Ik vraag me af hoe ik een spoiler in een website plaats? Als ik <spoiler> </spoiler> gebruik op mijn website dan zie ik gewoon de code ipv een spoiler ... Hoe komt dit? Ik gebruik dreamweaver 5 ...
Alvast bedankt.
Ik vraag me af hoe ik een spoiler in een website plaats? Als ik <spoiler> </spoiler> gebruik op mijn website dan zie ik gewoon de code ipv een spoiler ... Hoe komt dit? Ik gebruik dreamweaver 5 ...
Alvast bedankt.
Lol, omdat de spoiler tag gewoon niet bestaat. Is gewoon een manier van opmaken waarbij de tekst dezelfde kleur heeft als de achtergrond waardoor die enkel zichtbaar wordt bij het selecteren. Bijvoorbeeld:
Code:<span style="color:#000;background:#000">Spoilertekst</span>
Als het moet zoals 9lives;
Sorry voor de tokens, maar geen zin op de phpbb tokens eruit te filterenCode:<div style="margin:20px; margin-top:5px"><div class="quotetitle"><strong>{L_SPOILER}</strong> <input type="button" value="{L_SHOW}" style="width:45px;font-size:10px;margin:0px;padding:0px;" onclick="if (this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display != '') { this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display = ''; this.innerText = ''; this.value = '{L_HIDE}'; } else { this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display = 'none'; this.innerText = ''; this.value = '{L_SHOW}'; }" /></div><div class="quotecontent"><div style="display: none;">{TEXT}</div></div></div>![]()
Even beautifyen.
Code:<div style="margin:20px; margin-top:5px"> <div class="quotetitle"> <strong>{L_SPOILER}</strong> <input type="button" value="{L_SHOW}" style="width:45px;font-size:10px;margin:0px;padding:0px;" onclick="if (this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display != '') { this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display = ''; this.innerText = ''; this.value = '{L_HIDE}'; } else { this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display = 'none'; this.innerText = ''; this.value = '{L_SHOW}'; }" /> </div> <div class="quotecontent"> <div style="display: none;"> {TEXT} </div> </div> </div>![]()
Hij bedoelt waar de code moet tussen de huidige code; in de head, body, of tussen welke div ..
keb geen idee wat een "spoiler" betekent in deze context, dus ik kan je al niet helpen.
Maar van wat ik lees is dat gwn text die niet zichbaar is vermits deze dezelfde kleur heeft als de bg. Dus plaats deze dan waar je hem nodig hebt .. tussen de juiste huidige divs.
Als je echt hulp nodig hebt, PM me dan u code wnt vaak zijn dat hier toch maar **** (vrije invulling mogelijk).![]()
Allé, na een steek onder de gordel en alle onnozelheden aside kunnen we nu gewoon afwachten tot de threadstarter zélf aangeeft wat hij bedoelde.
Ik bedoelde wat cool_boy_ke aangeeft
Dan moet ge gewoon demon326 zijn code gebruiken op de plaats waar ge wilt dat de spoiler verschijnt. Als ge twijfelt, probeer het dan uit en als het niet succesvol is kunt ge met een codevoorbeeld komen om naar de volgende stap te geraken.
het beste/Mooiste liijkt mij gewoon de jquery toggle() function?
$('.toonAntwoord').click(function() {
$('.antwoord').toggle('slow', function() {
});
});
<a href="#" class="toonAntwoord">Toon het antwoord</a>
<div class="antwoord">het verborgen antwoord zal worden getoond bij een klik, en verborgen worden bij een andere.</div>
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)