Pagina 35 van 94 EersteEerste ... 253132333435363738394585 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 681 t/m 700 van 1861

Discussie: De koffiepauzehoek

Member blackrabbit's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    "pikken"? Als ze ervoor betalen is dat niet (persé) uw eigendom he. En wat als zij een andere er op verder zouden willen laten werken?

Nuja, niets tegen dat model, maar dan hoop ik toch dat uw prijzen ook navenant zijn...

Member Shaddix's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Het is maar hoe je het verkoopt he. Als de klant dat niet wil moet hij de overeenkomst maar lezen.
    Langs de andere kant vraag ik me wel af hoe je dat gaat controleren, zeker als je al véél projecten hebt afgewerkt.

Member Scissor's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big_ Bekijk bericht
    Kan iemand me een richtprijs geven aub?

Een volledige website laten coderen in HTML, ongeveer 20 pagina's.
    Met registratiefunctie en zoekfunctie. Mogelijkheid om een profiel aan te maken en te bewerken enzo, dus geen statische website.

Edit: Er zouden wel JPEG en PDF bestanden van bijna elke pagina meegeleverd kunnen worden op juiste pixelmaat.
    Tbh als je al de volledige website hebt, en je steekt daar een wordpress als CMS ofzo achter is dat niet veel werk. Dat hoeven zij natuurlijk niet te weten

Member
    iTrader
    4 (100%)
    Serieus €500? Met die Database, Php, and whatnot allemaal..

Ik had tussen de 3 en 5 duizend in gedachten.

Een kennis van mij heeft voor een statische website in flash €2500 betaald, ik ga dus op zoek naar een goedkopere webdesigner gaan

Member profound's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Waarom zou je een statische website überhaupt in flash maken...

Approved 9-lifer Huxley's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door profound Bekijk bericht
    Waarom zou je een statische website überhaupt in flash maken...
    Waarom niet? Flash heeft toch niks met te maken met statisch of dynamisch.

Member W0utR's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Serieus €500? Met die Database, Php, and whatnot allemaal..

Ik had tussen de 3 en 5 duizend in gedachten.

Een kennis van mij heeft voor een statische website in flash €2500 betaald, ik ga dus op zoek naar een goedkopere webdesigner gaan
    Als je naar een student stapt kom je er met 500 euro van af, stap je naar een bedrijf zal het wss zoveel kosten.

€2500 voor een flash site? ik heb al puur data driven flash sites gemaakt voor een heel deel minder. (was toen ook maar student)

Member
    iTrader
    4 (100%)
    Ja €2500 in het begin, na al de aanpassingen gedurende de voorbije 3-4 jaar heeft dat aan mijn kennis al meer dan 10.000 gekost. Pas op, wel alles officieel en heel mooi gemaakt.

Ik zou eerder naar een student gaan inderdaad, ik ben toch niks met aftrekbare BTW

Member
    iTrader
    4 (100%)
    In mijn voorwaarden staat dat mijn betalende code eigendom blijft van mij maar dat de klant een bruikleen licentie krijgt ..

Het is niet de bedoeling dat ze mijn code gaan pikken en dan een andere developer er op laten voortwerken Zo 'vermijd' je ook dat uw designs/code hergebruikt worden door de klant zonder dat je daarvoor kan factureren.. Zo misloop je geen inkomsten.
    Als ik iemand betaal om mijn website te laten coderen, wil ik ook eigenaar zijn van die code. Of is dit verkeerd gedacht van mij? Hoe werkt dat bij de meesten?

Ik zie me niet duizenden euro's betalen om je code te "lenen", ik wil er na betaling mee mogen en kunnen doen wat ik wil

No offence tegenover jouw manier van werken ofc.

iTrader
    6 (100%)
    Ja €2500 in het begin, na al de aanpassingen gedurende de voorbije 3-4 jaar heeft dat aan mijn kennis al meer dan 10.000 gekost. Pas op, wel alles officieel en heel mooi gemaakt.

Ik zou eerder naar een student gaan inderdaad, ik ben toch niks met aftrekbare BTW
    Ik ken ook iemand die een kleine zaak heeft, hij was naar een design bedrijf gestapt voor zijn website te laten maken, hij heeft daarvoor ongeveer 1500 euro betaald, voor een aanpassing was dat nog is 500 euro erbij.

Uiteindelijk moest ik aanpassingen doen en stak die site zo slecht in elkaar dat ik hem zelf in een dag of 2 opnieuw gemaakt heb, volledig in Drupal gestoken zodat hij nu zelf alles kan aanpassen.

Sommige bedrijven weten echt niet waarmee ze bezig zijn en proberen zo veel mogelijk geld te slagen uit onwetende klanten.

Approved 9-lifer passero's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Weblogs
    3
    Waar gaan we naartoe met de jeugd... Ik heb vandaag 3 interviews afgenomen met potentiele developers die tijdens hun studie enkel java hebben gedaan.

Ze hadden alle drie 1 tot 3 jaar ervaring in java en enkele frameworks.

We stellen wat vragen om te zien of ze de basis concepten van wat we doen verstaan. Daarnaast stellen we enkele basic vragen rond java.

Een van de dingen die we dan vragen is om uit te leggen wat een static variable is en wat een final var is. 2 van die drie ging daar compleet te mist in...

Meestal vragen we eerst die simpele dingen om de mensen wat op hun gemak te stellen maar nu wast zo van WTF...

Irritant om goe volk te vinden.

Approved 9-lifer Dieterg's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door passero Bekijk bericht
    Waar gaan we naartoe met de jeugd... Ik heb vandaag 3 interviews afgenomen met potentiele developers die tijdens hun studie enkel java hebben gedaan.

Ze hadden alle drie 1 tot 3 jaar ervaring in java en enkele frameworks.

We stellen wat vragen om te zien of ze de basis concepten van wat we doen verstaan. Daarnaast stellen we enkele basic vragen rond java.

Een van de dingen die we dan vragen is om uit te leggen wat een static variable is en wat een final var is. 2 van die drie ging daar compleet te mist in...

Meestal vragen we eerst die simpele dingen om de mensen wat op hun gemak te stellen maar nu wast zo van WTF...

Irritant om goe volk te vinden.
    Begrijpelijk al wordt er bij ons ook te weinig aandacht aan geschonken.. Ik zit momenteel int 2de TI en wij hebben het nog NOOIT gehad over static en final :-)! Echt triest..

(Nuja zij hadden dan ook al wel 3 jaar werkervaring. Dan ligt het misschien wel aan de interesse!)

iTrader
    5 (100%)
    Ligt ook niet persé aan uw school. Die kunnen je niet álles leren.

Approved 9-lifer Dieterg's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blackrabbit Bekijk bericht
    Ligt ook niet persé aan uw school. Die kunnen je niet álles leren.
    Dat ze ons niet alles kunnen leren oké, maar de basis zouden ze toch wel moeten meegeven hé ;-)! Ik lig er nu ook niet echt wakker van, ik zal blij zijn dat ik volgend jaar afgestudeerd ben

Approved 9-lifer passero's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Weblogs
    3
    Leren ze dat tegenwoordig echt niet meer op school?
    Ik weet in mijne tijd dat we daar toch enkele lessen over gehad hebben. Scope van variabels enzo. Is toch essentieel, ook wat OO betreft moet je die dingen goed begrijpen...

Approved 9-lifer GigaPixels's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GigaPixels Bekijk bericht
    Heb zopas een beetje zitten 'Advanced Googlen' mét resultaat: ik heb op 32 .gov domeinen mijn link achtergelaten. Eens kijken binnen een maandje de welke er op zijn gekomen
    Reeds 1 .gov verschijnt hier in mijn google webmaster ;-)
    http://chrst.ph/gl8

iTrader
    5 (100%)
    Als school moet je concepten uitleggen, niet wat bepaalde keywords in een bepaalde taal betekenen of 'doen'.

IMHO ;-)

Member BramVanroy's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Klein vraagje: als iemand vraagt of je een template (.psd, single page) voor hem kunt maken, wat vraag je daar dan voor? Je kent hem niét!

iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door passero Bekijk bericht
    Leren ze dat tegenwoordig echt niet meer op school?
    Ik weet in mijne tijd dat we daar toch enkele lessen over gehad hebben. Scope van variabels enzo. Is toch essentieel, ook wat OO betreft moet je die dingen goed begrijpen...
    Zoiets zouden ze op school moeten leren, maar ik denk dat er vaak niet genoeg tijd voor is.
    Maar anderzijds, als je een beetje interesse in zoiets hebt ben je er thuis ook mee bezig.

Daarom zou ik aanraden om mensen te zoeken die alles uit zichzelf geleerd hebben, dan weet je tenminste dat ze er zelf interesse in hebben en het niet gewoon leren omdat ze het moeten leren in het school

Member
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BramVroy Bekijk bericht
    Klein vraagje: als iemand vraagt of je een template (.psd, single page) voor hem kunt maken, wat vraag je daar dan voor? Je kent hem niét!
    €20?

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten