Pagina 41 van 94 EersteEerste ... 313738394041424344455191 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 801 t/m 820 van 1864

Discussie: De koffiepauzehoek

Member BramVanroy's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door demon326 Bekijk bericht
    Gewoon in de algemene rror log van drupal kijken en sorteren op module?
    Ik kan toch niet sorteren op module ze en hij geeft ook geen algemene error.

Member W0utR's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    TL;DR

Kga het is zeggen he, ik krijg echt het schijt van die zogezegde entrepreneurs die denken dat ze de groten held zijn maar uiteindelijk al het werk door freelancers laten doen.

Werk er nu met zo ene samen, hij kan het goed uitleggen allemaal he, maar hij heeft totaal geen verstand van waarmee hij bezig is.
    Het ergste van al is hun manier van communiceren, omdat zij tijd genoeg hebben moet iedereen dat maar hebben.

Ik heb van in het begin gezegd dat ik er enkel aan kan werken wanneer ik tijd heb, op ne zondag wanneer ik rustig wil ontspannen heb ik dus geen tijd, maar dat snappen die mannen niet he ...

Dees weekend is hij er dan al helemaal over gegaan, 2 weken geleden had ik wat updates gedaan, nu pas komt hij af met te zeggen dat er iets niet werkt zoals HIJ het verwacht, ik heb er geen probleem mee om dat aan te passen, maar als je zelf 2 weken wacht om iets na te kijken moet je niet verwachten dat dit op een paar uur aangepast gaat worden.

Kheb hem maar eens duidelijk gemaakt dat ik de komende weken echt geen tijd heb om eraan te werken, die paar foutjes wil ik nog gerust oplossen (omdat dat wss fouten zijn die ik gemaakt had), maar op de rest gaat hij nu is toch moeten wachten.

On top of it all, 't is nen hollander, dus ge kunt al raden of hij goed betaald of ni...

Member adrianhates's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door W0utR Bekijk bericht
    TL;DR

-- knip --
    goede afspraken hebben op papier is wel nice dan
    Buiten dat selecte groepje van serieuze mensen heb ik het al afgezworen om met Nederlanders in zee te gaan

Member W0utR's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Gohja, ik ben iemand die altijd wel zo goed mogelijk probeert te werken voor mensen, en zal vaak ook wat extra doen, maar sommige mensen zien dat en profiteren er direct van.

Trek er mij nu toch niet veel van aan, ik ben nog bereid om de fouten eruit te halen, maar daarna ga hij toch moeten wachten.
    Ik denk dat ik dringend is wat meer moet gaan vragen om zo'n mensen weg te krijgen ...

iTrader
    1 (100%)
    Iemand een idee of WP meer lightweight is dan Drupal? Hangt natuurlijk ook van geinstalleerde modules af, maar zo grofweg genomen?

Op de website van onze jeugdvereniging draai ik nu Drupal, maar ik begin toch te twijfelen of dat nu wel nodig is.. Het enige dat ik moet hebben is gebruikers, comments, nieuws posts en foto galerijen. Dat heb je bij WP toch ook, hoop ik?

Approved 9-lifer demon326's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Weblogs
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BramVroy Bekijk bericht
    Iemand een idee of WP meer lightweight is dan Drupal? Hangt natuurlijk ook van geinstalleerde modules af, maar zo grofweg genomen?

Op de website van onze jeugdvereniging draai ik nu Drupal, maar ik begin toch te twijfelen of dat nu wel nodig is.. Het enige dat ik moet hebben is gebruikers, comments, nieuws posts en foto galerijen. Dat heb je bij WP toch ook, hoop ik?

Zoveel frustraties van drupal gekregen?

Approved 9-lifer Dieterg's schermafbeelding
    iTrader
    0

Niet zoveel ervaring met drupal, wel wat met wordpress. Wat bedoel je met gebruikers? In wordpress kan je idd verschillende gebruikers aanmaken met bepaalde rechten. Het is wel niet zo dat je een user-systeem hebt zoals in drupal. Dan moet je een kijkje nemen naar buddypress al heb ik hier niet zoveel ervaring mee.

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door demon326 Bekijk bericht
    Zoveel frustraties van drupal gekregen?
    Nee, maar toch wat frustraties rond het onderhoud en de werking van de modules voor 7. Misschien probeer ik 6 wel gewoon.. Ook is het wat heavy-weight.

@Mam: wat bedoel je? Dus bezoekers kunnen zich niet zelf registreren ofzo? Ik zou gewoon willen dat mensen zich kunnen registreren (Facebook connect) en zo reageren.

iTrader
    0
    Nee, maar toch wat frustraties rond het onderhoud en de werking van de modules voor 7. Misschien probeer ik 6 wel gewoon.. Ook is het wat heavy-weight.

@Mam: wat bedoel je? Dus bezoekers kunnen zich niet zelf registreren ofzo? Ik zou gewoon willen dat mensen zich kunnen registreren (Facebook connect) en zo reageren.
    Ahja, daar zullen wel plugins voor bestaan (WordPress › WP-FacebookConnect « WordPress Plugins). Ik bedoel maar dat ik het user-systeem in wordpress niet zo denderend vind. Dat valt niet echt te vergelijken met drupal.

Als je echt met users wilt werken is buddypress wel een goede plugin. Maar dat is een beetje overkill denk ik .

Member felixdraait's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mam Bekijk bericht
    Niet zoveel ervaring met drupal, wel wat met wordpress. Wat bedoel je met gebruikers? In wordpress kan je idd verschillende gebruikers aanmaken met bepaalde rechten. Het is wel niet zo dat je een user-systeem hebt zoals in drupal. Dan moet je een kijkje nemen naar buddypress al heb ik hier niet zoveel ervaring mee.
    Hoezo? Users kunnen toch gewoon zichzelf registreren om comments te schrijven e.d.?

Bram: adhv jouw beschrijving lijkt WP me in casu zeker ook een haalbaar alternatief voor Drupal. Ik persoonlijk zou wel niet veel zin hebben om de volledige back-end van een perfect werkende website te herschrijven.

Dat terzijde mag je WP niet onderschatten. Voor echt grote projecten (corporates, communities, et cetera) val je beter terug op Drupal, maar voor kleinere projecten (portfolio's, blogs, kmo's, enz.) verkies ik toch met voorsprong WP, ook qua usability naar de eindgebruiker toe.

iTrader
    1 (100%)
    Ik ben wat aan't rondzien en ik ben toch al op twee heel toffe plug-ins gekomen. Inderdaad die Facebook Connect en ook op Fotobook. Dat is eigenlijk ideaal voor ons omdat wij veel FB gebruiken.

Nadeel: colorbox (gvd I hate cB) en precies geen ondersteuning voor een hierarchy. Da's wel héél jammer Zo lang bij Drupal achter zitten zoeken en nu dees. Voor de rest ziet dat er wel heel handig uit.

Wat denken jullie? Bedankt voor de tips al

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door felixdraait Bekijk bericht
    Hoezo? Users kunnen toch gewoon zichzelf registreren om comments te schrijven e.d.?

Bram: adhv jouw beschrijving lijkt WP me in casu zeker ook een haalbaar alternatief voor Drupal. Ik persoonlijk zou wel niet veel zin hebben om de volledige back-end van een perfect werkende website te herschrijven.

Dat terzijde mag je WP niet onderschatten. Voor echt grote projecten (corporates, communities, et cetera) val je beter terug op Drupal, maar voor kleinere projecten (portfolio's, blogs, kmo's, enz.) verkies ik toch met voorsprong WP, ook qua usability naar de eindgebruiker toe.
    Mja het is eigenlijk eerder persoonlijke mening.. Ik weet dat het kan maar ik zou dan toch eerder naar drupal gaan! :-)

iTrader
    1 (100%)
    Vervelend dat ik Wordpress niet echt kan testen ...
    - One.com ondersteunt maar 1 database
    - Voor FB app moet ik één URL ingeven

-> ik kan WP niet bij m'n andere site steken omdat ik het niet echt vertrouw om een wordpress site naast een drupal te hebben ..

iTrader
    20 (100%)
    Weblogs
    3

-> ik kan WP niet bij m'n andere site steken omdat ik het niet echt vertrouw om een wordpress site naast een drupal te hebben ..
    Als de FB comments het probleem zijn bij drupal, waarom de commentbox dan niet 'hardcoden' in uw comment tpl file, ipv persé die module te willen gebruiken? Gewoon zorgen dat je de huidige pagina url opvangt en deze in de href van de facebook code zet...

iTrader
    1 (100%)
    Maar ik wil meer dan comments hé.

Log-in met FB -> account wordt aangemaakt voor user. En op die manier dan verder.

iTrader
    20 (100%)
    Weblogs
    3
    Maar ik wil meer dan comments hé.

Log-in met FB -> account wordt aangemaakt voor user. En op die manier dan verder.
    Probeer dan de module, facebook for drupal ofzo.... die heeft alle opties die je wenst

Member felixdraait's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)

Ik zie niet in waarom je dat 'niet zou vertrouwen'? Stel in WP gewoon een database-prefix vast (e.g. wp_users etc), dan zit alles wel in dezelfde database, maar is het toch mooi gescheiden. Allez bon, het is sowieso gescheiden, maar net iets overzichtelijker wanneer je sql-queries wil uitvoeren.

iTrader
    1 (100%)
    Ja, heb het al gefixt. Toch zijn die plug-ins ook niet echt wat ze moeten zijn precies.

FB for Drupal werkt ook niet (login toch niet). Heb daar een ticket voor aangemaakt.

Approved 9-lifer passero's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Weblogs
    3
    Ik gebruik FB login voor drupal en werkt perfect... Ik gebruik drupal 7.

iTrader
    1 (100%)
    Link naar de modulepagina? Degene die ik heb geprobeerd, hebben problemen met ofwel OAuth2.0 ofwel iets met "fbu property unknown".

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten