Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 27 van 27
    Member onehundred's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Goedkoop en Unlimited? Mission Impossible IV.
    ¿ MacBook Pro ¿ 2.4 GHz Intel Core 2 Duo ¿ 4GB ¿
    Nieuw:
    ¿ Mac Pro ¿ 3.2 GHz Dual Intel Xeon-core ¿ 16GB ¿

Member Traky's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    kerels zedde gelle blind kgeef u just ne spot goedkope server waar ik 10 tallen giga's host en dan kom je bijlange amper aan paar honderd gig download per maand kunt er zoveel website op late draaien dat je wil. minder dan 100€ per maand

Member Zir0h's schermafbeelding
    iTrader
    40 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Traky Bekijk bericht
    kerels zedde gelle blind kgeef u just ne spot goedkope server waar ik 10 tallen giga's host en dan kom je bijlange amper aan paar honderd gig download per maand kunt er zoveel website op late draaien dat je wil. minder dan 100€ per maand
    Servage, yeah! Nooit downtime, mega goeie support enzuu.

Approved 9-lifer Tyfius's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Traky Bekijk bericht
    De kwaliteit zal ook navenant zijn.

Edoch, het probleem ligt niet aan one.com maar aan de programmeur. Voor zover ik op mijn one.com account kan zien is de max execution time 30s, memory limit 24M en de post size 12M. Als het daarmee dus niet lukt zou ik toch zeker eens uw script nakijken...

Member Huey's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyfius Bekijk bericht
    De kwaliteit zal ook navenant zijn.

Edoch, het probleem ligt niet aan one.com maar aan de programmeur. Voor zover ik op mijn one.com account kan zien is de max execution time 30s, memory limit 24M en de post size 12M. Als het daarmee dus niet lukt zou ik toch zeker eens uw script nakijken...
    Daar lukt het echt niet mee, we hebben het nagevraagd op verschillende PHP fora en die beamen dat je meer dan 24M nodig hebt om zulk proces te voltooien.

Approved 9-lifer Tyfius's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Dat hangt er natuurlijk deels van af wat voor images gij wilt uploaden. Images van 2048x2048 tegen 300dpi gaan op elke host problemen geven. Zeer weinig (goedkope) hosts laten dat trouwens toe die limiet te veranderen.

Ik draai daarnaast full featured drupal sites die zonder probleem images kunnen uploaden, resizen, scalen, rotaten op minder dan 24M.

Member Lord Kveldulv's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Dan is het een ander proces dan je hier zit te vertellen ofwel heb je toch een deftig probleem met uw programmeur. Met die instellingen dat Tyfius vermeld van one.com kan je alles doen dat een normale user hoort te doen. En andere exotische scripts, foto's resizen en thumnails maken is niet meer dan een textbook scriptje, die meer vereisen hoor jij niet te draaien op een shared hosting. En dat willen ze ook niet dat jij zo'n zware scripts ga draaien. Op een ander ga je gewoon dezelfde hetzelfde tegenkomen. Je kan altijd eens proberen te vragen maar de kans is groot dat ze hetzelfde antwoorden als hier al gepost is: kijk uw script na of ga voor vps/dedicated/colo.

Member dendaak's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Zorg voor wat sponsoring en ga zoals mij naar solarVPS. Hosted in UK.
    Trouwens, een facbook... netlog... applicatie heeft wel wat meer nodig dan een easy hosting pakketje... Als je veel bezoekers gaat hebben zal je one.com niet lang voldoende zijn.

Mvg.

Member Huey's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wardkennes Bekijk bericht
    Zorg voor wat sponsoring en ga zoals mij naar solarVPS. Hosted in UK.
    Trouwens, een facbook... netlog... applicatie heeft wel wat meer nodig dan een easy hosting pakketje... Als je veel bezoekers gaat hebben zal je one.com niet lang voldoende zijn.

Mvg.
    Daar zijn we intussen ook al achter, iets wat ik in het begin wel had kunnen raden. Vele van onze betagebruikers uploaden inderdaad hoge kwaliteitsfoto's rechtstreeks van hun digitale camera ( die soms 2mb of meer bedragen ). We hebben nu een server in de UK gevonden die zo goed als geen php limiet heeft.

Toch bedankt voor alles

Approved 9-lifer tha_rippa1be's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Assman Bekijk bericht
    Servage, yeah! Nooit downtime, mega goeie support enzuu.
    Kzit ook bij servage en de reactietijd van de servers is soms wel shit :/
    Maar van de support kank zeker ni klagen.

Member
    iTrader
    22 (100%)
    Iemand ervaring met Braxato - Webhosting voor iedereen ? (vond die oude thread nie meer)

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten