Hey,
Er zijn verschillende manieren in Drupal om Multiple Galleries aan te maken. Maar bij elke methode zit ik vast en krijg ik het dus niet in orde.
ik was begonnen met manier 1:
1) 2 content types -> Gallery en Image -> en bij Gallery heb je dan een node reference Field. Zodat als je Image upload kan je kiezen in welke Gallery je ze plaatst. Met de module EVA moet je ook een paar instellingen goed zetten en alles werkte..
Tot ik mijn andere pagina's bekeek! Mijn view die ik genoodzaakt op node/% had dus ook effect op mijn Pages, die ook nodes zijn.
Een paar dingen gegoogled en gevonden maar niets wat echt een oplossing gaf.
-> Mogelijke fix Panels + Pagemanager om node routing te doen, maar damn dit zie ik niet echt zitten tenzij er een tutorial is waar ik overkijk?
------------------
Op IRC een paar opties gevraagd wat ik kon doen, en één daarvan had me gezegd om mijn Gallery content type te laten vallen, en met Taxonomy te werken.
bij deze de 2de methode:
2) Content type Image + een taxonomy field. Je maakt een Vocabulair aan met de naam Gallery, hierin stop je verschillende terms. Bij Image heb je een Term reference field waar je de terms in kan selecteren.
Nu kan je een view aanmaken met het path: /gallery
Nu mijn probleem: Als ik mijn view bekijk dan zie ik enkel de titel van mn Image, maar de image zelf niet, terwijl bij fields wel content: image aanstaat..
En daar sta ik nu..
------------------
Is er soms een tutorial die ik niet gevonden heb, om enigzins te doen wat ik wil? of iemand die mij erdoor wil/kan loodsen?
Alvast bedankt!

LinkBack URL
About LinkBacks
Met citaat reageren