil je daar per se werken (verzin gewoon iets over interesse in dat bepaalde werk, er zijn altijd wel aanknopingspunten).

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manuvdv Bekijk bericht
    Rijtestje
    Ze zeiden dat je 21j moest zijn, om zeker te zijn dat je enige zin voor verantwoordelijkheid hebt en ook ervaring op de baan... Yeah right. Ik ben 19 en heb mijn vast rijbewijs al 1,5 jaar zonder enig incident, als ook ervaring binnen en buiten de grenzen van België. Ik ken mensen die net hun rijbewijs halen en dan wel in aanmerking komen voor zo'n dingen erg gewoon. Maar soit, viel niet veel aan te veranderen veel plezier!
    Welk bedrijf en waar gelegen? 'k Ben er 23 dus kom wel in aanmerking. Lijkt me nog leuk jobke.

Approved 9-lifer _ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    86 (100%)
    Nog eens een mailke verstuurd naar het bedrijf in kwestie, heeft een kennis iig geholpen. Vakantiejob heb ik sowieso nodig, heb nog een reiske en wat festivals te betalen .

Banned Starrk's schermafbeelding
    iTrader
    33 (97%)
    Pff, mijn huidige vakantiejob zou 15/15 juli/augustus zijn, maar dat valt nu slecht. Gelukkig heb ik nog niets getekend, en ook de kassa staat mij niet echt aan, hoewel de setting anders is (pretpark itt. supermarkt). Waar moet een mens echter nu nog een degelijk betaalde niet-horeca vakantiejob zoeken in Brugge of Gent voor de maand juli...

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Starrk Bekijk bericht
    Pff, mijn huidige vakantiejob zou 15/15 juli/augustus zijn, maar dat valt nu slecht. Gelukkig heb ik nog niets getekend, en ook de kassa staat mij niet echt aan, hoewel de setting anders is (pretpark itt. supermarkt). Waar moet een mens echter nu nog een degelijk betaalde niet-horeca vakantiejob zoeken in Brugge of Gent voor de maand juli...
    Volvo Cars Gent? Daar hebben wij vorige maand nog een flyer van gekregen op school dat ze er zochten (school in Aalst)

Approved 9-lifer scorbaworba's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Arcelor gent zoeken ze normaal ook naar vakantiejobbers voor in augustus dacht ik

Member xDama's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Dit jaar opnieuw bij VPK Packaging in Oudegem.

Inlegger/stapelaar op fabriek. 3 ploegen gedurende de ganse maand Juli.

Loon weet ik nog niet, maar dat zal ergens rond de 15EUR/uur zijn. 2 jaar terug had ik tijdens de vaste nacht 16,40 EUR/uur, dus nu zal dat iets minder zijn.

Brainless shitjob, maar het betaalt fameus en het is op 2min. van mijn deur.

Member Kowalskii's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Heb net bevestiging gekregen voor vakantiejob bij de post
    9.7euro ofzo per uur en eerst paar dagen opleiding. Nu heb ik wel probleem dat ik naar pukkelpop wou, misschien kan ik me 1 dag ziekmelden en toch gaan of..? Heb je doktersbriefje nodig voor 1 dag ziekte..? Iemand enig idee hierover?

Approved 9-lifer
    iTrader
    15 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kowalskii Bekijk bericht
    9.7euro ofzo per uur en eerst paar dagen opleiding. Nu heb ik wel probleem dat ik naar pukkelpop wou, misschien kan ik me 1 dag ziekmelden en toch gaan of..? Heb je doktersbriefje nodig voor 1 dag ziekte..? Iemand enig idee hierover?
    gewoon vragen of je die dag niet mag werken en eventueel een dag langer werken in de plaats

@ 666-Damarus-666 : nice uurloon , ik krijg de helft ongeveer

Member
    iTrader
    32 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kowalskii Bekijk bericht
    Hangt ervan af, sommige werkgevers laten een dokter tot bij jou thuis komen, en dan ben je gescheten natuurlijk

Crew Member Manu's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Den deze heeft 2 vakantiejobs nu, daar moet ge ook wel nen appel voor zijn
    Vanavond eens overleggen. Vermoedelijk de eerste afzeggen en koerier voor apothekers spelen. Ik voldoe niet echt aan de voorwaarden (21j, 2j rijbewijs), maar ze hebben me zelf opgebeld en het blijkt geen probleem te zijn gezien mijn rijervaring.
    What you do today can improve all your tomorrows.

Member Subai's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Nog altijd niets gehoord, heb mij nu ook al online ingeschreven bij een aantal interims maarja...
    Het verleden is een gids voor de toekomst (Thucydides)

Member
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cubbus Bekijk bericht
    Volvo Cars Gent? Daar hebben wij vorige maand nog een flyer van gekregen op school dat ze er zochten (school in Aalst)
    Ik werk tijdens het jaar bij volvo cars en volgens mij zijn alle plaatsen voor studentenjobs al ingevuld voor deze zomer. Ze teren eerst op de studenten die er tijdens het jaar al werken en dan bij de reserve bij randstad. Ma ge kunt altijd is proberen natuurlijk

Je beste kans om bij volvo cars binnen te geraken als student is in september/oktober de site van randstad in de gaten te houden, zo ben ik er toch binnen geraakt.

