Pagina 17 van 86 EersteEerste ... 71314151617181920212767 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 321 t/m 340 van 1715

Discussie: De koffiepauzehoek

Member profound's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    De verschillende fonts zijn idd niet storend.

Zijn hier mensen die met een css framework werken trouwens? Zoja, dewelke?
    Als ik een gebruik is het blueprint, maar uiteindelijk als je html en css logisch en semantisch is opgebouwd, heeft een framework dan nog veel zin?

Member W0utR's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Wat een kut klant hier, wij moesten enkel hun design omzetten naar een Drupal template.
    Terwijl wij bezig zijn blijft hij aanpassingen sturen en nu is het blijkbaar opeens onze fout dat we een dag over tijd zitten.

Het beste van al is dat wij basecamp gebruiken om te communiceren, even nadat hij in een topic wat aanpassingen geschreven had, maakt hij een nieuw bericht aan, rechtstreeks naar mijn baas om daarin wat te klagen dat alles niet klaar is, hij heeft blijkbaar niet door dat ik gewoon alles kan lezen daar.

iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door W0utR Bekijk bericht
    Wat een kut klant hier, wij moesten enkel hun design omzetten naar een Drupal template.
    Terwijl wij bezig zijn blijft hij aanpassingen sturen en nu is het blijkbaar opeens onze fout dat we een dag over tijd zitten.

Het beste van al is dat wij basecamp gebruiken om te communiceren, even nadat hij in een topic wat aanpassingen geschreven had, maakt hij een nieuw bericht aan, rechtstreeks naar mijn baas om daarin wat te klagen dat alles niet klaar is, hij heeft blijkbaar niet door dat ik gewoon alles kan lezen daar.
    Duidelijk in het contract vermelden dat elke aanpassing geld kost, ze zulle ni zo happig meer zijn alles last minute te veranderen

iTrader
    6 (100%)
    Dat staat vermeld hoor, maar als ik zijn emails lees heb ik echt de indruk dat het zo iemand is die alles beter weet. (design firm)

We zijn nu nog bezig aan de staging site, dus op zich heeft hij recht om nog enkele aanpassingen te doen, maar doordat zij het design doen blijven ze gewoon aanpassen en denken ze dat dit totaal geen extra tijd in beslag neemt.

Gisteren is wat goei snijdige comments gepost op al zijn aanpassingen, 30 minuten later krijg ik een bericht van mijn baas met gewoon 'LOL".

Dus nu mag ik eigenlijk gewoon een nieuwe quote opmaken en doorsturen, als ze nog aanpassingen willen mogen ze betalen.

Member BramVanroy's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Alles geslaagd! PARTY.

Approved 9-lifer Dieterg's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BramVroy Bekijk bericht
    Alles geslaagd! PARTY.
    Proficiat! Hier ook van alles geslaagd en met wat voor punten !

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mam Bekijk bericht
    Proficiat! Hier ook van alles geslaagd en met wat voor punten !
    Merci, gij ook proficiat!

EDIT: als je een minuutje tijd hebt, zou je me wel kunnen helpen met hier even aante klikken wat je van de sitesnelheid vindt! http://www.denotenbalkers.be/content...van-de-website
    Laatst gewijzigd door BramVanroy; 11 februari 2012 om 21:06

Approved 9-lifer GigaPixels's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Voor de vakken waar ik op geslaagd ben, daar heb ik mooie punten, op de vakken waar ik op gebuisd ben.. daar ben ik goed op gebuisd
    Maar mag niet klagen als ik inspanning versus punten bekijk, het rendement zich wel goed

iTrader
    5 (100%)
    Wederom omdat ik met een template ben vertrokken (waarom het moeilijk maken als het gemakkelijk kan?) kan ik deze site niet posten in site-check, bij deze in de koffiehoekpauze: jefvalkeniers.be
    Op de tekst moet je niet letten, nog niet af. Het is de bedoeling een statische website te zijn om te informeren, dus zonder al te veel toeters of bellen.
    En voor er mensen zijn die zeggen: durft gij daarvoor geld vragen, ik doe da gratis uiteraard.
    Jullie meningen?

edit: en dat ze die inboxen hier is wa groter maken zeg, elke week weer opkuisen.. grr

iTrader
    6 (100%)
    Op zich is die website niet echt slecht hoor, persoonlijk heb ik niet direct een idee wat voor website ik zou maken voor zo'n persoon.

Denk dat het wel voldoende is, zeker als het gratis is.

Member Shaddix's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Ik vind de Times New Roman niet passen tussen de rest. Serif fonts en Non-serif fonts door elkaar gebruiken is imo nooit een goed idee.
    Ik vind de witruimte op de frontpage ook wel een beetje té groot.

Voor de rest ziet het er nog wel netjes uit.
    Wat was je base-theme? Want veel webdevs gebruiken in deze tijd toch wel een basetheme, als dat hard genoeg veranderd is vind ik dat het wel in de site-check moet mogen.

Imo zouden pure themes ook in de site-check moeten mogen want usability is ook zeer belangerijk en dat hangt vaak niet samen met de theme.

iTrader
    5 (100%)
    @W0utR oke dank
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shaddix Bekijk bericht
    Ik vind de Times New Roman niet passen tussen de rest. Serif fonts en Non-serif fonts door elkaar gebruiken is imo nooit een goed idee.
    Ik vind de witruimte op de frontpage ook wel een beetje té groot.
    2 x agree
    De witruimte wordt nog opgevuld door meer tekst en nog iets 'leuk', een eyecatcher. Moet nog even denken wat ik ga gebruiken want de site moet uiteindelijk eenvoudig blijven en rustig ogen.

Wat was je base-theme? Want veel webdevs gebruiken in deze tijd toch wel een basetheme, als dat hard genoeg veranderd is vind ik dat het wel in de site-check moet mogen.
    Twenty Eleven, de standaard theme van WP.

Imo zouden pure themes ook in de site-check moeten mogen want usability is ook zeer belangerijk en dat hangt vaak niet samen met de theme.
    Kan je niet meer dan gelijk geven, maar het is ZeroGrav die hier de handdoeken uitdeelt en als hij het zo wilt laten dan zal het ook zo zijn. (no offense ZeroGrav, ik doe ook mijn goesting waar ik Mod/Admin ben )

iTrader
    1 (100%)
    Agree. Voor mijn Drupal-site had ik ook een basetheme gebruikt (Zen) en daar heeft toch niemand iets van gezegd (maar had het dan ook wel héél hard aangepast).

Voor de rest geef ik Shaddix op alle vlakken gelijk Ook mag de font-kleur iets minder. Dus niet helemaal zwart maar iets lichter #333 ofzo.

iTrader
    5 (100%)
    Idd, witruimte overheerst momenteel nog. Maar op zich zeker niet slecht, beetje saai wel, maar gezien het onderwerp is da ook ni direct een probleem
    Waarom zou je daar trouwens geen geld voor vragen?! Voor politiekers moeten toch geen uitzonderingen gemaakt worden zeker!

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door profound Bekijk bericht
    Idd, witruimte overheerst momenteel nog. Maar op zich zeker niet slecht, beetje saai wel, maar gezien het onderwerp is da ook ni direct een probleem
    Waarom zou je daar trouwens geen geld voor vragen?! Voor politiekers moeten toch geen uitzonderingen gemaakt worden zeker!
    Inderdaad, net het tegenovergestelde! Al wel, die van de VLD zullen dat wel weer omdraaien zeker.

Member Bigbuddha's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Toevallig iemand die een collab tool weet zoals activeCollab - Project Management and Collaboration Tool maar waar ook een support ticketing app inzit?

Crew Member Zero Grav's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GigaPixels Bekijk bericht
    Kan je niet meer dan gelijk geven, maar het is ZeroGrav die hier de handdoeken uitdeelt en als hij het zo wilt laten dan zal het ook zo zijn. (no offense ZeroGrav, ik doe ook mijn goesting waar ik Mod/Admin ben )
    Die regel is er altijd geweest zenne, maar ik sta er wel achter. Ooit was er een tijd waarin site-check een echt nuttig subforum was en waar ik letterlijk pagina's vol heb geschreven met dingen die konden verbeterd en veranderd worden. Uiteindelijk was er misschien 1% van de threads waar effectief geluisterd werd naar die feedback en besefte iedereen dat het echt nutteloos was om er nog tijd in te steken omdat het meestal toch meer om de reclame draaide dan om de effectieve feedback.

Soit, all that aside is het gewoon vaak zo dat er voor het grootste deel commentaar op de layout komt in site-check. Als die layout dan een template is dan maakt dat die feedback zowat compleet nutteloos, vooral omdat de meesten die een template posten absoluut geen kennis van xHTML/CSS hebben en ze dus ook niet kunnen aanpassen aan de hand van de commentaar die gegeven wordt.

En op zich valt er aan uw site nu toch ook weinig te checken? 't Is een template waar ge content in hebt gestoken, dus op zich kunt ge enkel die content wat onderzoeken op spelfouten. Ofja, wel één ding dat ik kan opmerken is dat ge in uw contactformulier type="email" gebruikt, maar dat het niet wordt opgemaakt omdat ge in uw css wellicht input[type=text] gebruikt.

iTrader
    1 (100%)
    Mja, dat is waar. Er gebeurt wel redelijk veel voor reclame denk ik, en het is vervelend om dan een hele commentaar te schrijven die dan op dovemansoren valt. Al die moeite voor niks. Of ze gebruiken het dan zonder een bedankje. Daar kan ik ook niet tegen.

Wat je misschien kan doen is 'een vertrouwenskring' maken. Mensen met al een x-aantal posts op het webdesign forum kunnen posts maken op een subforum van het site-check gedeelte (subception!) waar meer wat kleine checks gedaan worden, op het gebied van bv. Tekst nalezen, kleurschema en aangepaste templates bekijken. Ook enkel members met een x-aantal posts hier kunnen dat forumgedeelte zien.

Het is maar een idee hoor, maar dat voorkomt wel dat dit topic als off-topic site-check wordt gebruikt (n/o aan degene die hier sites posten!).

En los van dat: ik vind dat 9lives een nieuw design nodig heeft! Design contest? ZeroGrav misschien kunt gij daar eens achter polsen? - als andere mensen geinteresseerd zijn.

Member d-zilla's schermafbeelding
    iTrader
    2 (75%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bigbuddha Bekijk bericht
    Toevallig iemand die een collab tool weet zoals activeCollab - Project Management and Collaboration Tool maar waar ook een support ticketing app inzit?
    weet niet goed wat je bedoelt met een support ticketing systeem, maar anders eens naar teambox.

Member dJeez's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GigaPixels Bekijk bericht
    Die regeling dateert al van voor ik hier mod was (en dus ook van voor ik de fakkel doorgaf) hoor . Als ik mij niet vergis dateert die zelfs al van toen servi nog mod was (op Telenet Games nog)...

Sowieso was die al in voege in 2004 (bRahms is na servi mod geweest) : http://web.archive.org/web/201002191...ngsysteem.html .

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten