|
||||||
| Webdesign & Webdevelopment - Een perfecte site .. dat bestaat niet! Maar hier helpen ze je al aardig op weg. Vooraleer je post, lees ZEKER de rules! |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#170 (permalink) | ||||
|
Een leuke bot om toe te voegen is kevinalle@googlewave.com. Gewoon toevoegen in een gesprek, en de bot zet alle LaTeX binnen dubbele dollartekens om in netjes getypesette afbeeldingen. Idem voor syntaxy, highlight netjes de code in je Wave. Awesome.
Zo'n dingen maken Wave onmiddellijk 100 keer praktischer dan gewoon mail. |
||||
|
|||||
|
|
#174 (permalink) | ||||
|
Kan iemand me uitleggen hoe ge een extension toevoegt? Ze zeggen telkens dat je xxxxx@appspot.com moet 'toevoegen', maar hoe doe je dat?
|
||||
|
|||||
|
|
#175 (permalink) | ||||
|
gewoon die persoon toevoegen zeker?
ps: wat ik verwachtte is uitgekomen: iedereen gebruikte die google wave een paar weken om het eens uit te testen, maar dan stopt het verhaal, ik heb 0 activiteiten de laatste 4 weken niets nieuws ach ja, het zal wel nog losbarsten mss |
||||
|
|||||
|
|
#176 (permalink) | ||||
|
Na even geprobeerd te hebben vind ik het toch niet zo 'waaaaw' hoor? Het is gewoon een soort chatten/emailen maar dan iets geavanceerder. Personen toevoegen, foto's erin slepen, etc... allemaal dingen die we reeds kennen maar oké nu is het in een browser. Maar geef mij toch maar het gewone mailen en chatten apart hoor.
|
||||
|
|||||
|
|
#177 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|