@ontopic geen vakantie job, wou graag bij de volvo gaan maar dit viel niet te combineren met de herexamens. Ik sta wel op stand by dus mag mss op een paar dagen rekenen als er wat volk ziek valt

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dinosaurus Bekijk bericht
    Welk bedrijf en waar gelegen? 'k Ben er 23 dus kom wel in aanmerking. Lijkt me nog leuk jobke.
    Ze hebben verschillende vestigingen, kijk gewoon op Febelco. Er staat daar ook ergens een sollicitatieformulier. Ben dit weekend zelf een rijtest gaan doen bij Febelco (stelt niet veel voor) en mag in juli beginnen Ze leggen je eerst ook wel even op de rooster ivm. je rijervaring: aantal afgelegde km's, hoeveel boetes enz...

Member
    iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mathieu Bekijk bericht
    Ik werk tijdens het jaar bij volvo cars en volgens mij zijn alle plaatsen voor studentenjobs al ingevuld voor deze zomer. Ze teren eerst op de studenten die er tijdens het jaar al werken en dan bij de reserve bij randstad. Ma ge kunt altijd is proberen natuurlijk

Je beste kans om bij volvo cars binnen te geraken als student is in september/oktober de site van randstad in de gaten te houden, zo ben ik er toch binnen geraakt.

@ontopic geen vakantie job, wou graag bij de volvo gaan maar dit viel niet te combineren met de herexamens. Ik sta wel op stand by dus mag mss op een paar dagen rekenen als er wat volk ziek valt
    Hoe is het werk bij Volvo cars? Ik hoor regelmatig dat daar veel studenten werken en dat het zeer goed verdient, maar is het dan niet zeer lastig werk als de verloning zo hoog is? Ik heb daar zo wat mijn twijfels bij

Member
    iTrader
    62 (98%)
    Bij mijn stagebedrijf, maar de verdiensten weetk nog niet. Maar tis meer voor de ervaring... Kga wel proberen in juni ook nog een maand te werken, want eind mei zit het school erop!

Member
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Estrebian Bekijk bericht
    Hoe is het werk bij Volvo cars? Ik hoor regelmatig dat daar veel studenten werken en dat het zeer goed verdient, maar is het dan niet zeer lastig werk als de verloning zo hoog is? Ik heb daar zo wat mijn twijfels bij
    In eerste instantie hangt het enorm af van welke post je staat. Ik heb een aantal posten op een aantal verschillende lijnen. Bij de ene post heb ik constant werk maar aan een normaal tempo. Bij een andere posten is het zwaarder werk.
    In 2de instantie hangt het bij sommige posten af van de mix die op de lijn komt(het type auto waar je aan moet werken) omdat je bij bepaalde posten verschillende dingen moet doen aan verschillende types(met variërende tijdsduur). Je kan een nacht hebben waar je op het gemak bent maar andere nachten dat het zweet van je voorhoofd loopt. Dit kan zelf veranderen van uur tot uur of minuut tot minuut.
    Ik heb altijd goed geslapen na een nachtje werken .
    Laatst gewijzigd door mathieu; 12 mei 2010 om 05:41

Approved 9-lifer
    iTrader
    24 (100%)
    Weblogs
    11
    Net een mailtje verstuurd naar mijn werkgever met de vraag om 's avonds te werken. 4u werk, 5u betaald (9,95 bruto + 25% voor dat extra uur), een ideale regeling. (van 18h - 22h)

Hopelijk komt er een positief antwoord op!
    I just burned 3000 calories. I forgot there was a pizza baking in the oven.
    C55H104O6
    9lives 2013 fanmail. Deel 1. Deel 2. Deel 3.
    9lives 2014 fanmail. Deel 1.

Approved 9-lifer _ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    86 (100%)
    Yepla, ik heb er ook 1 te pakken. Ik word vuilnisman

Approved 9-lifer
    iTrader
    1 (100%)
    Vorig jaar bij de Lunch Garden gewerkt.. Plezant jobke, semi-goed(iets van een €9/u) betaald, maar soms hard werken bij momenten.

Voor van de zomer heb ik nog niets concreet. Ik ben wel in het begin van juli en eind augustus niet beschikbaar, dus da's wel beu..

Al bij enkele gesolliciteerd, maar.... radiostilte.

@vuilnismanjobken: Lijkt me een vuil maar ook zeer 'plezant' jobke voor de zomer. Tschijnt dat ook zeer goed betaald is?

Pagina 5 van 167 EersteEerste 1234567891555105 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten