Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
    Member revival's schermafbeelding
    iTrader
    0

Kost website + webbeheer

Hallo,

Voor een schoolopdracht had ik graag geweten hoeveel men gemiddeld betaald voor een website + het beheer ervan in de toekomst.

Het moet niks speciaals zijn maar moet toch professioneel overkomen.
    Als voorbeeld: Uw Lifestyle PA - Lifestyle Personal Assistant - Lady Butler- Uw Lifestyle Personal Assistant

mvg!

Approved 9-lifer dragonflo's schermafbeelding
    iTrader
    38 (100%)
    Site is opgezet met ‚ÄĘ Create a Free Website with our Website Builder - Jimdo vermoed ik en ziet er zeer goedkoop uit.

Member Bent's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Je voorbeeldwebsite zal inderdaad niet zoveel kosten.

Wanneer je enige kwaliteit wilt, moet je toch 1.000 EUR als absoluut minimum nemen.

Approved 9-lifer Dastardly's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    aangezien het voor een taak voor school is zou ik toch zeker vermelden dat er geen vaste prijs geplakt kan worden op verder onderhoud van een site. in de realiteit gaat dit meestal via een onderhoudscontract (x aantal uren die te besteden zijn aan van alles en nog wat, al dan niet vooraf betaald of in regie).

ook belangrijk is de input van de klant zelf. hebben ze al een duidelijk beeld wat ze willen qua inhoud? hebben ze al teksten voorzien etc.

die site die je als voorbeeld geeft komt wel allesbehalve professioneel over

Member Streaker's schermafbeelding
    iTrader
    16 (94%)
    Ik werk hier momenteel bij een bedrijf dat webdesign/building en software ontwikkeling doet. Dus eigenlijk zowat alles wat met ICT te maken kan hebben. En deze mensen werken maar voor 3 bedragen. 2,5K 25K of 250K. Alles er tussen bestaat niet

Is wel voor professionele bedrijven bedoeld, dus bakker Jan van achter den hoek zal hier dan ook niet direct komen.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten