Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 22
    Approved 9-lifer Gromme's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Weblogs
    3

Blog: Help, ik doe mijn job niet meer graag.

Ik werk nu sinds 3 maanden als vertegenwoordiger maar met elke dag dat voorbij gaat besef ik meer & meer dat dit niet is wat ik wil doen. Elke dag ga ik met tegenzin werken, ik zeg niet dat iedereen elke dag graag gaat werken maar ik ga echt met tegenzin werken.

De job op zich heeft een mooie verloning, auto + tankkaart en laptop, toch kan dit niet opwegen tegen het feit dat de job niet is wie ik ben.

Vertegenwoordiger ben je.... en ik ben het niet. Het is een stressvolle job en ik besef dat ik niet ben voor die soort stress. De uren zijn lang en over het algemeen heb je nog wat huiswerk ook. Het is ook een vrij (ON)sympathieke wereld. Ik besef ook des te meer dat ik niet graag werk onder een baas in een functie waarin je veel verantwoording moet afleggen.

Nu is verder kijken naar een andere job makkelijk gezegd maar ik ben, zelfs als 25-jarige, er nog niet uit wat ik wil doen of welke richting ik uit wil.

Ik hou me graag creatief bezig en zou daar meer mee willen doen. In september begin ik al met avondschool 'fotokunst' op het academie, dus dat lijkt me al een goede stap al is dat niet persé bedoelt om daar een job van te maken maar gewoon mijn kennis en interesse te verruimen.

Mensen die ook al in een vergelijkbare situatie hebben gezeten? Hoe zijn jullie eruit gekomen?

Member
    iTrader
    0
    Tabula rasa gedaan, en heel wat pasjes teruggezet. Ofte 'reculer pour mieux sauter'. En met dat in het vooruitzicht, maak ik de ondraaglijkheid draaglijk(er). Maar ik zou niet in mijn situatie willen zijn op mijn 25ste. Dan denk/hoop ik verder/stabieler te staan.

Zoek iets deftigs/niet esoterisch en ga er dan voor. Punt!

Member Bose's schermafbeelding
    iTrader
    0
    hey daar is hij weer!

Member Santa's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)