Pagina 4 van 167 EersteEerste 123456781454104 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 80 van 3336
    Member Dreetn's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Ik ben wel content van mijn vakantiejob, over 2 punten ben ik wel niet tevreden.
    - slecht betaalde overuren
    - Indien feestdag worden de jobstudenten maar een halve dag ingeschreven om eigenlijk een volledige dag te werken.

Nuja, veel zal daar wel niet aan te doen zijn zeker...
    Allé man, sterven met nen V12 in u bakkes geramd. Das toch nen droom da uitkomt! - BlueSkyraider
    Dat een boxster voor vrouwen en kappers is, tot daar aan toe. - |) ][ |V| ][
    Beter aan de verkeerde kant in de juste auto, dan aan de juste kant in de verkeerde auto. - Brechen

Approved 9-lifer
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jappii Bekijk bericht
    Aangezien ze daar zelf om vroegen, vond ik het wel nuttig om het er ook op te zetten.

anyways, bedankt voor je poging om grappig te doen.
    Hobby's zoals muziek, games en films horen eigenlijk niet thuis op een cv. Tenzij je dit werkelijk zeer intensief beleeft is dit een hobby die voor iedereen geldt. Probeer er hobby's op te zetten waaruit blijkt dat je een teamspeler bent of dat je te vertrouwen bent.

Toen ik voor m'n vakantiejob bij de politie solliciteerde heb ik bijvoorbeeld "muurklimmen" aangehaald, omdat ik daar insta voor de veiligheid van iemand. Het zal die mensen een worst wezen dat ik graag naar een film kijk.
    You can't always get what you want, but if you try sometime you find. You get what you need!

Approved 9-lifer
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sorryfreak Bekijk bericht
    Ik ga deze vakantie werken in het tankstation bij mij in het dorp. Ben ook langs geweest voor een gesprek, die persoon zei dat mijn loon ook iets van een 7€/u ging zijn. 't Is inderdaad wel weinig, maar er zijn wel andere dingen die de job interessant maken voor mij (nabijheid en de aard van het werk op zich). Hij zei wel dat dat dus berekend wordt op basis van mijn leeftijd (ben 19) dus 'k weet nog niet of het nu meer zal zijn of niet.
    klopt, maar het minimumloon zal wat hoger zijn
    Code:
    Leeftijd         1-21,5 j.   21,5 j.    21,5 j.   > 22 j.    > 22 j.    > 22 j.
    en ancienniteit            *- 6 MA    *>= 6 MA   *- 6 MA   6 - 12 MA   *> 12 MA
    per maand        1.387,49   1.387,49   1.424,31   1.387,49   1.424,31   1.440,67
    per uur                  
    40 uur/week       8,0048     8,0048     8,2172    8,0048    8,2172      8,3116
    39 uur/week       8,21       8,21       8,4279    8,21      8,4279      8,5247
    38 uur/week       8,4261     8,4261     8,6497    8,4261    8,6497      8,749

Minderjarigen                  

Minderjarige werknemers hebben recht op een bepaald percentage van het 
    gemiddeld minimum maandinkomen voor de werknemers die 21 jaar of ouder zijn, m.n.:

* op 20 jaar   94%   * op 17 jaar   76%         
    * op 19 jaar   88%   * op 16 jaar en minder   70%         
    * op 18 jaar   82%
    Sent From My Brain Using Common Sense

Approved 9-lifer Frado2005's schermafbeelding
    iTrader
    272 (100%)
    Ik werk in een fietsenwinkel. Moet mij bezighouden met de vehuur van fietsen, en herstellingen opschrijven. 10,99euro per uur . Me zeer happy als je vergelijkt met mijn crappy job in delhaize van vorig jaar aan nog geen 7 euro per uur
    Trakt.tv |USA 08-09-10-11: New York | USA 2011:San Francisco + Los Angeles (24 June - 6 July) | USA 2012:Florida + East Coast (1-24 July)
    USA 2013:
    Hawaii (3-17 March) | 2014:Australia (9-28 March) | 2015: Denver-Las Vegas (22 August -13 September)
    Goedkoper op reis

Approved 9-lifer Huasheng's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Ben 16, geen werkervaring, moeilijk om CV te maken dan.
    Maar is dit goed ?

http://i40.tinypic.com/2ch53zk.jpg
    Ik zou die '::' vervangen door ':'.
    Bij 'Studierichtingen' hanteer je drie verschillende manieren om het te schrijven (zie: hoofdletter, koppelteken). Gebruik één, zoals:
    1ste jaar: Latijn
    2de en 3de jaar: Economie-Moderne Talen
    4de jaar: Economie-Wiskunde
    Huasheng

Approved 9-lifer
    iTrader
    3 (100%)
    Aangezien ze daar zelf om vroegen, vond ik het wel nuttig om het er ook op te zetten.

toch is het nogal lachwekkend. Met griekenland, italië etc zijn ze niks. Zet je daarentegen: "3 maand met de fiets naar Griekenland getrokken" of "1 week cultuur opgesnoven in Italië, reis georganiseerd voor 5 mensen", dan is dit wél nuttig.

Een trip naar mallorca (bij wijze van spreken) zegt niks (toch niks positiefs) over jou.
    Sent From My Brain Using Common Sense

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simeo Bekijk bericht
    En hoe geraken jullie over het algemeen aan je vakantiejob? Ik heb de laatste 2 jaar low-payed crapjobs (toilette kuise e.d) gehad via interim, omdat ik niet veel andere keus had. Ben 19j en wil nu toch iets anders en beter
    Interim is dan ook een serieuze rip off. Een keer vakantiejob via interim gehad, nooit meer. Best is om zelf te zoeken en gewoon veel proberen.

ik sta ingeschreven bij zowat alle interims in de buurt en heb de laatste 2 jaar gaan 'solliciteren' bij heel wat kmo's ( met weinig/geen resultaat). Ik heb nogal het idee dat de beterbetaalde (9,5-11 eur/u) vakantiejobs vooral voor vrienden familie van werknemers zijn die hen binnenloodsen, of zie ik dat verkeerd?
    KMO's betalen ook niet veel, wat ook logisch is. Die mannen zijn meestal zelfstandig en het geld komt uit hun zakken, terwijl bij de grotere bedrijven ne euro meer of minder per uur nie veel uitmaakt. Mijn 2 bestbetaalde jobs (9.5€+) waren bij grote bedrijven. Nu werk ik bij een franchise supermarkt en verdien minder, nuja ik amuseer me er wel meer. T'heeft zijn voor - en nadelen eh
    ;o)

Banned
    iTrader
    0

Voor welke job ga je dan, kinderoppas bij de Mickey Mouse club op een camping in het mondaine badoord van Blankenberge?

Approved 9-lifer
    iTrader
    42 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door e.House Bekijk bericht
    Voor welke job ga je dan, kinderoppas bij de Mickey Mouse club op een camping in het mondaine badoord van Blankenberge?
    Sorry, ik lachte weer niet.
    Magazijn chemisch bedrijf, en toen ik belde zeiden ze, zet maar alles op je CV, hoe meer hoe beter.

Andere pogingen zijn welkom.
    Being realistic is the most commonly traveled road to mediocrity.

Approved 9-lifer
    iTrader
    9 (100%)
    Sorry, ik lachte weer niet.
    Magazijn chemisch bedrijf, en toen ik belde zeiden ze, zet maar alles op je CV, hoe meer hoe beter.

Andere pogingen zijn welkom.
    Magazijnier in een chemisch bedrijf en jij vermeld je reizen en hoe goed je kan werken met grafische programma's? Dat interesseert hen geen hol tbh

Kdenk dat je zoiets wel zal leren in het 6e middelbaar, ik althans wel.
    btw, die youtube link uit je sig is hilarisch
    You can't always get what you want, but if you try sometime you find. You get what you need!

Approved 9-lifer
    iTrader
    42 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Faun Bekijk bericht
    Magazijnier in een chemisch bedrijf en jij vermeld je reizen en hoe goed je kan werken met grafische programma's? Dat interesseert hen geen hol tbh

Kdenk dat je zoiets wel zal leren in het 6e middelbaar, ik althans wel.
    CV wordt ook nog naar andere bedrijven gestuurd, dusja.
    Tgaat nu ook ni negatief overkomen da'k da erop em gezet eh

Approved 9-lifer
    iTrader
    9 (100%)
    CV wordt ook nog naar andere bedrijven gestuurd, dusja.
    Tgaat nu ook ni negatief overkomen da'k da erop em gezet eh
    Voor een vakantiejob wss niet indd, maar het komt er (vooral later) op aan om vooral relevante informatie erop te zetten.
    Er staat bijvoorbeeld niet in of je al dan niet in het bezit bent van een rijbewijs (bv bromfiets, wat wel relevant kan zijn)

Approved 9-lifer
    iTrader
    42 (100%)
    MM, feit.

Kga wel ke rondzien voor meer info vo volgende keer.
    merci

Member
    iTrader
    10 (100%)
    Voor diegenen die nog geen vakantiejob hebben, je kan ook eens bij Quick nv horen.
    Daar hebben ze jaarlijks altijd wel een hoop volk nodig voor de zomervakantie.
    Het betaalde €10,30/uur toen ik 18 jaar was met flexibele uren.

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manuvdv Bekijk bericht
    Leeftijd?
    Ik heb ook met 2 bedrijven contact gehad om apothekers te bevoorraden (dan nog via via, dus niet zomaar lukraak gekozen), en bij beiden moest je 21 zijn
    zal er dan 21 zijn, maar er gaan er ook werken die jonger dan mij zijn (20j)

We moesten een rijtestje doen, da was piece of cake

Crew Member Manu's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mdconcept Bekijk bericht
    zal er dan 21 zijn, maar er gaan er ook werken die jonger dan mij zijn (20j)

We moesten een rijtestje doen, da was piece of cake
    Rijtestje
    Ze zeiden dat je 21j moest zijn, om zeker te zijn dat je enige zin voor verantwoordelijkheid hebt en ook ervaring op de baan... Yeah right. Ik ben 19 en heb mijn vast rijbewijs al 1,5 jaar zonder enig incident, als ook ervaring binnen en buiten de grenzen van België. Ik ken mensen die net hun rijbewijs halen en dan wel in aanmerking komen voor zo'n dingen erg gewoon. Maar soit, viel niet veel aan te veranderen veel plezier!
    What you do today can improve all your tomorrows.

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
    klopt, maar het minimumloon zal wat hoger zijn
    Dank u voor de info.
    Mij hoort ge niet klagen natuurlijk.

Approved 9-lifer Aggr0's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manuvdv Bekijk bericht
    Rijtestje
    Ze zeiden dat je 21j moest zijn, om zeker te zijn dat je enige zin voor verantwoordelijkheid hebt en ook ervaring op de baan... Yeah right. Ik ben 19 en heb mijn vast rijbewijs al 1,5 jaar zonder enig incident, als ook ervaring binnen en buiten de grenzen van België. Ik ken mensen die net hun rijbewijs halen en dan wel in aanmerking komen voor zo'n dingen erg gewoon. Maar soit, viel niet veel aan te veranderen veel plezier!
    Ze vereisen minimum 2 jaar rijbewijs al in bezit... Denk dat mensen die 20 zijn, en 2jaar hun rijbewijs hebben dus mogelijk nog in aanmerking komen. In november heb ik rijbewijs 2 jaar, ben 21, maar ze laten het niet toe... Jammer.

Approved 9-lifer
    iTrader
    3 (100%)
    8,xx €/uur voor bij trefpunt vzw te werken in de elektrische ploeg op de gentse feesten, niet zo echt goed betaald, maar wel interessant voor praktijk op te doen .

En voor tijdens het jaar door nog eens chauffeur bij de huisartsenwachtpost in Gent, betaald worden om niets te doen (behalve een huisarts 1x/uur rondvoeren), zalig.

Crew Member Manu's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aggr0 Bekijk bericht
    Ze vereisen minimum 2 jaar rijbewijs al in bezit... Denk dat mensen die 20 zijn, en 2jaar hun rijbewijs hebben dus mogelijk nog in aanmerking komen. In november heb ik rijbewijs 2 jaar, ben 21, maar ze laten het niet toe... Jammer.
    Alright, die '2 jaar' had geen van beide bedrijven vermeld. Dat verandert de zaak natuurlijk heel wat
    What you do today can improve all your tomorrows.

Pagina 4 van 167 EersteEerste 123456781454104 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten