Pagina 15 van 128 EersteEerste ... 51112131415161718192565115 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 211 t/m 225 van 1910

Discussie: De koffiepauzehoek

Member Disa's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mam Bekijk bericht
    je moest het niet zo serieus nemen ze, het was gewoon om te oefenen (wordt ook nergens gebruikt). Toch bedankt voor de informatie!
    Ik wou niet belerend overkomen hoor, ik wou het gewoon maar even meegeven.

Approved 9-lifer GigaPixels's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Vermits ik gebruik maak van een template en ik dus met deze vraag niet in site check terecht kan en ook omdat ik geen directe feedback wil over de lay-out maar meer over de functionaliteit van mijn site, had ik graag hier mijn website even getoond: bloktroost dot com (kijk, zelfs geen (back)link ).

Is het handig om nieuwe content te posten? Werkt alles? Moet ik een bepaalde functie toevoegen of veranderen? Stoort er iets ernstigs aan de lay-out? Heb ik ergens een zware spellingsfout staan? Wat vind je van de verhouding NL en ENG?
    Thx for the feedback

PS: Ben echt blij met de favicon
    9lives' hack fiasco: 1 | 2 | 3

Approved 9-lifer Huxley's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GigaPixels Bekijk bericht
    PS: Ben echt blij met de favicon
    wut ? Das toch gewoon een hartje?

Nja, klik op 'submit your content'

=> You must be logged in to submit a post.

En daar zit ik al vast.

die 'logged in' linkt naar post-item/#

Voor de rest: origineel concept.

Member Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    57 (100%)
    Kunt mss nog wat inspiratie opdoen op 9gag.com
    Life's swinging hard, but I'm swinging harder

iTrader
    6 (100%)

Thumbs up

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Huxley Bekijk bericht
    wut ? Das toch gewoon een hartje?
    Nja, klik op 'submit your content'
    => You must be logged in to submit a post.
    En daar zit ik al vast.
    die 'logged in' linkt naar post-item/#
    Voor de rest: origineel concept.
    Awel ja, dat hartje was het dus
    Tiens tiens tiens, efkes ne keer terug foefelen met die caching en die minify van de verschillende elementen want werkte nochtans perfect, das voor morgen na mijn examen.
    Dank u voor de feedback

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Kunt mss nog wat inspiratie opdoen op 9gag.com
    Een idee moet niet origineel noch uniek zijn om te werken. Ik zie geen probleem in het kopiëren van goede ideeën of concepten.
    Dank u voor de feedback

Member BramVanroy's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ik vind de transition over het main menu iets te lang duren: 0.25s lijkt me beter. JS errors: player en jQuery not defined.

Voor de rest een mooie site, niet veel op aan te merken

EDIT: is't normaal dat er niks gebeurt als ge op een hartje drukt?
    Mobielinformatie.com: Waarom je de nieuwe Macbook wel dan niet moet aanschaffen!

Approved 9-lifer Dieterg's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Idd qua functionaliteit werkt er precies nog niet zoveel? Nuja ik vind dat engels en nederlands door elkaar toch storend. Alléja, deze zin stoort me gewoon '9 uren ago'..

De laadtijden zijn ook van den trage kant hier atm.. Ik stel me ook vragen bij de naam 'bloktroost'. Den blok is bijna gedaan? Er zijn 2 blokperiodes per jaar?

Je hebt wel een goei template uitgekozen, alleen wat BramVory zei de animaties mogen wel iets sneller gaan...
    -

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Disa Bekijk bericht
    Ik wil je hier zeker niet afbreken hoor, maar...
    E-mail adressen zijn zowat onmogelijk om te checken met een regex.
    Hier zijn een aantal geldige mail adressen:

En zelf al is het nog een geldig adres, niets garandeert je dat het adres bestaat en dat het van de huidige persoon is.
    Het beste wat je kan doen, is een mail met een of ander bevestiging token sturen naar het opgegeven email adres.

Als je persé toch een regex wil, dit is er eentje die voldoet aan de RFC:
    Mail::RFC822::Address
    in php kan je checken of het domein van het emailadres bestaat adhv DNS.
    PHP: checkdnsrr - Manual

Voor de rest is eht inderdaad bevestigingsemails sturen.. Die regexen zijn meestal voldoende om foutieve invoer te checken ze

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door adrianhates Bekijk bericht
    in php kan je checken of het domein van het emailadres bestaat adhv DNS.
    PHP: checkdnsrr - Manual
    Mja, wat ben je daar mee? Je weet dat het domein bestaat. Maar als iemand een vals adres wil opgeven, is het even veel moeite om @gmail.com in te geven als @onbestaanddomein.be .

Die regexen zijn meestal voldoende om foutieve invoer te checken ze
    Gho, enkel de heel grote fouten (een @ of een . vergeten) zullen tegengehouden worden. Maar common typos ga je niet rap stoppen met een regex denk ik.
    Mijn email adres is bvb: simon@example.com
    Stel dat ik een fout ingeef: sinon@example.com
    Een regex gaat dat niet tegenhouden. Dan kan je beter de user 2x zijn adres laten intypen.

Member Shaddix's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Feit, maar een regex kan wel checken of de user niet 'jqsdmghqsjmgsm' intypt omdat hij zen e-mailadres niet wil geven, wat best vaak voor komt

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Disa Bekijk bericht
    Mja, wat ben je daar mee? Je weet dat het domein bestaat. Maar als iemand een vals adres wil opgeven, is het even veel moeite om @gmail.com in te geven als @onbestaanddomein.be .

Gho, enkel de heel grote fouten (een @ of een . vergeten) zullen tegengehouden worden. Maar common typos ga je niet rap stoppen met een regex denk ik.
    Mijn email adres is bvb: simon@example.com
    Stel dat ik een fout ingeef: sinon@example.com
    Een regex gaat dat niet tegenhouden. Dan kan je beter de user 2x zijn adres laten intypen.

typos zijn dan ook geen foutieve invoer.. ( voor de gebruiker miss wel , maar dat is niet uw probleem .. )

uw punt was mij al lang duidelijk hoor .. Ge blijft hier wel zelf zeggen dat het onmogelijk is om 100% te checken op een correct emailadres ( buiten een email met bevestiging/activatie link sturen ). Klopt , maar als je al die dingen gaat samenvoegen is de kans al veel kleiner dat er een foutief emailadres wordt ingegeven.. Meestal heeft dat dan ook niet één (negatief) gevolg voor uw systeem op zich, omdat ge imho toch ALTIJD met een bevestiging/activatie systeem moet werken.

Komt er dan toch nog toevallig een slecht/fake/foutief emailadres in ( wat dan quasi onmogelijk is bij een fake email), bij een mailinglist bvb, worden die toch gebounced en automatisch verwijderd.

en bloktroost what? ff de facebook groep kopiëren? Iedereen vindt da zo goe omdat da op facebook is .. een aparte website ga weinig succes hebben denk ik .. Maar om u om het tegendeel te bewijzen

iTrader
    0
    typos zijn dan ook geen foutieve invoer.. ( voor de gebruiker miss wel , maar dat is niet uw probleem .. )
    Sorry hoor, maar wat is dan foutieve invoer? Heb je de RFC bekeken? E-mail adressen komen in meer vormen dan foo@bar.com voor.
    Er is een hele RFC geschreven over email en URL validatie.

uw punt was mij al lang duidelijk hoor .. Ge blijft hier wel zelf zeggen dat het onmogelijk is om 100% te checken op een correct emailadres ( buiten een email met bevestiging/activatie link sturen ). Klopt , maar als je al die dingen gaat samenvoegen is de kans al veel kleiner dat er een foutief emailadres wordt ingegeven.. Meestal heeft dat dan ook niet één (negatief) gevolg voor uw systeem op zich, omdat ge imho toch ALTIJD met een bevestiging/activatie systeem moet werken.
    Ik gebruik gmail en als ik registreer is dat altijd onder de vorm: simon+naam-van-de-site@gmail.com. Gmail kapt alles na de + af en levert het af aan simon@gmail.com.
    Als er al een 'naam-van-de-site' label bestaat, krijgt deze mail automatisch dat label toegewezen. Als die site mijn mailadres zou doorgeven/doorverkopen, weet ik wie het was.
    De regex die Mam gebruikt, zou dus al een false positive generen.

Komt er dan toch nog toevallig een slecht/fake/foutief emailadres in ( wat dan quasi onmogelijk is bij een fake email), bij een mailinglist bvb, worden die toch gebounced en automatisch verwijderd.
    Dat is zo ongeveer mijn punt... Waarom dan nog een regex toevoegen die eigenlijk weinig meerwaarde biedt?

Approved 9-lifer Dieterg's schermafbeelding
    iTrader
    0
    die sublime lijkt inderdaad wel nice .. Diene vult php automatisch in bvb ..
    Wat ik ook nice vind is dat je via de sidebar files kan bekijken zonder ze effectief te openen (ik bedoel hiermee zonder dat ze vanboven in een tab komen te staan). Als je dan iets begin te editten komen ze er natuurlijk wel te staan. En dan nog het zaligste!! Als je een folder dropt in de sidebar en je moet snel iets aanpassen in een bepaalde klasse ctrl + shift + p typ naam van de klasse enter bam! Je bent er in aant werken! Wil je naar een methode in die klasse? Typ ctrl + shift + p gevolgd door een @ bam! Je kan naar al uw functies gaan!

Ik heb nog wel geen licentie gekocht, dus ik krijg soms nog zo'n melding voor ik wil saven. Ik ga me er zeker een aanschaffen, beste editor die ik tot nu toe ken!
    -

iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BramVroy Bekijk bericht
    Ik vind de transition over het main menu iets te lang duren: 0.25s lijkt me beter. JS errors: player en jQuery not defined.
    Voor de rest een mooie site, niet veel op aan te merken
    EDIT: is't normaal dat er niks gebeurt als ge op een hartje drukt?
    Zal ik aanpassen, ge hebt eigenlijk wel gelijk van die transistion
    En ja da klopt, aan sommige zaken moet ik nog wat sleutelen eigenlijk, en vermits ik een man ben van half werk blijft da soms liggen.. niet-werkend

(hieronder in het vet)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mam Bekijk bericht
    Idd qua functionaliteit werkt er precies nog niet zoveel? Nuja ik vind dat engels en nederlands door elkaar toch storend. Alléja, deze zin stoort me gewoon '9 uren ago'..
    Hier hebt ge een punt, zou ik gaan voor engels of nederlands? Kwas zo wa aant twijfelen vermits de afbeeldigen die er op komen uiteraard vaak engelstalig zullen zijn en ook omdat een engelstalige site gewoon veel professioneler lijkt, vind ik althans.

De laadtijden zijn ook van den trage kant hier atm.. Ik stel me ook vragen bij de naam 'bloktroost'. Den blok is bijna gedaan? Er zijn 2 blokperiodes per jaar?
    Mja, CloudFlare is nog niet helemaal goed ingesteld en die w3c total cache plugin kan ook wel nog wat aanpassingen gebruiken
    En er zijn inderdaad maar twee blokperiodes per jaar, maar er is een markt voor En eigenlijk heb je ook nog augustus/september (herexamens) en dan ook nog in het middeldbaar van die 'grote testen' dus das ook een beetje blok eh ale bon, eigenlijk kan je het hele (school/academie)jaar bekijken als blok

Je hebt wel een goei template uitgekozen, alleen wat BramVory zei de animaties mogen wel iets sneller gaan...
    Thanks, en zal die animaties in orde brengen
    Thanks for the feedback

iTrader
    6 (100%)
    Voila al een hoop zaken zouden moeten werken nu, het hartje om te raten alsook de submit content mét facebook login *thumbs up*

Pagina 15 van 128 EersteEerste ... 51112131415161718192565115 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten