Pagina 37 van 127 EersteEerste ... 273334353637383940414787 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 541 t/m 555 van 1903

Discussie: De koffiepauzehoek

Approved 9-lifer demon326's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Weblogs
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door W0utR Bekijk bericht
    Taxonomy leek mij geen goeie oplossing in dit geval.

Teams bevatten meer dan enkel de naam en ze moesten makkelijk aanpasbaar zijn.
    Vlak voor het event worden er trouwens nog snel snel teams toegevoegd. (door de klant)
    Als het geen free tagging is, maar een select optie tussen twee, kan het toch geen probleem zijn? Selecteer de correcte taxo term en klaar? . Hoe dan ook, veel succes

Member W0utR's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Het heeft eigenlijk niet echt iets met tagging te maken, vandaar ook dat ik niet voor taxonomy wou gaan.

Teams zijn echt gewoon nodes die ook op andere plaatsen getoond word.

Hoe dan ook, het lijkt nu te werken, eventueel later naar een andere oplossing zoeken, was aan het denken om gewoon views fields te overschrijven en daar de translatie te zoeken. Zou ook moeten werken

Member BramVanroy's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ik begrijp niet echt waarom mijn post in die site-check gedeletet werd. Oké, het is niet behulpzaam in die zin dat ik die persoon iets bijleer (terwijl ik áltijd mensen in de site-check zo goed mogelijk feedback geef) maar wel in die zin dat ik probeer duidelijk te maken dat zoiets niet is wat wij hier doen. Dat is voor alle vaste webdesign-webdevelopment @9lives gangers gewoon tijdverlies. Als je dat topic niét sluit en er niks negatief mag over gezegd worden buiten enkele tips staat het hier binnen de kortste keren vol met website die gemaakt zijn WYSIWYG-editors.. Dat is (imo) echt niet de bedoeling van dit subforum en dan ga ik na een tijdje ook gewoon geen moeite doen om zoiets te reviewen (en anderen ook niet denk ik). /rant
    Mobielinformatie.com: Waarom je de nieuwe Macbook wel dan niet moet aanschaffen!

Member Zero Grav's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Omdat als ge op dit forum een vinger geeft er direct een hele arm wordt genomen. Gij plaatste uw post, even later werd erop gereageerd, maar kon iemand het niet laten om het toch nog eens gewoon te quoten zonder er iets bij te zetten. Dan wordt er enkel en alleen nog op dat element gefocust en zal er niet meer over de site zelf gediscussieerd worden.

Het feit dat em met een WYSIWYG-editor werkt stoort mij niet, en dat mag em ook best showen, zolang de layout maar zelf gemaakt is.. Dat het belachelijk is om dan tegen betaling sites te gaan maken is een feit, maar dat is eigenlijk irrelevant voor site-check. Ge moogt best wel negatieve dingen over de site zeggen, maar dit had niets met het design of de code op zich te maken.

Member Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    57 (100%)
    Goh ik vind dat ergens toch wel samen gaan hoor. Is hetzelfde als zeggen dat je naar de fitness gaat om af te vallen maar dat er enkel over het sporten mag gepraat worden maar niet uw eetgewoontes.
    Life's swinging hard, but I'm swinging harder

iTrader
    18 (100%)
    Uit welke koekendoos hebt ge die vergelijking getrokken?

Member Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    57 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zero Grav Bekijk bericht
    Uit welke koekendoos hebt ge die vergelijking getrokken?
    'k zijn te maandag naar de fitness geweest, daarmee
    Life's swinging hard, but I'm swinging harder

Member profound's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)

maar kon iemand het niet laten om het toch nog eens gewoon te quoten zonder er iets bij te zetten.

iTrader
    1 (100%)
    Omdat als ge op dit forum een vinger geeft er direct een hele arm wordt genomen. Gij plaatste uw post, even later werd erop gereageerd, maar kon iemand het niet laten om het toch nog eens gewoon te quoten zonder er iets bij te zetten. Dan wordt er enkel en alleen nog op dat element gefocust en zal er niet meer over de site zelf gediscussieerd worden.

Het feit dat em met een WYSIWYG-editor werkt stoort mij niet, en dat mag em ook best showen, zolang de layout maar zelf gemaakt is.. Dat het belachelijk is om dan tegen betaling sites te gaan maken is een feit, maar dat is eigenlijk irrelevant voor site-check. Ge moogt best wel negatieve dingen over de site zeggen, maar dit had niets met het design of de code op zich te maken.
    Hmja, ik vind dat webbuilding gewijs onethisch. Iemand feedback geven op iets waar hij zelf amper werk aan heeft waarmee hij geld verdient. Ik vind niet dat zoiets hier thuishoort. But hey, you da mod!

Anyhow: weet iemand hoe je in Drupal 7 je $attributes in een link kan behouden en toch een rel attribute kan toevoegen? Ik heb al dit geprobeerd maar dat werkt niet:

Code:
    l($image, $link_path, array('html' => TRUE, 'attributes' => $attributes, 'rel' => 'something'))
    Code:
    l($image, $link_path, array('html' => TRUE, 'attributes' => array($attributes, 'rel' => 'something')))
    Mobielinformatie.com: Waarom je de nieuwe Macbook wel dan niet moet aanschaffen!

Approved 9-lifer demon326's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Weblogs
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BramVroy Bekijk bericht
    Anyhow: weet iemand hoe je in Drupal 7 je $attributes in een link kan behouden en toch een rel attribute kan toevoegen? Ik heb al dit geprobeerd maar dat werkt niet:

Code:
    l($image, $link_path, array('html' => TRUE, 'attributes' => $attributes, 'rel' => 'something'))
    Code:
    l($image, $link_path, array('html' => TRUE, 'attributes' => array($attributes, 'rel' => 'something')))
    Kan in template.php...

Drupal theme function overriding | DrupalSN.com

zie reactie #14 als hij deze niet onmiddellijk toont..

theme_links | theme.inc | Drupal 7 | Drupal API

Daar zou ge uw begin moeten kunnen vinden..

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door demon326 Bekijk bericht
    Kan in template.php...

Drupal theme function overriding | DrupalSN.com

zie reactie #14 als hij deze niet onmiddellijk toont..

theme_links | theme.inc | Drupal 7 | Drupal API

Daar zou ge uw begin moeten kunnen vinden..
    Heb het op Drupal stack gevraagd en dit is het antwoord:

Code:
    $attributes['rel'] = 'the_rel';
    l($image, $link_path, array('html' => TRUE, 'attributes' => $attributes));

Member W0utR's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Voor de mensen die het nog niet wisten:

Adobe Photoshop CS6 Beta - Adobe Photoshop CS6 Beta | digital image editing software - Adobe Labs

Dieje content aware patch ziet er wel bangelijk gerief uit!

iTrader
    18 (100%)
    Er zitten echt wat zalige verbeteringen in. Eindelijk snappen vectorpunten naar pixels zodat ge geen subpixels (lees blurry borders) meer krijgt op shapes. Ge kunt éindelijk J gebruiken om folders te duplicaten en er zijn precies ook wat verbeteringen in vectordrawing/sorting aangebracht. Allemaal belangrijke dingen voor webdevelopers.

Mooi overzichtje Photoshop CS6 improvements

Pagina 37 van 127 EersteEerste ... 273334353637383940414787 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten