Pagina 6 van 15 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 120 van 297
    Member
    iTrader
    0
    hi,

Los van alle werken die JDN uitvoert, zijn er ook jobs op culinair gebied op deze boten? werkmannen moeten allesins goed eten, niet?

Ik studueerde en werk in catering atm. maar had wel graag es op een boot gewerkt.
    Iemand ervaringen hier mee? Waar leg ik het best contact? JDN zelf?

Groeten

Approved 9-lifer NotoriousP's schermafbeelding
    iTrader
    152 (100%)
    De catering daar verdient helemaal niet veel hoor en uiteraard moet je contact opnemen met JDN, via een interim bureau zal je er niet geraken.
    It's OK if you disagree with me.
    I can't force you to be right.

Member
    iTrader
    0
    Hallo gasten een vraagske ik zou willen beginnen als arbeider bij jan de nul allee bedoel als matroos aangzien geen opleiding heb in bagger wereld maar vragen ze ook direkt bewijs van goed gerdag en zeden?bij mij allee je kon al raden is hij nie blanco paar dingen van vroeger,als het moet zou ik ook avondschool volgen in oostende voor deck maar dat ik wel weet of dat papiertje van goed gedrag en zeden geen 3j avondschool voor niks was.grtzzz

Approved 9-lifer deathsythe's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Een bewijs van goed gedrag en zeden vraagt iedere werkgever toch dezer dagen?
    Of heb ik het mis?
    Gear: Denon X1100 | 2 x Sync Xtrm 1 | 2 x Reloop RMP1 | NI F1 | NI X1 | NI S2 |NI Maschine MKII | NI Audio 8 DJ | Sennheiser HD25

Member
    iTrader
    0
    Ja maar de visser die bij de nul zitten hebben niet allemaal blanco,zeggen me ze toch iemand die er ook werkt maar hij is begonnen 12j geleden zou van iemand weten die onlangs is begonnen,mijn motivatie is toch 200 procent

Member
    iTrader
    43 (98%)
    Nog zoiets wat ik mij al enige tijd afvraag, dient dit bewijs steeds "blanco" te zijn?
    Ik heb nl. een proces enkele jaren terug gehad voor een opgevoerde brommer en een accident in fout waarbij de uitspraak onvrijwillige slagen en verwondingen zijn.
    Bij het brommer voorval staat een hele waslijst oa: geen motorrijbewijs, geen verzekering omdat dit zogezegd een motor was, etc. Een hele waslijst, ik lijk wel een crimineel..
    Sorry voor de offtopic, hoop dat iemand mij hierop antwoord kan geven

Approved 9-lifer NotoriousP's schermafbeelding
    iTrader
    152 (100%)
    Ik denk niet dat zo'n zaken echt een probleem zullen vormen, daarentegen vandalisme, geweld, drugs,... zullen u duurder komen te staan
    It's OK if you disagree with me.
    I can't force you to be right.

Member
    iTrader
    0

strafblad

Heb je je al eens afgevraagd hoe je een werkvisum kunt krijgen met een strafblad ???? En je kunt nergens aan de slag als het land van bestemming je geen visum geeft !!!!!

Wij hebben er eentje aan boord gehad die niet meer mocht terugkeren nadat de verlenging van zijn werkvisum werd geweigerd omdat hij ondertussen was veroordeeld voor iets wat jaaaaren geleden is gebeurd en niet eens zo erg was. Het stond wel op zijn strafblad.

Dus ik denk niet dat je zal aanvaard worden als je werkgever niet zeker is dat hij je naar het buitenland kan sturen. Logisch toch ?

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Hallo,

Sry voor de threadbump maar zit met vragen ivm werken bij Jan De Nul.

Ik start nu in Januari met m'n vooropleiding Maritieme technieken en vroeg me af of men bij De Nul nog steeds matrozen ( Belgische) aanwerft ? En zijn ze happig op mensen met geen ervaring ? Op de website vond ik het niet direct terug.

De main plan is om uiteindelijk als stuurman te werken daar maar ik wil eerst wat zee ervaring opdoen.

Member proof's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Ik kom zojuist terug van een sollicitatiegesprek voor een staff functie. Het gesprek ging vlot en ik verwacht dan ook dat ik uitgenodigd zal worden voor een 2e gesprek.

Nu, kan iemand mij meer uitleg geven aan wat ik mij kan verwachten tijdens dit 2e gesprek? Dit zal een gesprek zijn met iemand uit de planning, dus de onderwerpen zullen meer functie-georienteerd zijn. Toch vraag ik mij af of ik mij op een of andere manier kan voorbereiden op dit gesprek. Ik wil namelijk zeer graag deze functie van project engineer invullen.

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door proof Bekijk bericht
    Ik kom zojuist terug van een sollicitatiegesprek voor een staff functie. Het gesprek ging vlot en ik verwacht dan ook dat ik uitgenodigd zal worden voor een 2e gesprek.

Nu, kan iemand mij meer uitleg geven aan wat ik mij kan verwachten tijdens dit 2e gesprek? Dit zal een gesprek zijn met iemand uit de planning, dus de onderwerpen zullen meer functie-georienteerd zijn. Toch vraag ik mij af of ik mij op een of andere manier kan voorbereiden op dit gesprek. Ik wil namelijk zeer graag deze functie van project engineer invullen.
    Hoe is het nu verder afgelopen?

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door proof Bekijk bericht

Ik kreeg in het tweede gesprek meteen een contract voor mijn neus geschoven.
    You come at the king, you best not miss.

Approved 9-lifer Nighty's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Hey torche,
    Mag ik even vragen wat je diploma is en functie waarvoor je ze in dienst willen nemen?
    Gewoon curieus omdat ik ook afstudeer dit jaar.

Member
    iTrader
    0
    Ondertussen al wel anderhalf jaar geleden dat ik daar gesolliciteerd heb.

Was voor de functie surveyor, waarvoor ik uiteindelijk toch vriendelijk bedankt heb.

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torche Bekijk bericht
    Ik kreeg in het tweede gesprek meteen een contract voor mijn neus geschoven.
    Hoe verlopen die gesprekken eigenlijk? Zijn dit meer algemene vragen of worden er ook bvb. technische vragen gesteld. Is dit enkel met een HR persoon of ook met een afdelingshoofd?

Member
    iTrader
    0
    Voor een functie in het buitenland gaan ze (HR) tijdens het eerste gesprek na of je hiervoor wel geschikt en gemotiveerd bent.

Tweede gesprek is een heel kort gesprek met het afdelingshoofd van de functie waarvoor je solliciteert. Is wat meer technisch, maar toch vrij basic. Na dit gesprek kwam iemand van HR met een contract.

Member
    iTrader
    0

Was voor de functie surveyor, waarvoor ik uiteindelijk toch vriendelijk bedankt heb.
    Waarom heb je dat dan uiteindelijk niet gedaan, zag je het buitenland niet zitten of lag het meer aan de job zelf?

Member
    iTrader
    0
    Ik had nog een andere, meer interessante aanbieding.

Member Renegadexxripxx's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ik had nog een andere, meer interessante aanbieding.
    Nu ben ik curieus en ga ik de curieuze neus spelen. op welke manier :d was die andere aanbieding interessanter?

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Renegadexxripxx Bekijk bericht
    Nu ben ik curieus en ga ik de curieuze neus spelen. op welke manier :d was die andere aanbieding interessanter?
    Wil ik ook wel weten

Pagina 6 van 15 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten