Pagina 22 van 128 EersteEerste ... 121819202122232425263272122 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 316 t/m 330 van 1910

Discussie: De koffiepauzehoek

Member W0utR's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    20 euro per maand voor 1000Mbs fiber optic

Member profound's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Damn....

Approved 9-lifer GigaPixels's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zero Grav Bekijk bericht
    Ge moet daar helemaal geen edu-emailadres voor hebben, elk emailadres wordt geaccepteerd. Ik heb dat indertijd met een hotmailadres geactiveerd.
    Voor zover ik dat heb geprobeerd ging dat toch niet hoor, je moet een edu hebben ofwel een domein dat werd opgenomen in hun lijst met uni's en hogescholen. Dus een gewone hotmail of gmail lukt niet, een schoolmail dus wel.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door W0utR Bekijk bericht
    20 euro per maand voor 1000Mbs fiber optic
    En wij hier 60€ / maand voor amper 30mbit
    9lives' hack fiasco: 1 | 2 | 3

Member BramVanroy's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Snel vraagje (geen reclame): te veel fonts gebruikt hierzo of niet (hover de links even)? Bram Vanroy | Webdesign and webdevelopment

Er staat nog niets op ofzo, gewoon snel online gezwierd.
    Mobielinformatie.com: Waarom je de nieuwe Macbook wel dan niet moet aanschaffen!

iTrader
    6 (100%)
    Als placeholder vind ik het niet slecht dat je werkt met 3 fonts.

iTrader
    5 (100%)
    De verschillende fonts zijn idd niet storend.

Zijn hier mensen die met een css framework werken trouwens? Zoja, dewelke?
    Als ik een gebruik is het blueprint, maar uiteindelijk als je html en css logisch en semantisch is opgebouwd, heeft een framework dan nog veel zin?

iTrader
    6 (100%)
    Wat een kut klant hier, wij moesten enkel hun design omzetten naar een Drupal template.
    Terwijl wij bezig zijn blijft hij aanpassingen sturen en nu is het blijkbaar opeens onze fout dat we een dag over tijd zitten.

Het beste van al is dat wij basecamp gebruiken om te communiceren, even nadat hij in een topic wat aanpassingen geschreven had, maakt hij een nieuw bericht aan, rechtstreeks naar mijn baas om daarin wat te klagen dat alles niet klaar is, hij heeft blijkbaar niet door dat ik gewoon alles kan lezen daar.

iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door W0utR Bekijk bericht
    Wat een kut klant hier, wij moesten enkel hun design omzetten naar een Drupal template.
    Terwijl wij bezig zijn blijft hij aanpassingen sturen en nu is het blijkbaar opeens onze fout dat we een dag over tijd zitten.

Het beste van al is dat wij basecamp gebruiken om te communiceren, even nadat hij in een topic wat aanpassingen geschreven had, maakt hij een nieuw bericht aan, rechtstreeks naar mijn baas om daarin wat te klagen dat alles niet klaar is, hij heeft blijkbaar niet door dat ik gewoon alles kan lezen daar.
    Duidelijk in het contract vermelden dat elke aanpassing geld kost, ze zulle ni zo happig meer zijn alles last minute te veranderen

iTrader
    6 (100%)
    Dat staat vermeld hoor, maar als ik zijn emails lees heb ik echt de indruk dat het zo iemand is die alles beter weet. (design firm)

We zijn nu nog bezig aan de staging site, dus op zich heeft hij recht om nog enkele aanpassingen te doen, maar doordat zij het design doen blijven ze gewoon aanpassen en denken ze dat dit totaal geen extra tijd in beslag neemt.

Gisteren is wat goei snijdige comments gepost op al zijn aanpassingen, 30 minuten later krijg ik een bericht van mijn baas met gewoon 'LOL".

Dus nu mag ik eigenlijk gewoon een nieuwe quote opmaken en doorsturen, als ze nog aanpassingen willen mogen ze betalen.

iTrader
    1 (100%)
    Alles geslaagd! PARTY.
    Mobielinformatie.com: Waarom je de nieuwe Macbook wel dan niet moet aanschaffen!

Approved 9-lifer Dieterg's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BramVroy Bekijk bericht
    Alles geslaagd! PARTY.
    Proficiat! Hier ook van alles geslaagd en met wat voor punten !
    -

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mam Bekijk bericht
    Proficiat! Hier ook van alles geslaagd en met wat voor punten !
    Merci, gij ook proficiat!

EDIT: als je een minuutje tijd hebt, zou je me wel kunnen helpen met hier even aante klikken wat je van de sitesnelheid vindt! http://www.denotenbalkers.be/content...van-de-website
    Laatst gewijzigd door BramVanroy; 11 februari 2012 om 21:06

iTrader
    6 (100%)
    Voor de vakken waar ik op geslaagd ben, daar heb ik mooie punten, op de vakken waar ik op gebuisd ben.. daar ben ik goed op gebuisd
    Maar mag niet klagen als ik inspanning versus punten bekijk, het rendement zich wel goed

iTrader
    6 (100%)
    Wederom omdat ik met een template ben vertrokken (waarom het moeilijk maken als het gemakkelijk kan?) kan ik deze site niet posten in site-check, bij deze in de koffiehoekpauze: jefvalkeniers.be
    Op de tekst moet je niet letten, nog niet af. Het is de bedoeling een statische website te zijn om te informeren, dus zonder al te veel toeters of bellen.
    En voor er mensen zijn die zeggen: durft gij daarvoor geld vragen, ik doe da gratis uiteraard.
    Jullie meningen?

edit: en dat ze die inboxen hier is wa groter maken zeg, elke week weer opkuisen.. grr

iTrader
    6 (100%)
    Op zich is die website niet echt slecht hoor, persoonlijk heb ik niet direct een idee wat voor website ik zou maken voor zo'n persoon.

Denk dat het wel voldoende is, zeker als het gratis is.

Pagina 22 van 128 EersteEerste ... 121819202122232425263272122 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten