|
|
#1 | ||||
|
De koffiepauzehoek
![]() ![]() ![]() Ik krijg het zo op m'n zenuwen van sommige dingen als ik aan het coden ben, dat ik nood heb om dit te delen maar dit zou off-topic zijn. Daarom hier een topic om al uw woede omtrent iets uit te schreeuwen! Verdommese colorbox is een pain in the ass! Let the rages flow. Laatst gewijzigd door BramVroy; 27 oktober 2011 om 16:34 |
||||
|
|||||
|
|
#4 (permalink) | ||||
|
Allé BramVroy, ik heb er u al eens over bericht en nog zit ge met die verkeerde prefixes te werken. I get it, ze zijn een pain in the ass, maar na al die commentaar erop zou het toch duidelijk mogen zijn dat Other bedoeld is voor vragen omtrent talen waar geen prefix voor is en dat dit (ook al is er geen specifieke community prefix) nog het meeste onder discussie valt.
|
||||
|
|||||
|
|
#5 (permalink) | ||||
|
Geef mij er zo maar ene, niets waar ik aan werk (grafisch of code) zonder dit bij de hand: http://www.monsterenergy.com/uploads...nl_2_about.png
|
||||
|
|||||
|
|
#6 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() En Carrion: bah! kVind Monster echt vies Die gele toch |
|||||
|
||||||
|
|
#8 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#12 (permalink) | ||||
|
Da's deel van het bandleven
![]() Ma kom, zo ongezond is da toch nie (onze dagvoorraad toen we naar de studio waren vorige week) http://i40.tinypic.com/5z18cw.png 4 spaghetti's 12 hamburgers van delhaize 7 hamburgers van mora 2 pizza's van den aldi pak dinokoeken 2 pakken macaroni Fleske water ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#13 (permalink) | ||||
|
Ik krijg het vooral op mijn zenuwen van klanten die om de 5 minuten van gedacht schijnen te veranderen terwijl de ontwikkeling al gebudgetteerd is èn bovendien al gestart. En de web accounts (project managers) die daar dan geen antwoord op weten, en wij (technische project leads) die dan uiteindelijk op onze donder krijgen als we de deadline niet halen...
![]() Shit always rolls down hill. Hehe, dat lucht op... ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#14 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#17 (permalink) | ||||
|
Ik haat IE!
![]() In't weekend eens debuggen. Zie: Foto's 2011 | De Notenbalkers Schaffen (werkt in alle browsers normaal, niet in IE) Als iemand het direct ziet: PM ![]() |
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|