Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
    SkY
    SkY is offline
    Member
    iTrader
    0

Nieuwsbrief, voorkomen dat afbeeldingen geblocked worden

Hallo, ik ben bezig met het opstellen van een nieuwsbrief. Ik heb al heel veel info gevonden en qua code is geen enkel probleem (absoluut pad voor afbeeldingen, tabellen gebruiken, etc...).

Het enige waar ik niet echt een antwoord op vind is hoe ik er kan voor zorgen dat mijn HTML met afbeeldingen (logo en eventueel enkele foto's) direct wordt weergegeven zonder dat de ontvanger in zijn email client of webmail nog moet aangeven dat de afbeeldingen mogen worden gedownload.

Ik denk dat ze bij Outlook 2007 sowieso allemaal geblokkeerd worden, alhoewel anderen zeggen van niet (kan dit?). Bij andere email providers zoals bijvoorbeeld hotmail worden ze soms direct getoond en soms moet je nog de toestemming geven. Heeft er iemand een idee aan wat dit ligt? En hoe ik kan voorkomen dat ze geblokkeerd worden?

Jeroen

Member JackSparrow's schermafbeelding
    iTrader
    52 (100%)
    volgens mij kan je dit niet voorkomen, dit ligt aan de instellingen van je emailclient.
    Indien iemand hier toch een oplossing voor weet, PM mij aub

Member MrZodiac's schermafbeelding
    iTrader
    52 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JackSparrow Bekijk bericht
    volgens mij kan je dit niet voorkomen, dit ligt aan de instellingen van je emailclient.
    Indien iemand hier toch een oplossing voor weet, PM mij aub
    Jups, volgens mij is dat inderdaad onmogelijk en afhankelijk van de e-mail client.

Member JackSparrow's schermafbeelding
    iTrader
    52 (100%)
    Daarnaast is het ook belangrijk om niet enkel een afbeelding te nemen, want dan kan het goed zijn dat je mailtje in de spamfilter van hotmail of gmail vliegt. Best altijd je nieuwsbrief eens testen naar verschillende clients om te zien of hij: 1 toekomt en 2 correct eruitziet

RpR
    RpR is offline
    Member RpR's schermafbeelding
    iTrader
    26 (100%)
    Je kan dit wel perfect maar dan moeten de afbeeldingen worden meegestuurd. De reden waarom mailclients dit niet toelaten is vrij simpel. Vele gebruikers hebben geen virusscanner als ze op een beveiligde lan zitten. Dit om kostprijs te drukken en alles van extern is eerst gescand. Probleem met url afbeeldingen is dat deze elke keer bij opening moeten worden gescand.

Member Masternick's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weet iemand waarop je moet letten om te vermijden dat de nieuwsbrief in de spam belandt? (link, boek,?) Soms is dit niet zo simpel!

Member adrianhates's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Is er geen manier om uw emailadres te laten gelden bij hotmail,gmail etc?
    Best ook overvloedig gebruik van bepaalde keywords vermijden.
    daar bestaan wel lijstjes van

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten