Idd, heb het vriendelijk afgewezen, maar wel altijd interessant voor de toekomst natuurlijk
Idd, heb het vriendelijk afgewezen, maar wel altijd interessant voor de toekomst natuurlijk
Laatst gewijzigd door W0utR; 1 mei 2012 om 11:03
Gebruiken veel van jullie LinkedIn eigenlijk?
Ik heb wel een LinkedIn, en hou het wel min of meer up-to-date, maar eenmaal ik ga beginnen werken, ben ik van plan het eens grondig onder hande te nemen. Het is echt wel heel handig, en er zijn heel veel bedrijven die naar je profiel kijken. SOmmigen kijken er zelfs uitsluitend naar....
Ik gebruik het al jaren en het heeft me wel wat leuke dingen opgebracht. Zo heb ik via LinkedIn de aanbieding gekregen om mijn boek te schrijven.
Ik post natuurlijk ook wel redelijk wat op linkedIn. Mijn twitter is gekoppeld aan linkedIn.
Ik heb de indruk dat mensen die in de IT zitten wel veel zijn met linkedIn.
Ik hou mijn LinkedIn eigenlijk gewoon up to date, voor de rest doe ik er niet zo heel veel mij.
Mijn Twitter is ook gekoppeled aan linkIn, waardoor het wss wat actiever lijkt
Misschien kunnen we wat Sharen? Ik ben er nog maar net op. Hier mijn profiel.
Nee! Dan gaat mijn algemeen beeld van jullie weg! Dat is zoals bij samson en gert. Marléneke hebben ze voor die zelfde reden ook nooit in beeld gebracht! NOOOESSSS!!
j/k
Ik heb ook een linkedin profiel, ik doe er wel niets mee. Ik zal dat wel eens aanvullen als ik ga werken..
Firefox toont nu lijnnummers bij broncode inspectie![]()
Hmm.. Daarstraks een mail van Twitter 'U wordt nu gevolgd door ...' Bleek dat een webdesigner te zijn, dus ik blij (altijd leuk om ervaringen te delen). Bekijk ik de link op zijn profiel en dan kwam ik op dit uit: BlueBodens Blog
Toch maar stiekem ontvolgd ...
Al goed dat hij geen tables gebruikt.
Ik vind zijn admin panel wel interessant. Iets in mij zegt dat hij beter geen link naar het admin panel had gebruikt op zijn publieke pagina's; geen captcha of andere security dus ik ga mij is amuseren denk ik
Toch fameus dat hij 15k followers heeftgekochtop zijn twitter..
Bwa, ik vind 't gebruik van animatie in het logo op zenne andere site Brugbart nochtans eens zeer verfrissend om te zien![]()
Zijn er hier mensen met ervaring in Symfony2? Heb een vraag rond bundle assets. Maar eerst even polsen voor ik een topic open![]()
Yep, doe maar. Als 'k kan helpen zal ik wel ff de moeite nemen om te posten (misschien wel niet direct - afhankelijk van hoe ingewikkeld je probleem is uiteraard - ik heb 't nl. druk...).
BTW Als je vraag is : waar zet ik die? Dan is src/YourBundle/Resources/public met daaronder een folderstructuur om JS scripts ed meer op te splitsen aangewezen. Dan worden die met app/console assets:install web direct correct geplaatst en kan je er aan in je Twig templates door te refereren naar {{ asset('bundles/yourbundle/[<folder(s)>/]<filename>') }} waar je het pad naar de specifieke asset wil bekomen. Op Linux/OS X kan je ze ook symlinken trouwens (misschien iets handiger voor de development omgeving).
En voor de volledigheid : Assetic gebruiken is ook wel een aanrader...
Laatst gewijzigd door dJeez; 7 mei 2012 om 20:38
PSN: dJeezBE - Delicious bookmarks
Disclaimer: I am currently suffering from severe CSD (Compulsive Sarcasm Disorder). - L'onion fait la farce - Facile largire de alienoPastafarian by choice
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)