Weergegeven resultaten: 1 t/m 18 van 18

Discussie: Partner gezocht

Member
    iTrader
    0

Partner gezocht

Hey,

Voor een website waar allemaal uitstappen op komen in eigen land (belgie) zoek ik iemand die mij wil helpen, Die eventueel zelf af en toe ook op uitstap gaat en eventueel samen wil gaan of met vrouw/vriendin.

De inkomsten worden onder ons beiden verdeeld. Liefst iemand die een layout kan ontwerpen en een klein beetje ervaring heeft met HTML,CSS indien je dit niet hebt mag je nog steeds contacteren voor meer info.

Mvg Jens

Approved 9-lifer GregoryCo's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    En wat is de bedoeling nu..? Dat die persoon helpt met het ontwerpen van websites, of iemand die op stap wil gaan?

Misschien best wat betere uitleg geven.

Member
    iTrader
    0
    Die eventueel zelf af en toe ook op uitstap gaat en eventueel samen wil gaan of met vrouw/vriendin.
    Dus iemand die zelf ook graag eens weg gaat,

Liefst iemand die een layout kan ontwerpen en een klein beetje ervaring heeft met HTML,CSS
    En die eventueel een layout kan ontwerpen, en beetje ervaring HTML voor aanpassingen ed. maar is niet nodig.

Approved 9-lifer passero's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Weblogs
    3
    Eventueel, liefst, klein beetje...
    Allemaal vaag precies.

Goed business plan en lang over nagedacht precies.

Member YaMo's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Dus je zoekt iemand die eventueel zelf op stap wilt gaat en eventueel samen met zijn vrouw of vriendin, maar misschien ook niet en die dan misschien als het hem past een website maakt, maar als hij geen zin heeft of hij het gewoon niet kan hoeft dat ook weer niet per se?

Member
    iTrader
    0
    In principe kan je dus de helft van de inkomsten krijgen zonder iets te doen; daar ben ik wel voor te vinden

Member W0utR's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Krijg je die vrouw/vriendin daarbij? Of moet je daar zelf nog voor zorgen?

Ik denk persoonlijk dat weinig mensen geneigd zijn om aan zoiets te beginnen zonder een goed plan, ook "de inkomsten worden verdeeld" word nogal te veel gezegd vind ik.
    Hoe ga je aan inkomsten raken, dit is allemaal net iets te vaag.

Member
    iTrader
    0
    Een goed plan moet ik denk ik niet zomaar aan iedereen geven of wel?
    Mensen die interesse hebben zullen dit wel horen.

En wat ik heb gezegt is liefst zoek ik iemand die een layout kan ontwerpen, de site ontwerp ik zelf.. En de persoon moet graag eens een dag/weekend weg gaan, alleen of met vrouw ed.

Crew Member Zero Grav's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Gelieve niet te posten indien je geen interesse hebt.

Jensdp1, lijkt het u niet logisch dat als ge mensen wilt lokken voor een serieus project dat ge dan wat meer moeite moet doen om een beetje professioneel over te komen? Ge moet dan nog uw fantastische idee niet ten toon spreiden, maar het is niet te veel gevraagd om op zijn minst wat concrete info te geven.

In een volgende post verwacht ik dus de volgende dingen:
    - Een concrete functieomschrijving: Hoeveel tijd zal er ongeveer naartoe gaan? Om wat voor uitstappen gaat het? Moet het een designer zijn? Moet hij HTML kunnen en dus actief meehelpen aan het opbouwen van de code van de site of niet?
    - Een idee geven van de vergoeding, het gaat hier tenslotte om een job en dan verwacht ik een degelijke verloning naar werk. Geen loze beloftes over een deel van de inkomsten die er misschien ooit zullen zijn (dat is een Request, geen job)
    - Wie betaalt die uitstapjes?

Member
    iTrader
    0
    - Een concrete functieomschrijving: Hoeveel tijd zal er ongeveer naartoe gaan? Om wat voor uitstappen gaat het? Moet het een designer zijn? Moet hij HTML kunnen en dus actief meehelpen aan het opbouwen van de code van de site of niet?

Ik zal de site maken en updaten, indien de persoon een layout kan maken is dat een plus punt maar geen vereiste

Het gaat hier niet om een full time job he.
    Iedereen doet al eens een uitstap in het weekend, daar moet je dan juist een verslag/punten en foto's van afleveren, over de betaling kan gesproken worden

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Hmmmmf,

Moeilijke materie om dit volledig zelf uit te werken en draaiende te houden Jens. 'k spreek uit ervaring, 'k heb ook een website met reviews over evenementen en de eerste maanden is dat tof. Tot je weer eens de zoveelste review binnenkrijgt die gewoonweg een opsomming is en waar je meer dan een uur werk in moet stoppen om deze vlot leesbaar te maken.

En nog zoiets waar ik véél uit geleert heb is dat je véél beter de persoon in kwestie uitbetaald voor wat hij doet van werk voor je dan dan te betalen in natura.
    De persoon in kwestie zal dan wss wel eens graag gratis ergens naartoe gaan via jouw website en als dit dan eens niet kan zijn, dan kan deze je plannen redelijk hard dwarsbomen als hij enige macht heeft op je website.
    Lees bv. css etc. aanpassen via ftp en lang deze weg zou deze dan je website offline kunnen halen omdat je niet z'n zin kan geven.

Ik wil je maar waarschuwen voor dingen waar je misschien nog niet hebt aan gedacht want niet iedereen is zo goed gelovig.

Member tonymontana's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Schrijf eerst zelf wat artikels, probeer een community op te bouwen en laat hen vervolgens voor niets schrijven of werk een puntensysteem uit. Het web zit vol wijsneuzen die hun mening willen geven. Kijk maar naar de vele restaurant en hotel review sites. Zal goedkoper zijn, sneller groeien eens het begint te draaien en veel actiever.

Soit zo zou ik een gelijkaardig project aanpakken.

Member Dubbelpunt's schermafbeelding
    iTrader
    5 (86%)
    Ik wil u niet ontmoedigen maar dit idee heb ik al 4 keer zien passeren. Meestal lukt dit wel voor zo'n 20-50 man, maar dan stopt het aantal inschrijvingen. En die 20-50 personen zijn dan nog meestal vrienden.

Ofwel begrijp ik het verkeerd, ofwel zal je een beest van een sales man moeten aanwerven
    Vraagjes:
    - hoeveel ga je vragen om discotheek X op jouw site te plaatsen?
    - waarom zouden die mensen dat doen? wat zijn de argumenten?
    - hoeveel unieke bezoekers zal je hebben per maand?

Member
    iTrader
    0
    Beste,

Ik design al jaren websites. Voor meer info
    dreetno_boy(at)msn.com

vervang de at dor @

Member d-zilla's schermafbeelding
    iTrader
    2 (75%)
    En nog steeds geen formeel e-mailadres...

Member tonymontana's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Hij is dan ook nog maar 15 jaar zo te zien. Die 'al jaren' is dus voor interpretatie vatbaar .

Approved 9-lifer Mexter's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Maak anderts eerst een portfolio en gooi dat online, dan kan iedereen zien
    hoe (goed) je bent

Member adrianhates's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LouisD Bekijk bericht
    Beste,

Ik design al jaren websites. Voor meer info
    dreetno_boy(at)msn.com

vervang de at dor @
    Hebt ge niet door dat het ongeloof marginaal lijkt om

"Beste"
    en
    "dreetno_boy(a)msn.com"

samen te gebruiken?

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten