Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 22 van 22
    Member faxxR's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Dreamweaver en MAMP (ik werk op een mac)

Approved 9-lifer Tyfius's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik ben vooral een desktop applicatie programmeur en gebruik daarvoor C# en Visual Studio, met de ReSharper plug-in. En het bedrijf achter ReSharper geeft ook PHPStorm uit. Zoveel kostte de licentie nu ook weer niet en ik vind toch een aantal handige refactor functionaliteit terug die ik standaard met Eclipse PDT of Netbeans niet had. En zolang ik er tevreden van ben ga ik niet meteen wisselen, kost teveel tijd en moeite om telkens een nieuwe IDE te leren gebruiken.

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Aptana + WAMP en onze docent front-end probeert ons elke les warm te maken om over te schakelen naar vb voor HTML5 + CSS3 + Javascript + JQUERY + ...

Naar schijnt zou dat zeer compleet zijn, maar mijn honger is gestild met Aptana.

Member BramVanroy's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door krulle3 Bekijk bericht
    Aptana + WAMP en onze docent front-end probeert ons elke les warm te maken om over te schakelen naar vb voor HTML5 + CSS3 + Javascript + JQUERY + ...

Naar schijnt zou dat zeer compleet zijn, maar mijn honger is gestild met Aptana.

Aptana + WAMP = Developmentsoftware / testomgeving
    HTML5 + CSS3 + JS (&jQuery) = programmeertaal.

Wut?
    Mobielinformatie.com: Waarom je de nieuwe Macbook wel dan niet moet aanschaffen!

Member Disa's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Hangt er een beetje vanaf aan wat voor project ik werk.
    Al mijn development werk doe ik op OS X, deployment gebeurd meestal op een Debian/Ubuntu instance.

• Aptana.
      Python, frontend work (HTML, CSS, Javascript)
      De meeste python (web) projecten die ik doe zijn gebaseerd op Django. Dat heeft zijn eigen development server. Als production server gebruik ik nginx of Apache.
      Ik kan iedereen aanraden om ZELF eens Apache/Mysql/.. te installeren. Daar kan je toch ook een aantal dingen uit leren.
    • Eclipse
      Vooral voor Java projecten.
      Ik vind eclipse gewoon prettiger werken dan Netbeans. Het ziet er ook stukken beter uit (op OS X.) Het is gemakkelijk om codestyle/templates over een heel project te delen wat commits cleaner houdt (geen 1000 whitespace changes) en de stijl een beetje gelijkaardig laat.
      Meestal gebruiken we Jetty die meegeleverd wordt in de jar file zelf. Dus geen standalone webcontainer (Tomcat/WebLogic) meer. Normaal wordt er een Apache voorgezet om de static files te serven. Maar Jetty doet het nu ook zo snel dat we aan het kijken zijn om gewoon rechtstreeks te serven vanuit Jetty (en dus geen Apache meer voor te plaatsen.)
    • Vim
      Als er kleine aanpassingen moeten gebeuren en ik geen zin/tijd heb om een IDE op te starten ^^

Approved 9-lifer Dieterg's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Netbeans: PHP, java, html, js en css
    Visual studio: C#
    Snel iets aanpassen: notepad++
    -

Member Fraggie's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dJeez Bekijk bericht
    Als IDE zowel NetBeans als Eclipse en binnenkort ga ik phpStorm ook eens testen.
    Hier alvast een zeer goeie evaring met de producten van jetBrains, zo heb ik een Academic License van PyCharm wat een super plus punt is vergeleken met andere licentie overeenkomsten. M.a.w. goeie producten en goeie mentaliteit :P.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten