Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
    Member
    iTrader
    0

Registreren domeinnaam e-mailadres

Ik werk voor een vzw met een eigen website. Onze website (de template) werd ter beschikking gesteld door een extern bedrijf, maar ik ben oa verantwoordelijke voor de inhoud en het onderhoud ervan. Zij hosten ook onze website. Onze website zou ik graag bij hun behouden, maar wij zouden ons eigen e-mailadres willen registreren, zodat we onbeperkt aantal inboxen kunnen creren voor iedereen die het nodig heeft. Mometeel kunnen wij via onze host een aantal inboxen aankopen met daaraan aliassen gekoppeld, maar dat komt allemaal nogal duur uit. Ik zou dus eens willen informeren hoeveel het ons zou kosten om het domeinnaam voor ons e-mailadres apart te registreren.

Ik heb al contact opgenomen met onze host. Zij vertelden me dat ik een nieuwe registrar moet contacteren en dat ik onze transfercode moet opvragen om het domeinnaam apart te registreren. Klopt dit?

De transfercode heb ik ondertussen opgevraagd via DNS.be, maar nu weet ik niet goed waarmee rekening te houden bij het kiezen van een nieuwe registrar. Kan je ergens reviews terugvinden van de meest gebruikte in Vlaanderen? Ik heb er zelf niet zoveel verstand van

EDIT: Sorry voor de verkeerd gekozen onderwerptitel. Ik heb per ongeluk het verkeerde aangeduid. Als iemand de titel kan veranderen naar 'registreren domeinnaam e-mailadres' (ik kan het blijkbaar zelf niet doen?)

Member W0utR's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Hoeveel email adressen zou je zo moeten hebben? Je kan altijd Google Apps eens bekijken, je kan hier 10 gratis adressen bij aanmaken.
    Pricing ? Google Apps for Business

Member adrianhates's schermafbeelding
    iTrader
    0
    enkel het eerste jaar gratis dachtek

Member
    iTrader
    0
    Bedankt voor de tip. Ik had die google apps for business al eens eerder gezien, maar toen te weinig aandacht aan besteed. In principe hebben we niet meer dan 10 verschillende accounts nodig. Waar vind je dat terug dat het eerste jaar gratis is? Onderaan staat dat de trial versie maar 30 dagen geldig is.

Bij google betaal je ongeveer een 40 per gebruiker per jaar. Komt dat ongeveer overeen met de prijzen van andere registrars? Er zijn andere factoren die natuurlijk nog meespelen, waardoor ik vrij snel geneigd zou zijn om voor google te kiezen, maar de prijs is toch ook niet onbelangrijk

Member adrianhates's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik heb 3 verschillende packs bij google apps , 1 voor kwerri en dat was 1 jaar gratis en betaal er nu al een jaar voor

Voor 40 eur krijg je veel bij google , alleen geen domeinnaam

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten