Dag ik plaats mijn postje van uit Werk & Studie even hier aangezien dat hier wel meer volk met ervaring zit over dit onderwerp.
Ik heb laatst het idee opgevat om Devine te gaan doen, deze richting lijkt me wel wat. Mijn uuum.. leervermogen is wel wat roestig aangezien ik ben gaan werken na mijn 7nde jaar. (2 jaar geleden inmiddels) Ik heb een kot in Gent omdat ik daar een tijd heb gewerkt. Kortrijk - Gent valt redelijk goed mee maar toch had ik graag geweten of iemand zicht heeft op de start en eind uren van de lessen binnen deze richting en of het wegvallen van 1u20 (+-'us) door vervoer problemen vormt mits hoorde dat Devine een werkintensieve richting is Mijn kennis is: AS2 en 3, HTML, CSS, Illustrator en Photoshop nu acht ik mezelf lang geen autoriteit op deze vlakken maar ook geen complete leek. Ik heb nu 2 maanden, wat zou ik mezelf al wat aanleren opdat de start toch wel wat gemakkelijker zou lopen.? Iemand hier die Devine doet en ook dagelijks pendelt? Of niet pendelt, wat dan ook :P Graag bakken informatie over ervaringen met deze richting!
Hartelijk dank al
Romy

LinkBack URL
About LinkBacks
Met citaat reageren

Hoe ruim varieert de theorie zijn er ook theorielessen die geen praktijk hebben? Hebben ze allemaal een direct nut of zijn er vakken die gewoon te kennen zijn?