Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
    Member Mutant454's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (0%)

Business idee - welke CMS?

Hallo,

Ik loop al een tijdje met een business idee in mijn gedachten en wil eigenlijk aan de slag om het concept verder uit te werken. Hiervoor ben ik op zoek naar een gemakkelijke CMS oplossing om te prullen.

Dus niet zozeer om van start/in productie te gaan, maar eerder als platform waar ik het concept meer vorm kan geven en kan uitdokteren waar ik professionele hulp zal nodig hebben. Of anders gezegd : waar mijn technische kwaliteiten tekort schieten.

Bij deze zoek ik dus een platform waar ik volgende zaken initieel zou kunnen opbouwen zonder gigantisch veel tijd te verspelen in het aanleren daarvan :

- Frontend moet niks speciaal zijn. Uiteindelijk komt daar niet meer dan de informatie van het concept op, belangrijker is een inlog pagina voor 'klanten'.

- Eens ingelogd als klant, zien zij een overzicht van informatie die uit een MySQL of MS-SQL db moet komen. Nothing fancy, als het kan wil ik dat het enigste wat ze zien eigenlijk pdf documenten zijn. De informatie die zij te zien krijgen kunnen ze zelf niet bepalen.

- Template mogelijkheden (uiterlijk)

Iemand een idee welke CMS dus het gemakkelijkste een business relatie tussen frontend en DB kan generen?

Alvast bedankt.
    “There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.” // Softball Liga

Member W0utR's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Dit kan je perfect met wordpress doen.

Member soulblade's schermafbeelding
    iTrader
    52 (96%)

Member
    iTrader
    0
    Ik zou voor 'wordpress' gaan.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten